mitä teet tulevana viikonloppuna?
Olen töissä! Yay!!!
[q]Occu, 31.7.2008 19:25:
---
kemuttaja, 29.7.2008 00:09:
Unityt*tanssittel*
---
onko sulla ikää?
[/q]
Oli hyvät bileet! :D
ewEns viikonlopust tulos rankka.. eka to-pe laivalle ja lauantain laasereihin ja sielt sit ties minne..
Sanomattakin selvää! *Crasher kid vaatteita päälle vetel*
Provinsssi!
Tänään lähdetään työporukan kanssa juhlimaan kesäkauden avausta ja mennään mm. melomaan ja saunomaan.
Huomenna Jurin synttäriiiit!!!!*aplodit*
[q]Sssan*, 12.6.2009 00:01:
Provinsssi!
[/q]
Aika heikoksi jäi bänditarjonta tänä vuonna IMO.
Toivoin salaa Prodigyä, mutta ei sitten.
Ei paljon vähempää vois kiinnostaa tää Manowar-meininki... tosin Ting Tingsin haluaisin nähdä. Siinäpä se sitten olikin.
MetallicA
Tabu
tänään töitä ja porukoille kylään,huomenna turnaus ja sunnuntaina vapaata ja raksun kans oloo.
[q]-Santtu-, 27.4.2007 13:13:
Katon Prison Breakin 2. tuotantokauden..*kuolaa*
[/q]
On muuten juonenkäänteitä kerrakseen:D Nautinnollista katselua*hihu*
Opiskelijan vappu alkaa!
Eli perjantaina sitsit, lauantaina vähän jarruttelua "pimppaa mun haalarit" -teeman parissa ja sunnuntaina sitten taas keittoa, keittoa, keittoa. Jatkuu maanantaina ja tiistaina ... *känni**nauru*
[q]H3li, 27.4.2007 13:56:
sunnuntai on pyhitetty lätkän kyttäämiselle, lauantai mennee sitä fiilistellessä ja venaillessa.
vähänks mä oon uncool.
[/q]
no vähänks oot!!!!
[q]H3li, 28.4.2007 09:26:
[/q]
*sydän*
Vaikee päätös: viikonloppu mökillä saaressa Kallavedellä hyvän ystävän kanssa tai päivä kadunvaltauksessa Helsingin keskustassa. Täytyy heittää kolikkoo.
Dokailen tänään ensin firman kesäjuhlilla, sieltä grillailemaan, josta Danceteriaan. Huomenna suurella todennäköisyydellä Redrum. Selvä viikonloppu siis.
Tänään Danceteriaan, huomenna olen haaveillut käväseväni salilla ja myös ehkä Helsingin sambafestareita kurkkaamassa + illalla pakkailua, sunnuntai-aamuna Espanjaan 2 viikoksi! Aika täydellinen viikonloppu sanoisinkos.*plur*
Juhlin :D
Nukun, nukun, nukun ja aika varmaan nukun.
[q]inspector, 12.6.2009 09:28:
Juhlin :D
[/q]
\o/