Koiralle kiva läppä-nimi?
Poju
Joo...
[q]Specimen, 30.6.2005 23:05:
Startrek on iha paska, ennemmin vaikka Teal'c tai sitte G'kar, londo mollari, garibaldi, vir cotto :D
[/q]
Jos lähdetään B5 linjalle niis se on Kosh piste okei jos sulla on toinen koira niin Bester sallitaan kanssa =D
Tai sitten jos tosiaan stargatea niin Thor tai Asgard =)
[q]hallucinogen, 30.6.2005 23:01:
---
Ritu_, 30.6.2005 22:17:
Omasta koirasta (jos sellaisen joskus erehdyn hankkimaan) tulee Spock.
---
Uuh kerää koko sarja, Scotty, Data, captain Kirk, Worf ja sit yks on tietenkin Jean-Luc Picard
[/q]
Eiks kyse ollut tyttökoirasta Mun mielestä Kes on ihan oikeasti kiva nimi
[q]pupuankka, 30.6.2005 23:26:
Eiks kyse ollut tyttökoirasta Mun mielestä Kes on ihan oikeasti kiva nimi
[/q]
No jos se on tyttö niin annetaan nimi Babylon vitosen Delenin mukaan tai sitte rautarouva Thatcher =D
Pimppi
Jorma
[q]hallucinogen, 30.6.2005 23:14:
---
Specimen, 30.6.2005 23:05:
Startrek on iha paska, ennemmin vaikka Teal'c tai sitte G'kar, londo mollari, garibaldi, vir cotto :D
---
Jos lähdetään B5 linjalle niis se on Kosh piste okei jos sulla on toinen koira niin Bester sallitaan kanssa =D
[/q]
No jos mulla olis tulossa monta koiraa ni antaisin niille kaikille nimeks Kosh, sit voisin sanoa "They are all Kosh." :D
Miten olis pupu? Se ei tosin liity musiikkiin mitenkään.
Edellisen naapurin koiran nimi oli sisko...tosin koira oli uros...*nauru*
[iso]ILPO[/iso]
B5 aiheeseen liittyen koiran nimi voisi olla Vorlon. "Vorloni tänne tseh tseh" uu se ois kyl hieno. Tai sitten Maan jumalar Gaia
Miten ois snapsi? Oki, 6kirjainta mut jooo
Luigi?
[q]Jinkso, 4.7.2005 04:29:
Luigi?
[/q]
ajateltiin tota kans 1 vaihtoehtona
Oma terrierini on Lotta, mutta tuntee myös nimet
-Lode
-ötökkä
-härski
jne....
En tiä, mut mun koirast tulee DISCO
happo
ja jos oikein härskiksi ryhdyt, niin joku tiktakin jäsenten nimistä
No mutta, mikäs sen nimeks nyt sitten tulikaan?
Mulle tulee tuossa viikonloppuna koiruus ja sen nimeks tulee Fido. Väännös Luis Figosta (tai jotain sinne päin)...
Kaverilla oli rotikkanarttu nimeltään Barbi.
Sopi mainiosti sille.
Kaverin chihuahuan nimi on Turbo!
Voi jestas.
Pikkukoira astelee taloon parin päivän päästä ja nimi on ihan hukassa. Tahtois antaa jonkun humoristisen mutta suht siveellisen nimen tälle narttudobermannille, mutta ei toimi pää. Ehdotelkaas joitain mieluusti musiikkiin liittyviä (ei pakosti) nelikirjaimisia nimiä, mitkä kehtais vielä koiralle pistää. Ja mielellään taittuis vielä suussa ihan kevyesti, että ei mitään järjettömiä rrsscchhhddrröörrr-yhdistelmiä, jookosta..
Tähän mennessä parhaat nimiehdotukset on olleet Koira ja Norsu. Että ei mee hyvin.