Endless Summer Party 23.7.2005 @ Asikkala, Vääksy

Back to tapahtumat O

Tänne on taas tultava (vetämään naamat), viimeks oli niin loistavaa pienist vastoinkäymisist huolimatta:) Toiv. se utelias paikallinen porukkaki täl kertaa uskaltautuu jo bilealueelle, ku viime kerral niit häröpalloi muodostu rannalle paikkoihin x y ja z, mut ei kuitenkaa lähelle bilealuetta. Jos sen porukan sais viel jotenki houkuteltuu mukaa meininkii ni tulis kunnon kemut. Kannattaa varmaa painottaa täl kertaa sitä flabojen ja julkkien jakeluu enempi myös siihe vääksyn suuntaa. Anyway, salee hyvät kemut tiedos jos kelit sallii ja ilo olla meges taas, kiitos jo etukätee järjestäjä pojille ja tytöille:)

[q]Mellu-, 29.6.2005 20:02:
Remember juhgu *lmao*[/q]

mä jätän mummon 80-vuotis kekkerit väliin savonlinnassa et pääsen tänne!*jiihaa*

Terveisiä kaikille, ketkä ovat sinne tulossa. Nahdään toivottavasti siellä!

Toivotaan todellakin etta säät suosii tapahtumaa ja etta porukalla on fiilikset korkealla. vaikka ei viimevuonna pieni sadekuuro alkuillasta juurikaan haitannu menoa. :)

[q]planedo, 4.7.2005 18:28:
Toivotaan todellakin etta säät suosii tapahtumaa ja etta porukalla on fiilikset korkealla. vaikka ei viimevuonna pieni sadekuuro alkuillasta juurikaan haitannu menoa. :)
[/q]

juu ei pikkuset sateet saa haitatakkaa menoa =)

eiköhän tuo musiikki lopeta sateen...
ainakin viime vuonna kävi näin...

Niin, toivotaan etta kesa pitaa hauskaa meidan kaa silloin !

P.s. Hmm.. en pysty laittamaan pehmeat aakkoset :((

se on sit kova soittaja kuka ehtii setin aikana kaymaan uimassa...! :D

[q]planedo, 6.7.2005 16:34:
[/q]
pistän backupin pyörimään niin varmasti ehdin syna kainalossa jopa!

Kaipa siellä voisi pyörähtää.... Tänävuonna on onnex hiukan vaihtelua polkalle... Vaikka loppuilta taitaa polkan merkeis taas mennä... *känni*

:D

[q]nomic, 6.7.2005 16:45:
---
planedo, 6.7.2005 16:34:

---

pistän backupin pyörimään niin varmasti ehdin syna kainalossa jopa!
[/q]

sähän hurjaks meinaat pistää =)

iih

Mulla oli viimeks sadetta pidellessä oikein rattosaa inson kaa autossa, syöden jotain mysli patukoita

Toivottavasti en joudu töihin !

tänä vuonna varaan kyllä riittävästi olutta mukaan prkl

Oisko täällä vapaaehtoisia kuskeja? Ai ei? Niinpä tietysti

Hei tervetuloa infoamaan tätä teidän Endless Summer Party meininkiä tuonne meidän Beach Connection bileisiin 20.7. eli edellisenä keskiviikkona.

Jos nyt kukaan ei millään pääse niin ottakaa jollain mystisellä varvulla yhteyttä ja laittakaa vaikka paketti flaboja mulle tulemaan, niin voidaan infota meidän rantakansaa viikonlopun menevämmästä rantakinkeristä. Sattui vielä näin lähekkäin tämmöiset, onneksi ei sentään päällekkäin. Eli ihan mielellään ollaan valmiita infoamaan minkä voidaan.

Yksi tuttu muuten kehui teidän viime vuoden pippaloita siihen malliin että oikeasti harmittaa etten itse pääse paikalle työkeikkojen vuoksi. Vääksy / Asikkala on kyllä lumoavan kaunis kesällä ja edelliseen kirjoittajaan samaistuen toivon kauniita kelejä tälle vuodelle..

[q]Niklas N., 7.7.2005 18:04:
tänä vuonna varaan kyllä riittävästi olutta mukaan prkl
[/q]
Mäpäs aattelin tällä kertaa olla nukkumatta yli 70% pilleistä. *känni*

[q]Jutu, 7.7.2005 18:06:
Oisko täällä vapaaehtoisia kuskeja? Ai ei? Niinpä tietysti
[/q]

no mä oon ainakin autolla menossa....katotaan minkä kokosen auton saan et monta mahtuu kyytii...ilmoittelen*hymy*

Tänne pitää tulla. Viime vuonna oli lähdettävä liian aikaisin pois kun oli aikainen herätys. Mutta jos tänä vuonna ei olisi mitään. Toivotaan että ilmat suosii tapahtumaa. Viime vuonna oli tunnelma korkealla.

O