Virallinen Olen humalassa-topik
No en kyllä erota luomuviiniä tavallisesta, mutta ei se mitään!
Tai ehkä ihan vähän tuntuu siltä kuin tämä nousisi paremmin päähän..? *känni*
hupsis
mesekännit, ai mikä elämä
n0lif3 *känni*
Hyvää tahtia nousemassa päähän. :> KUSTA MIELESSÄ, KUSTIN DIKKI KIELELLÄ!!!½
Vieläkin *pökr*
Turussa. Ei täällä voi olla selvinpäin :D
Ööh perkele, neljä lonkkua ja olen hienoisissa nousuissa joten ehkäpä suuntaan suuntimani pienoiseen torreen*pepsodent*.
Editted: Siis lue: ei tämän näin pitänyt mennä, mutta meni kuitenkin *doublepepsodent*.
Edit2:Ja ei helvetti, mulla on kolme viestiä samaan aiheeseen samalla sivulla, joten ei hyvin mene *NoGood*.
Edit point 3: no onneksi tällä ja viime kerralla on kaksi viikkoa väliä, mutta silti
Edit foor point: Muakataas ny niit sanavirheit pois
five edits: ööh taas hieman muokkausta ja flunssaa ei ole enää olemassakaan *lmao*, kunnes taas aamu koittaa.
Kyllä,olen humalassa.juuri poistuin klubilta (10 min sitten lähdin siis ulos baarista) ja nyt himas vähä viinii lisäksi.. pahoi nää vapaat vkl :D mut oli mul piru vie kivaa
kyllä.
olo on kun jaskajokusellaa-a-a-a-a-a-a-a-a-a- (ja samalla) *bombombomobombombom*
Vois kiskasta parit tasottavat huiviin ja hakee kopan lapparia 12.90e kaupast
Jeps. puolenpäivän aikaan tuli aloiteltua ja sen takia on jo nyt kotonoa. Meinas lähtee räpylästä ja osittain lähtikin. Nyt viimein kotona ja olokin on osittain rauhoittunut. Ainoa murhe on että joutuu yksin menemään tonne sänkyyn kun kultani on satojen kilometrien päässä, mutta saampahan vetää x-asennon keskelle sänkyä. Hyvää yötä muruset.*plur*
empä olisi edes ollut niin olisi ollut kivaha nytte
univajetta ja eilistä rapulaa ja kaliaa päälle. ihunaa. meen paskoo ja runq MOI!
[q]mayah, 17.6.2005 18:29:
---
ruoho akaa. Grass, 17.6.2005 18:21:
tarvii itsekin varmaan kehitellä tällekin illalle humaltusmistavoite? Huomenna se onkin "selvää" kauraa
---
Pitäis varmaan tässä vaiheessa (takana yks sidu ja eka drinksu menossa) pakkailla toi levylaukku ja tehdä päätöksiä illan vaatetuksen suhteen. Tulee tehtyä raskaita valintoja muutaman tunnin päästä, kun taas uskoo itsestään enemmän molempien asioitten suhteen
[/q]
kyl se suojakänni auttaa
päätös tehty, sauna lämmin, olut kylmä. -> apadana
[q]pHaze, 17.6.2005 18:54:
Tässä on kyllä tullu litkittyä ihan liikaa siideriä viime aikoina kun alkaa jo vyötärölläkin näkyä pahasti :/
[/q]
selvä kesän merkki
voi, kun olisinkin.
..juma..nää karkit tappaa mut.
en mie ees tiiä oonko nyt humalas mut huomennahan se selvii olon perusteella...tai sit tiistaina iskee vasta viimoset rankasuoireet. saa nähä
eeiijjjj .D:D:D:D:D:D:D