Postaa tänne kun Klubituksella ei tapahdu mitään

Back to häröily O

[q]mayah, 27.6.2005 08:35:

Nii, tokihan se vois olla, mut mä koitan kato olla puuttumatta nykyään _JOKA_ asiaan.
[/q]
En mä käskeny puuttumaan, mä käskin miettimään :D

Ei tapahdu, ei. Ei jaksa lähtä uloskaan, ku on ikäänku jonkin sortin aikaeroväsymys, ku tuo uus testaamani unilääke melatoniini auttoiki ihan mukavasti, minkä vuoksi oon tänään suunnilleen 7,5 tuntia aikasemmin hereillä ku mitä yleensä Pitipä sit vaihtaa nickiäki ku on vaan niin tylsää, ettei keksiny parempaakaan tekemistä. Höh. Ei jaksa tehä mitään, mut ei oikeen vissiin kannattais nukkuakaan. Mitähän tässä vois tehä?

Sentään voi tänne kirjotella tylsyyttään.

[q]mayah, 28.6.2005 10:39:
Mulla on tylsää.
[/q]

Lisää arvoituksia sanomaboxiin..?

[q]mayah, 28.6.2005 10:56:
Joo, heti röökitauon jälkeen
[/q]

Mäkin yritän ehtiä arvailla oikeeta vastausta täs puhelimessa höpöttämisen lomas

[q]Verano, 28.6.2005 10:58:
---
mayah, 28.6.2005 10:56:
Joo, heti röökitauon jälkeen

---

Mäkin yritän ehtiä arvailla oikeeta vastausta täs puhelimessa höpöttämisen lomas
[/q]

heh nyt tapahtuu =)

pliis sanokaa joku jotakin, ihan mitä vain - olkoon vaikka kuinka pöljää!

jotain.

kiitos teille tytöt :)(:

np

tylsää... plaah.. nyyh... buaigdua*grr*

Mä söin äsken kaurapuuroo..

[q]mayah, 6.7.2005 10:20:
---
Bio, 6.7.2005 10:19:
Mä söin äsken kaurapuuroo..

---

Oliks hyvää?
[/q]

olihan se.. tai no ei ollu.. mut terveellist se oli

koitin jättää kahvipurut pannussa jocularille mutta tuliki omaan kuppiin.

[q]mayah, 6.7.2005 10:23:
---
Kato, pilkka sattuu omaan nilkkaan, ei sille mitään mahda. Joka toiselle kahvinpuruja kaivaa, se itse siihen lankeaa.
[/q]
---

Kelasin hyvää hyvyyttäni kokkailla huomenna jotain luxusta.. Yläasteen köksänkirjasta ei löytyny mitään mielenkiintosta ja pirkan leivontakirja pitää sisällään pelkkää pullaa.. Oisko jollain jotain lihaisia ehdotuksia? Eikä jaksais enää selailla noita nettikeittokirjojakaan.

[q]Jocular, 6.7.2005 10:35:
Kelasin hyvää hyvyyttäni kokkailla huomenna jotain luxusta.. Yläasteen köksänkirjasta ei löytyny mitään mielenkiintosta ja pirkan leivontakirja pitää sisällään pelkkää pullaa.. Oisko jollain jotain lihaisia ehdotuksia? Eikä jaksais enää selailla noita nettikeittokirjojakaan.
[/q]

Kokeiles noita reseptejä. Löytyy aivan törkeän hyviä settejä.

aaaaaaaaaaaaahaha!

No vittu joo .. hiljasta on ..

[q]mayah, 6.7.2005 12:27:
---
Howdy, 6.7.2005 12:25:
No vittu joo .. hiljasta on ..

---

Oon miettiny ihan samaa. Mut toisaalta, jengi on varmaan syömäs ja kaikkee. Ja sit aurinkokin paistaa.
[/q]

Niin ja jotkut hajoilee duunissa

Postaa tänne kun Klubituksella ei tapahdu mitään

O