mitä teet tulevana viikonloppuna?
Nautin lomasta, vedän kauheet perseet, olen Iron Maidenin keikalla, menen Karkkilaan kaverin mökille, uin, saunon ja nautin vaan kesästä.
[q]pirpeli, 31.8.2006 11:46:
Perjantaina Mama[reiv], lauantaina just:MOORE ja sunnuntaina pitsaa ja limua sekä leffoja
*tanssittel**jiihaa*
[/q]
Muuten ihan täydellinen suunnitelma, mut sunnuntaina mennään kyl ainakin käväseen Kuudennen terassikauden päättäjäisissä
Nautin lämpimästä ja kauniista säästä. Urheilen. Olen hippaamatta. Järkkäilen kotia. Olen oman kullan kainalossa <3
Ihana viikonloppu siis tiedossa ^___^
[q]Mar6, 14.12.2006 00:08:
---
Verano, 12.12.2006 10:31:
Pitkästä aikaa Tukholmaan <3
---
Sama
[/q]
Tuuks paatilla? Pe viikkari?
huomen *ankka*rockiin, jei! *känni*
Frendi Stokiksesta tulee viikonlopuks mun luo. Tänään ystiksen synttärit/ tuparit ja paljon vanhoja kamuja -> baariin. Lauantaina iltapäiväl kampaaja. Illalla frendien tuparit -> baariin. Sunnuntaina Porvooseen kavereitten kans moikkaa toisia kavereita. Ja sit viel su-iltana olis kaverin synttärijuhlintaa.
Tapaan toisen sotalesken, jonka kanssa täällä vaan jutellu ensimmäistä kertaa in real life alladinissa. Jännää.*plur* Sitten lauantaina pussyyn. *sydän* Ihana viikonloppu siis tiedossa. Harmi, kun oma mussu se vaan sotii...
Tutustustun Kreikan ihmeisiin, makoilen rantsussa ja nautin hyvästä ruuasta. *slurps**heiii*
Töitä
[q]SA-TomTom, 11.5.2007 18:55:
mä tartten topicin "mitä en tee tulevana viikonloppuna" sinne olis helpompi kirjoittaa ja kirjottaisinkin ensimmäisenä: "en katso lätkää".
[/q]
Mä NIIN yhtyisin tohon, jos tommonen topicki ois. Lätkä*haukottel* Mä en edes pari päivää sitten tiennyt, että on MM-kisat. Niin paljon mua kiinnostaa. ( Sori OT)
duunia.
perjantaina push up hämeenlinnassa.
jalalla koreaks.
koreaks?
mikäköhä on jalka koreaksi (siis se kieli)
joo nukkumaan
Parjantai: töitä.
Lauantai: töitä.
Sunnuntai: töitä.
Onneks on tänään viikon ainoa vapaapäivä, jonka saan viettää rästiinjääneiden koulujuttujen parissa.
Maalaan, maalaan, maalaan, asennan tapetteja, listoitan.. Ei paljon vapaa-aikaa siis tiedossa.
Tällä hetkellä tuttujen luona ja grillaus alkaa kohta.
Huomenna bileet ja sunnuntaina chillailua kait.
- Näen ystäviä.
- Piipahdan Maailma kylässä -festivaalilla. Viime vuonna oli superkivaa.
- Katson Euroviisut Inan & Kimmon kisastudiolla.
- Käyn ulkoilemassa ainakin Loopin ja Mr A:n verran.
Romance! *jiihaa**tanssittel**jiihaa**nuotti**nauru*
ois treenit, toi hytkyn junkkajuttu, tuparit ja korkeasaari. toivottavasti ois hyvät kelit ni vois vapaat raot täyttää puistohengailulla.
Taitaa kaverin lakkiaiset olla tiedossa vihdoinkin. Sit varmaan armotonta urheilua Espoon metsissä, kun ei tota rahaa oo, että vois mennä kaupunkiin baareihin tanssahtelee.
en tiedä... nihkee rahatilanne tulossa, eikä
muutenkaan mitään spesiaalia ole luvassa,
mut ehkä se on vaan ihan hyvä!
vois yrittää ulkoilla tai jotain jos ilmat on
suotuisat siihen mennessä.
juhlitaan kavereiden kanssa mussun synttäreitä. taitaa tulla vielä loistokelitkin