Hallmark 22.10.2005 @ Helsinki
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »
Hallut ei oo kyl koskaan tuottanu mulle pettymystä! Unet oli jäänyt todella vähälle perjantaista, mutta silti musa ja fiilis oli Aamuihin en sitten valitettavasti enää kyennyt..
HUVA HUVA!!*jiihaa*
Juu oli aivan sairaan kivaa vaikka univelkaa olikin vaikka muille jakaa, ja lähettiin jo kahelta
Tää biisi puolestaan pelasti mun illan:
Gabriel & Dresden feat. Molly - Tracking Treasure Down
*sydän*
Loistavat setit oli kyllä. Tykkäsin täysillä <3
Uudestaan uudestaan..
Vaikka oli hieman kipee olo niin ei haitannut menoa.
Täytynee käydä jatkossakin.*hihu* Enimmäkseen paljon positiivista.*aplodit*
Kiitos Amma ja Pygmi.
Oli kyl oikee hauskaa vaik edellisilta ja aamu vähä verottikin. Tab ja Super8 toimii aina!
Vihdoinkin pääsi katsomaan Hallmarkia kun kaikki tutut ovat noita hehkuttaneet parhaiksi bileiksi hesassa ja kyllä täytyy sanoa että pojat veti tosi hyvin ja hyvää matskua. Suuret kiitokset Miika E:lle :D
pitkäst aikaa halluis, ja kyllä maistu.. oli hurjan kivaa, vaikka viihdyttiin turhanki paljon alakerras chillailemas..
Tulipa vaihteeksi käytyä kiksubileissä rauhoittelemassa ja oli yllättävänkin hauska ja värikäs meno! :)
Valokuvia ja videoita tuli tuttuun tapaan taas otettua ja ne löytyy:
kuvat:
http://scobl.dy.fi/gallery/helsinkivibe
video:
http://suomi.ru/klubitus/HelsinkiVibe/hallmark.avi
En ole hetkeen kyenny tavottamaan kunnon bilefiilistä, mutta täällä oli tunnelma katossa. Meikäläisen osalta vuoden viimeset hallut meni ihan nappiin Näitä hetkiä voi sitten muistella tuolla reissunpäällä ollessa. Kiitokset tästä kaikille tutuille ja tuntemattomille jotka piristitte iltaa ja nostatitte fiilistä ^^
kivat kemut ja mukavaa väkeä.. kiitos kaikille
Hallmark - HelsinkiVibe 22.10.2005 valokuvia :)
[q]Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
Kivaa oli..ei ollu liian ahdastakaan tällä kertaa..Seuraavaa kertaa odotellessa*iloinen*
[/q]
Ei ollut liian ahdasta? Mä en halua ees tietää miten täynnä toi on jos siellä on ahdasta. *wtf*
heh, kaikki on ollut täällä joko älyttömän väsyneinä, tai kuluneita edellisistä bileistä, useimmat molempia kuten minäkin :D
mun bileet meni vähän ohi..olin kipee ja toisekseen olin saatanan väsyny perjantainkemutuksesta..mut hauskaa oli*iloinen* iso kiitos siitä Heidille*hali**pus*
[q]GoA, 25.10.2005 07:20:
---
Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
Kivaa oli..ei ollu liian ahdastakaan tällä kertaa..Seuraavaa kertaa odotellessa*iloinen*
---
Ei ollut liian ahdasta? Mä en halua ees tietää miten täynnä toi on jos siellä on ahdasta. *wtf*
[/q]
Silloin on ahdasta jos ei muuta voi kuin nurkassa kökkiä*toktok*Nyt tuolla mahtui jopa liikkumaan
Tällä kertaa toi ahtaus oli vielä todella pientä verrattuna esim edellisiin Ei tullu edes pöydällä tampattua, edellisen kerran kun poke tuli repimään sieltä alas :D
Uuih, miten jaksaa taas odottaa seuraavia!? Mahtava ilta! Kiitokset kaikille :)
Jos joskus oppis tulee ajoissa paikalle.
No tunnissa kerkes juomaan kuitenkin monta tequilaa
Ja se siitä tanssimisesta sitten.
Studion jälkeen ei La Tour enää hirveesti sytyttänyt mieltä...perusjammailua...*jiihaa*
[q]GoA, 25.10.2005 07:20:
---
Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
---
[/q]
Joo tuli kyl kieltämättä vähän sama fiilis, kun luin, että "ei siellä ahdasta ollut". Omasta, ja kaverinkin mielestä tuolla kyllä oli aika-ajoin liian ahdasta kunnon tanssimiselle. Mutta toi nyt on tietty ihan makukysymys. Joillekin riittää se neliömetri, jossa voi vähän nytkyä. Itse kun välillä tykkää vähän suurempiliikkeisestä (ei tuulimyllyä sentään ) tanssimisesta, niin ahtaus on vähän "tunnelman tappaja".
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »