TRANCENATION vol 002 at Nosturi!!!
Waide:[q]Miks mä saan sellasen kuvan et nää on jotku teinikemut? Korjatkaa jos olen tietämätön.[/q]
teinikemut? ai vähän niin kuin jokaisessa Hallmarkissa on tapana olla...
alien:[q]Waide:Miks mä saan sellasen kuvan et nää on jotku teinikemut? Korjatkaa jos olen tietämätön.
teinikemut? ai vähän niin kuin jokaisessa Hallmarkissa on tapana olla... *nauraa*[/q]
Aivan!
LÄHESTYY!!!!
mun saatavilla olevat biletopin valmistamisresurssit on vähenemään päin (=biletoppi ei valmistu) Mä en käsitä miten mä aina yritän itse tehdä vaatteita, kun en mä osaa... Trancenationiin sen nyt vaan on pakko valmistua! Pysyköön paita mun päällä vaikka tahdonvoimalla
*sydän**sydän*Trancenation*sydän**sydän*
Hyzenthlay:[q]mun saatavilla olevat biletopin valmistamisresurssit on vähenemään päin (=biletoppi ei valmistu) Mä en käsitä miten mä aina yritän itse tehdä vaatteita, kun en mä osaa... Trancenationiin sen nyt vaan on pakko valmistua! Pysyköön paita mun päällä vaikka tahdonvoimalla
*sydän**sydän*Trancenation*sydän**sydän*[/q]
viikko aikaa pupuseni...
ei tarvitse sitten miettiä syytä, jos mä ilmestyn alasti paikalle
ihanaa päästä taas nosturille pitkästä aikaan!! ei taas ole yli vuoteen tultu käytyä illuissakaan...
Vaikeeta.... sain just tietää että mulla on duunia seuraavana päivänä. Tekis kyllä mieli tulla silti..
-joutuu harkitsemaan..
Late:[q]Vaikeeta.... sain just tietää että mulla on duunia seuraavana päivänä. Tekis kyllä mieli tulla silti..
-joutuu harkitsemaan..[/q]
Harkitse vakavasti sillä Nosturissa ei ihan joka vuosi kuule Back 2 Back settejä!! Nosturin äänentoisto on POP!!!
Täs on enää alle viikko aikaa!!! Siis nää tulee olee ihan awesome BILEET!!! *joo**iloinen**ökkö*
NÄITÄ BILEITÄ EI JÄTÄ VÄLIIN KUKAAN!!! ...tai tulee noutaja
alien:[q]NÄITÄ BILEITÄ EI JÄTÄ VÄLIIN KUKAAN!!! ...tai tulee noutaja
*possu*[/q]
apuuva*ding*
Eiköhän se munkin nokka Nosturista perjantaina löydy...*ding*
Tottakai löytyy! päätettiin se jo sun puolesta
[Nuclear]:[q]Eiköhän se munkin nokka Nosturista perjantaina löydy...*ding*[/q]
sähän uhosit jo että käydään hakemassa liput viikolla ..*nauraa*
Jaiwhite:[q]sähän uhosit jo että käydään hakemassa liput viikolla ..*nauraa*[/q]
Qué? Opettele Herra lukemaan...*nauru*
Näitä bileitä ei sovi missata.... joten kaikki vaan jalalla korasti
Joutuu jättää väliin ja mennä Finrg Launch Touriin tamperelle nääs polkkaa*pahis*
avb:[q]Joutuu jättää väliin ja mennä Finrg Launch Touriin tamperelle nääs polkkaa*pahis*[/q]
[offtopic] ääh...nehän on jotku k16 pippalot, ennemmin energy risingiin ja vielä eurolla [/offtopic]
JESH!!! *plur**plur**plur*