Ei jaksa

Back to häröily O

tätä **tun koulua

[q]sadesola, 19.9.2007 21:34:
(Kiitos mainiosta vastauksesta "Kysy tyhmiä"-
topicissa. *joo*)
[/q]

Mulla itelläni on syynä pysytellä ihmisistä kaukana just sen henki haisee jutun takia Jauhan purkkaa ja pastilleja neuroottisesti, enkä usko, että mun henki lemuaa oikeasti mutta jos joku tulee hönkii ihan naamaan, niin täytyy puhua sisäänpäin ja se on vähän hankalaa

Aamulla ku herään, niin kulta joutuu ojentaa mulle pastillin

Jottei menis ohi aiheen, niin nyt en jaksa viedä roskia.

Ei kyllä jaksais. Ei ole oikein porkkanaa, minkä perässä motivoituisi juoksemaan.

enää ajatella yhtää mitää eikä ketää ! !

mennä huomenna töihin puurtamaan vitun merkityksettömän rahan eteen merkityksettömässä duunissa jotta vois elää merkityksetöntä elämää.

ei jaksa mitään enää.*nyyh*

en jaksa liikkua tästä koneelta enkä jaksa mennä nukkumaan... enkä jaksais herätä JO reilun kuuden tunnin päästä enkä todellakaan jaksa sitten tehdä töitä pieni uhmaikä ja angsti päällä

[q]Lilly, 23.5.2008 23:43:
ei jaksa mitään enää.*nyyh*
[/q]
qft

Mennä aamulla töihin, alkaa kesäloma huomisen työpäivän jälkeen, mutta mielelläni aloittaisin sen jo nyt.

mä en jaksa nyt mitään.
töitä ollu ihan sikana nyt tässä eikä vapaapäiviä ku just yks per viikko, nekin menneet nukkumiseen.
asiat painaa eikä niit voi käydä läpi ees päässään, ku ei jaksa, kun ei aivoissa yhdisty mitkää piuhat enää ja oon ihan pihalla.
ainoo mikä päässä pyörii on joku hiton kiukku.

ei jaksa liikkua ja vetää vaan mässyä sen aikaa mitä ehtii himas olemaan.
ei jaksa nähdä ihmisiä. ei jaksa laittaa ruokaa. ei jaksa siivota.

ei vaan jaksa!

Mä en jaksais olla duunis*igor*. Viel melkein 3h ni pääsee liitää.

tätä vitun lappia.. onneksi pääsee kohta pois !

ei jaksa kuunnella päivästä toiseen kylähullujen mummojen valitusta asioista, joihin itellä ei oo osaa eikä arpaa.

16h työpäivä? ei kiitos.

lukea noihin tun. pääsykokeisiin :/

[q]Sunshine^82, 19.9.2007 21:35:
tätä **tun koulua
[/q]

no nyt se loppu! it's over forever!!

[q]W_Gekko, 27.5.2008 18:57:
lukea noihin tun. pääsykokeisiin :/
[/q]

sama. olis jos ohi niin pääsis kunnialla kesän viettoon!

enpä juuri mitään. arki puuduttaa liikaa. noh vapaata varmaan ensi heinäkuussa

[q]mikke, 11.11.2007 21:26:
mennä huomenna töihin puurtamaan vitun merkityksettömän rahan eteen merkityksettömässä duunissa jotta vois elää merkityksetöntä elämää.
[/q]

:D

... mutta niin totta!

..millään pistää tätä kämppää kuntoon kesän jälkeen. Alivuokralainen on tehnyt tehtävänsä kolmen kuukauden aikana: ei puhettakaan että olisi siivonnut täällä, koirankarvoja kaikki viltit ja muut tekstiilipinnat täynnä (oon vielä allerginen, nice), tuohon pleksiseen olkkarin pöytään on tullut jotain ihme naarmuja (ihan kuin kynttilällä olisi siihen piirrelty, wot), kaikki astiat kuivauskaapissa ihan likaisia, kylppärin viemäri niin tukossa että piti isännöitsijä kutsua paikalle (onneksi tuli nopeasti ja sai sen auki) jnejne.

Miksi ihmiset eivät osaa arvostaa toisen omaisuutta?

O