Finrg - Comminatio Arctica tour 5.12.2005 @ Lahti

Back to tapahtumat O

[q]TemeZ,

Minun puolestani silloin keskustelu lähti lähinnä kahdesta isommasta bileestä peräkkäisinä päivinä. Huomasin olleeni väärässä, hyvinhän täällä paritkin bileet menevät viikonlopussa!

Itse taidan kuitenkin suunnata Dave Clarkea katsomaan ko iltana, mutta pitää nyt viellä suunitella!
[/q]

..Niin mikäs sen mukavanpaa olis nytkin ollu lukea CITY -lehdestä:

Kaikkien aikojen Techno Kuningas DAVE CLARK lahdessa !!!

..ja seuraavassa CITYssä sitten tämä:

Vuoden 2005 CLUBI ilta: DAVE CLARK @ Diva Nightclub Lahti !!!

...ois ollu kyllä leveä hymy !!!

NOH... FIILIS hoitaa homman kotio sitten tyylikkäällä ja sivistyneellä musakilla.

..eiköhän sitä paikalle eksytä. Jos vaikka tuo Caro2 vaikka soittelis muutaman maistuvan rallin... miksei muutkin Fiiliksen poppoosta. :)

joko? joko nyt? kauan viel?
*takapenkiltä kitisee*

[q]Mellu-, 17.11.2005 16:48:
joko? joko nyt? kauan viel?
*takapenkiltä kitisee*
[/q]

18 days
438 hours
26309 minutes
1578554 seconds

Päivitystä visuaalipuoleen:
Paikalla myös VJ Move ja LJ Pinkki!

Muistakaa myös pre-party, jossa Lahden pojat lämmittelee itsenäisyyspäivän aattoa vapaassa järjestyksessä:

Lauantai 3.12 @ Club Tuonela / La Vida
Big Mistake
Drumhead
E-NRG
DJ Rx

Kiits Ari jaahas.. mitenhä tää kerkee eurasta tuonne prepartyihin pitää kaataa eura 3-0 ni pääsee ajoissa paikalle pilaamaan tunnelmaa

onpas bileitä taas lahdessa.

ja ennen tuoneloita...

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46309

etkoilla taas sitten luvassa ylläri pylläri settiii finrg poijilta... *jiihaa**aplodit*

[q]Rx, 17.11.2005 21:20:
etkoilla taas sitten luvassa ylläri pylläri settiii finrg poijilta... *jiihaa**aplodit*
[/q]

speedcorea? vaikko progea?

kansantanhua ja polkkaa...

*kansallispukua kaapista kaivel*

oih, tänne ois melkein pakko päästä!
(pitää toivoa et rahatilanne sallii..*blush*)
varsinkin tota rx:ää ois kiva päästä kuulemaan!!

Tää on messissä...pistetään koko hoito!!*jiihaa*

[q]Mellu-, 17.11.2005 21:47:
[/q]
Meinasikko uueks elovena tytöks pyrkiä?

Vois kyl olla aika huulipyöreenä immeisil ku pärähtäis jossai Kaustisen puku päällä paikalle

Uiui... ois vissiin aika helmi bileet taas tiedos. Toivottavasti tonne pääsee tulee. En oo taas pitkään aikaan yrittäny tappaa mun jalkoja tanssilattialla... rx ja alekki takais kyl sen homman *jiihaa**hih*

[q]Kolera, 18.11.2005 08:35:
---
Mellu-, 17.11.2005 21:47:

---

Vois kyl olla aika huulipyöreenä immeisil ku pärähtäis jossai Kaustisen puku päällä paikalle
[/q]

*iloinen**nauru*

[q]Kolera, 18.11.2005 08:35:
---
Mellu-, 17.11.2005 21:47:

---

[/q]

no kyl, mähän oon blondi ja siro ja sellai pepsodent-hymyki löytyy kolera, tehäänpä niin että laitetaan ne kansallispuvut päälle ja tanhutaa mesta matalaks ja kapeakatseiset vessaan mököttämään

Tarkoittaakos tuo Live PA tuolla soittojärjestyslistassa, et siihen muuten hyvältäkuulostavan setin päälle möykkää joku puolivillainen fubu-niggeri idioottimaisia mölinöitänsä päälle? *ding**hmph*

[q]Optik, 24.11.2005 14:43:
Tarkoittaakos tuo Live PA tuolla soittojärjestyslistassa, et siihen muuten hyvältäkuulostavan setin päälle möykkää joku puolivillainen fubu-niggeri idioottimaisia mölinöitänsä päälle? *ding**hmph*
[/q]

eli minä.

eivaan. Halutaan painottaa sillä että DJ RX soittaa nimenomaan LIVEKEIKAN ei DJ KEIKKAA.

[q]T-mu

---
eli minä.

eivaan. Halutaan painottaa sillä että DJ RX soittaa nimenomaan LIVEKEIKAN ei DJ KEIKKAA.
---
[/q]

No hyvä, mä jo kerkesin pelästyä pahemman kerran..

En tiedä sit, mut jotenki sellaset päälleliimatun oloiset ämsee nivelkikkeli-möykkääjät latistaa mun fiilarit aina ja joka kerta.. "Muuten hyvä keikka/setti, mut se jamppa ois voinu pitää sen turpansa kiinni"

Tänne vois koittaa päästä jos aikataulut vaa antaa periks... mutta divassa ?

O