DJ Orkidea 6 hour set 29.7.2005 @ Turku
Ilmainen, hmph, Klubin sivut sanoo että tuo on 5e.
[q]Amokk, 19.7.2005 13:14:
Ilmainen, hmph, Klubin sivut sanoo että tuo on 5e.
[/q]
Kuten myös Klubin ohjelmaflaikku. Mutta kyllä tuosta ilomielin 5 e maksaa!
Maksaa, toki, en mä sitä sanonutkaan.
Täytynee saapua paikalle
jep. jostain syystä näyttäis olevan tapahtuman tiedoissa ilmainen sisäänpääsy, vaikkei näin oikeasti olekaan. klubin sivut kertovat siis totuuden.
lippu 5 e ja kannattaa yrittää tulla ajoissa paikalle, sillä paikka täyttyi viimeksi suhteellisen nopeasti ja silloin ei ollut kyseessä edes dbtl :)
Meitsi tulee iskemään Caitsulle (mikäli mies tiskin takana on) viettelevästi silmää jo ysiltä.
Täytyy tulla ottaa kaikki irti tästä, ku ei pääse saareen enskuussa
Saapa nähdä tulisko paikalle.. tai no kai maar mä tulen.. tai sit en..
pitäiskö kysyy oraakkelilt?
edit:
Sinä kysyit:
Pitäiskö mennä lauantaina klubille?
Oraakkeli vastasi:
Kyllä, mutta peläten pahinta.
hmm.. *täh*
voi prkl, klubi olikin perjantaina..
Kesän paras setti odotettavissa! ...tilaukseen jälleen kerran house -> prog -> trance -> teknoilua
*sydän* WAY OUT WEST - KILLA (ORKIDEA RMX)
*sydän* ORKIDEA - BEAUTIFUL (SUNDAWNER RMX)
Klubilla tänään aiempaa enemmän valoa ja savua.
Valomestareina Unitysta tutut Severi & Tea.
Huhuista poiketen emme ole loppuunmyytyjä tänään. Sinänsä se olisikin outoa, kun tähän tapahtumaan emme ole myyneet ennakkoja. Eli nopeasti heti ysiltä oven taakse, niin varmistat pääsysi ineen.
Tätä iltaa on odotettu :)
*tanssikengänkiillotel*
Aivan tajuton meininki. Sauna tunnelmat, mutta fiilikset löi läpi niin nätisti, ettei pieni hikoilu haitannut. Tuttuja vanhoja ja tuli ne pakolliset pari teknoakin spotattua.
Kiitos.
Mä jaksoin sittenkin tulla!!
Aplodit minulle!
Tapsan tahdit oli jeppis meininki ja tunnelma oli loistavaa hyvässä seurassa *jiihaa**sydän**aplodit*
Vitun jees... *pahis**jiihaa*
meininkii!1
..oli kivaa!
Jees, nä oli sit meitsin "kotiuduin ibizalta" - bileet. Oli kivaa
[q]Termiittien kuningas Tilli, 30.7.2005 05:50:
Jees, nä oli sit meitsin "kotiuduin ibizalta" - bileet. Oli kivaa
[/q] Noniin ja selvittiin niist jopa hengissä vaik kuumahan siäl taas oli normaaliin Klubi tyyliin. Vois mennä vaikka nukkuun...*muhaha*
Oli kyl kivaa *sydän* Oli ihan hirmuisen kivaa pitkästä aikaa nähä kaikki vanhat tutut mestoilla.
Kyl se orkidea vaan osaa *sydän* *sydän* Isot myös valoja hoitaneelle poppoolle !