RUSH - Nymphetamine

Back to tapahtumat O

Kiitokset ja anteeks kaikille

Erityiskiitokset Virpille (toivottavasti muistin nimen oikein) kun jaksoi jeesata mua ja Sebastianille kun uskalsi ottaa mut valoihin.

Mutta myöskin pahoittelen etten saanu valoja toimiin niin hyvin kuin olisin halunu. Oma moka. Saavuin liian myöhään paikalle. Ja samaisesta syystä ei laaserit ollu käytössä, kun kiireessä en huomannu että olin laittanu dipit väärin päin *blush*. Jos ny oppis laittaa dipit oikein päin

Toivottavasti tykkäsitte valoista.

Valokämmääjä kiittää ja kuittaa.

jos en paremmin tietäisi, niin väittäisin että kaikilla oli ihan *possu*maisen hauskaa*hih*
Erityiskiitokset Heixalle majoituksesta*joo*

Aivan saatanan kovat bileet, ei voi muuta sanoa...

Harmi että olin todella humalassa, ja sitten väsymyksen ja parin muun tapahtuman johdosta lähdettiin puoli kahden maissa.

Lulu veti kovan setin... Pain on creation kans... Carbon Basedista puhumattakaan ja... Tässä vaiheessa me kai sit lähettiinki

Oisin halunnu olla pidempään, mutta ehkä ens kerralla sitten. Kiitos!

V*tuttaa ku ei päässykkää.

THUMBS UP!

[q]yukie^, 3.9.2005 10:41:
V*tuttaa ku ei päässykkää.
[/q]

Liityn kerhoon

Jeah hyvät kemut!!! lululta hyväää settii ääni toimi viel silloin....mut sitten kun seba ja kylveni astu lavalle soundista tuli pelkkää puuroo.....ei bassoo....eikä oikeestaa keskiääntä ollenkaa*nyyh**eiei*...muuten taattua rush laatua*jiihaa*

[q]styrOx, 3.9.2005 10:56:
eikä oikeestaa keskiääntä ollenkaa
[/q]

Uhs, täytyy kyl sanoa et keskiäänethän tulivat niin kovaa että korviin oikein sattui? Oon samaa mieltä siitä ettei ääni oikein toiminut, mutta ei se kyl keskiäänien puutetta ollut.

Jee oli hauskaa. Lulun setti säväytti ja Carbonien muutama uusi biisi kuullosti todella hyvältä vanhoista puhumattakaan. Porukkaa oli suhteellisen vähän liikkeellä mutta ei se menoa haitannut.

oli kyllä kivaa :)

musiikillisesti ilta meni aikas ohi, lukuun ottamatta poccia, carbonssia ja pätkää sebastianista. hyvää settiä, varsinkin sebastianin nrg:t säväytti selässä ja poc soitti muutaman helvetin kovan rallin, jota en ole ennen kuullutkaan.
porukkaa oli mukavasti liikkeellä, oli kavereita ja viini virtasi.

thanks. i'm out :)

voi elämä mikä *känni*
kivaa oli muistaakseni vaikka meni musa vähä ohi korvien
oli paljon tuttuja paikalla ja oli siistii kiitos

mahtavan mukavaa oli minullakin... lisempääää

Oli sairaan siistiä! Lulu soitti alkuun ku vanhatekijä... ja silmänruokaakin riitti

Törkeen hyvää saundia ja hyvää porukkaa taas!
Carbon Basedin ja Pain On Creationin setit iski todella kovaa, tuli ihan omat voimat vastaan.. Lulullakin oli menevää tykitystä. Ainut mikä jäi ottamaan päähän oli se etten ollut ilmeisesti nauttinut tarpeeksi beroccaa ja unta ja sen seurauksena paikat olivat todella kipeät jo yhden setin jälkeen ja väsymys todella kova..
Kiitoksia, oli todella ikimuistoiset rushit, hyvää suomisoundia hyvänkokoisella venuella sopivankokosissa kemuissa !*jiihaa*

Oijoi mitkä bileet *plur*. PoC oli ihan ykkönen <3<3<3 Tuskimpa se mun kohdalla yllätti. ^_^
Kiitos ihanille kavereille, uusille tuttavuuksille ja mun kullalle *sydän*
Teitte mun illasta mahtavan. Kiitoskiitoskiitos.

ohhoh...olipas*känni*...kiitos ja *blush*...Carbon based*aplodit*, olikin oikeestaan ainut mikä tuli kunnolla kuunneltua ja tanssittua...muuten ilta meni mukavasti ja nopeesti*ding*. Terkkujaa!!

Hauskaa oli, vaik kaikki meni kyl aika hyvin ohi sekavuustilan takia.*känni*

[q]Lumpy, 3.9.2005 21:36:
Hauskaa oli, vaik kaikki meni kyl aika hyvin ohi sekavuustilan takia.*känni*
[/q]

Oliko lahti taas hyvin edustettuna eduskeen *vink**nauru*

joo, vituttaa että missasin mut no can do

[q]Mellu-,
---

joo, vituttaa että missasin mut no can do
[/q]

Joo. Lahti oli aika hyvis...*hih*

[q]Lumpy, 3.9.2005 22:06:
---
Mellu-,
---

Joo. Lahti oli aika hyvis...*hih*
[/q]

hahah yllätys sinänsä toisaalta ennenkin todettu että lahti-kerava yhdistelmästä ei voi muuta seurata ku *känni*

O