Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

kiinnostuksen latistaa ainakin jos naisella on parta ja silmälappu.. hetki..nainen+parta+silmälappu..sehän on johny depp...heh heh :D

Naiset jotka ei tiedä mitä haluaa (=elämän pallo hukassa) ja sit sellaiset tyypit ketkä leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka totuus on toinen.

[q]Zapa, 14.7.2006 20:24:
Naiset jotka ei tiedä mitä haluaa (=elämän pallo hukassa) ja sit sellaiset tyypit ketkä leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka totuus on toinen.
[/q]
i hear you

Tyhmyys. Älyä pitää olla... sekin on älyä et tajuaa millon pitää jättää aivot narikkaan.

[q]senimi-semini, 19.7.2006 20:55:
vihaan ku mies on ylimielinen ja itserakas.
[/q]

[q]astaroth, 21.7.2006 21:14:
---
-K-, 21.7.2006 12:21:
penis!!

---

mieheen vai naiseen?
[/q]Jos se ei nouse enää pystyyn, niin varmasti vähän molempiin.

Se jos ihminen valehtelee itsellensä ja vielä itse uskoo ne omat valheensa.

[q]-K-, 21.7.2006 12:21:
penis!!
[/q]

Word.

Vaikeaa kuvitella mitään kaavaa asialle, minulle miehen Kauneus on aina niin ylättävä asia..
Suudelma kai ratkaisee.

mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?

[q]ippu, 23.7.2006 00:09:
ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?
[/q]

Mjah. Minusta se, että tietää tasan tarkkaan mitä haluaa, voi ihan yhtä hyvin kieliä kapeakatseisuudesta ja mielikuvituksen puutteesta. Onko sillä muuten mitään väliä miksi mies haluaa mitä haluaa? Oletetaan, että mies tietää (kuten pitääkin *rolls ze eyes*) mitä haluaa, ja oletetaan, että tämä on menestyksekäs ura lakimiehenä. Miehekästä, check. Oletetaan nyt, että erehdymme kysymään kysymyksen "miksi" ja että vastaus on "rahan takia". Vaikka tämäkin on ehkä stereotyyppisen miehekästä, niin onko se positiivinen asia? Ei idealismia, ei älyllistä yhteyttä ammattiin (tyyliin juridiikan kiemurat ja oikeuskäsitys ovat kiehtovia asioita), vaan puhdasta materialismia. Itse ottaisin ehkä mieluummin sen nk. "lapasen".

Lopuksi sanottakoon vielä, että jotkut saattavat hyvinkin vain uskotella muille ja etenkin itselleen tietävänsä mitä haluavat, koska ihmisen vain "pitää tietää". Henkilökohtaisesti uskon, että tämä on erittäin yleistä ja että ne, jotka vahvimmin väittävät tietävänsä suuntansa, saattavat sisäisesti hyvinkin olla eniten hukassa koska eivät ole pysähtyneet kyseenalaistamaan itseään.

[q]ippu, 23.7.2006 00:09:
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?
[/q]
Jos haluat miehen joka tietää mitä hän haluaa, niin lemppaatko hänet siksi että hän jo sattumoisin tietää toisilla treffeillä tjsp. rakastavansa sinua?*ding*

[q]lostgone, 23.7.2006 01:31:
---
ippu, 23.7.2006 00:09:

---

Jos haluat miehen joka tietää mitä hän haluaa, niin lemppaatko hänet siksi että hän jo sattumoisin tietää toisilla treffeillä tjsp. rakastavansa sinua?*ding*
[/q]

en. mä en vaan usko että kukaan tuntee toista parin tapaamisen jälkeen niin paljo et vois sanoa rakastavansa tätä.se on miun mielestä ihastusta vielä siinä vaiheessa:) mut mä oon kieltämättä ehkä hiukan kyyninen...

[q]provision, 23.7.2006 02:29:
Kun se ei soita *grr**igor**täh**hmph*
[/q]

Tuo on niin oikein, ei mitään lisättävää..

Kännisekoilu

[q]Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.
[/q]
ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D

[q]hallucinogen, 27.7.2006 10:00:
---
Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.

---

ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D
[/q]

Juuri näin!

[q]lunake, 27.7.2006 10:36:
Juuri näin!

[/q]
No sä juoksisit karkuun varmaan sit "phyi mikä friikki"

[q]hallucinogen, 27.7.2006 10:40:
---
lunake, 27.7.2006 10:36:
Juuri näin!

---

No sä juoksisit karkuun varmaan sit "phyi mikä friikki"
[/q]

Mistäs oot noin varma?

[q]lunake, 27.7.2006 10:42:
Mistäs oot noin varma?

[/q]
Olisi oikeasti jopa pelottavaa tavata nainen joka olisi samalla aaltopituudella kuin minä, hui kamala sentään mikä rölli se olisi :D

O