Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

<- hyi vittu

ach...se kun ei kerro et mitä ja miks. mä en jaksa mitään pelejä tai välinpitämättömyyttä tms, se on rasittavaa....ja niin, niin perseestä

[q]domi, 13.2.2006 22:18:
http://www.hardnrg.fi/test.htm helikopteri kicks ass!
[/q]
Hottii <3

[q]ezzy, 13.2.2006 22:17:

ja jos ei mitään latistavaa tu vastaan, niin sitten keksitään jotain.
[/q]

Kyllä mulla on aina riittänyt ihan latistajia, että eipä hätiä Ei oo tarttenna keksiä ite mitään. Mutta kattellaan, mä oon vasta 20, että ehkä joku päivä saa vielä käyttää mielikuvitusta.

[q]John, 14.2.2006 00:46:
---

Eikö tuo ole aika suuri este kiinnostuksen heräämisellekin..?
[/q]

Ei se mun tapauksessa oo aina vaikuttanu
Sillonhan vaan mielenkiinto kasvaa kun kohde on vaikeasti saavutettavissa*justjoo*

[q]John, 14.2.2006 08:54:
---

Muita juttuja jotka ovat iso ei-ei:
- Yleissivistyksen puute
- Kyvyttömyys nähdä asioita pintaa syvemmältä
- Skeneily ja vääränlainen yli-into bileitä kohtaan - Kyllä, mua kiinnostaa millainen meno oli bileissä ja millaista musaa tuli yms., mua EI kiinnosta kenen DJ:n/tuottajan/promoottorin/skeneikonin kanssa oot ollut jatkoilla, miten sekaisin olet ollut, ja ketä kaikkia juuri SINÄ tunnet!
- Feikkaaminen - Liittyy osittain edelliseen, mutta pätee myös elämän muihin alueihin. Ennemmin tai myöhemmin paljastuu se todellinen ihminen roolin takaa, epäaitoudella ei voita mitään.
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*
- Kunnianhimon puute - Haluaa tehdä elämänsä aikana jotakin muutakin kuin työskennellä lähikaupan kassalla ja tuotta jälkikasvuja.
- Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*

[/q]

Sä sen sanoit*joo*

[q]Remotion, 21.3.2006 13:28:
heh, en onneksi mistään, ehkä sarjakuvista tms :D mut tulipahan vaan mieleen :D
[/q]
Itseasiassa joskus oli joku parinhakuohjelmajenkkihärpäke mis oli sit kolme kaunista naista ja sit se mies valitsi niistä yhden jonka kanssa se sit alko seukkaa tms niin yks niistä naisista tykkäs piereskellä paljon ja piti sitä hauskana, mies valitsi sit sen :D

hirveeee känni tai muu vastaava tila.

Huonot käytöstavat,yleinen asioista piittaamattomuus,täydellinen persaukisuus,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

mä en osaa selittää kaikkii niitä asioita. niitä on vaan miljoonii.

oon sairaanloisen valikoiva eli suomeksi ikisinkku.
se voi perjaatteessa olla mitä vaan. pitäisi varmaan vaan joskus kestää ja antaa mennä jos sitten myöhemmin tulisi uusi kiinnostuksen aalto samaan henkilöön

[q]eepero*, 16.3.2006 23:57:
Huonot käytöstavat,yleinen asioista piittaamattomuus,täydellinen persaukisuus,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*
[/q]

TÄYSIN samaa mieltä + nenän kaivaminen ja hielle haisevat

[/q]

Harmillista, että seurustelen, sillä meistä tulisi aivan täydellisen epäsuhta pari, luettelit nimittäin yllä leijonanosan omista luonteenpiirteistäni. Plus etten voi sieltää Lahtea :D

[q]SANNULI, 17.3.2006 21:36:
---
eepero*, 16.3.2006 23:57:

---

TÄYSIN samaa mieltä + nenän kaivaminen ja hielle haisevat
[/q]

Ja tähän voisi vielä lisätä piereskelyn*pökr*

,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*
[/q]

Saanko udella, että jotta mitähän ne tyhmät vitsit on?
Ja vielä toinen utelu jos suvaitset. Millaista asiaa tarkoitat lapsellisuudella? <- Eihän tuo tarkoita lapsenmielisyyttä?

Ihan mielenkiinnosta kysäsen.

Musta on tullut aivan liian nirso. Mua voi ruveta ärsyttää ihan mikä tahansa kun on hetken jonkun kanssa jutellu...*hmph*

[q]Cloud, 17.3.2006 22:04:
Millaista asiaa tarkoitat lapsellisuudella? <- Eihän tuo tarkoita lapsenmielisyyttä?
[/q]

Dude, it spells W-O-W

[q]Cloud, 17.3.2006 22:04:
---
eepero*, 16.3.2006 23:57:
,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

---

Saanko udella, että jotta mitähän ne tyhmät vitsit on?
Ja vielä toinen utelu jos suvaitset. Millaista asiaa tarkoitat lapsellisuudella? <- Eihän tuo tarkoita lapsenmielisyyttä?

Ihan mielenkiinnosta kysäsen.
[/q]

Lapsenmielisyys on mun mielestäni hieno asia,ja jota pitäisi löytyä hieman jokaisesta ihmisestä*hihu*
Joten ei tarkoita sitä.

On muuten tosi vaikea selittää tätä inhoamaani lapsellisuutta kun siihen voi liittyä NIIN monta pientä asiaa,mutta yritetään,eli tarkoitan esim. erilaisten ihmisten kovaäänistä arvostelua (törkeää ja lapsellista kun se tulee aikuisen suusta),lässyttämistä (ällöttävää kun sitä ei osata lopettaa).. En mä vaan nyt osaa pukea tätä sanoiksi*eikä* Ja tätä kirjoittaessani ajattelen vain yhtä tiettyä ihmistä,jonka lapsellisuus sai kiinnostukseni latistumaan,enkä hänen käytöstään jostain syystä osaa selittää.

Ja tyhmät vitsit ovat hölmöjä "puujalkavitsejä" jotka eivät oikeasti naurata ketään ja törkeää toisten kustannuksella pilailemista.

Toivottavasti sain tökeröllä selitykselläni uteliaisuuttasi tyydytettyä*hymy*

- Kovin omahyväinen/itsekäs käytös saa minut ainakin poistumaan paikalta. Itsevarma saa olla ja hyvän itsetunnon omaava, se on vaan ilosilmälle
- Usein tapahtuva/liiallinen alkoholin nauttiminen = suuri miinus.
- Herkkänä&herttaisena olentona mua ahdistaa "kova luonteiset" miehet. Mä en vaan kestä sitä että mulle huudetaan päin naamaa mitä sylki suuhun tuo.. Vaikka sitten aneltaisiin anteeksiantoa niin mä en pysty tuollaista unohtamaaan. Toki jokaisessa suhteessa on riitoja/erimielisyyksiä, mutta niitä voi selvittää fiksustikin. Joskus sitä kestää aika kauan tajuta, ettei luonteet vaan sovi yhteen -näin kävi minulle

[q]kakku111, 20.3.2006 09:12:
ällösöpöily ja lääppiminen saavat näkemään punaista. myös itsekeskeisyys ja ajattelemattomuus ketuttaa *toktok*
[/q]

Samoilla linjoilla ollaan. Mä en voi sietää sellasta jatkuvaa limailua/kähmimistä tai lepertelyä! Siis tiedättehän, sössötystä, niin kuin vauvoille puhutaan. Myös myötäily joka asiassa ("Jos sä haluut lähtee ni mäki haluun"-tyyliin) ottaa päähän. Sietämättömiä piirteitä myös toisten liiallisesti harrastamina..*justjoo*

[q]Kuukunen, 20.3.2006 20:40:
Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku? [/q]
Mä myönnän ainakin avoimesti olevani hyvin pinnallinen ihminen.*piis*
Enkä usko, että olisi pidemmän päälle kauhean kivaa seurustella 100-prosenttisesti syvällisen ihmisen kanssa. Syvälliset ihmiset ovat minusta välillä turhan tylsiä.*dissaa*
Jatkuva samanlaisuus toiminnoissa-->toistoa/rutiinia-->tylsyys.*hmph*
[q]Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen? *ding*[/q]Olemalla jatkuvasti väärässä ihmisistä?*justjoo*

[q]lostgone, 20.3.2006 22:54:
Jatkuva samanlaisuus toiminnoissa-->toistoa/rutiinia-->tylsyys.*hmph*
[/q]
Mulla meni nyt vähän ohi, miten tämä liittyy pinnallisuuteen?

O