SEUKKAUSLUUKKU
Hmm. Graah. Nnnnjjjh.
Uskaltaisko...?
Okei. Tunnustan kuuluvani tänne.
Kunnes toisin todistetaan. (Pessimisti ei pety.)
(Pikkis: Nyt saat pieraista. *vink*)
[q]Amma:
Hmm. Graah. Nnnnjjjh.
Uskaltaisko...?
Okei. Tunnustan kuuluvani tänne.
Kunnes toisin todistetaan. (Pessimisti ei pety.)
(Pikkis: Nyt saat pieraista. *vink*)
[/q]
WTF?*plur*
Kerro*täh*
Uusi vuosi, uudet kujeet.
Tunnustan
Tulinpa tänne jo jonkin aikaa sitten kokeilemaan,
pitkästä aikaa,
miltä se meno tällä puolen tuntuis
Hyvältä on tuntunu *sydän*
Enmä pysty tsiigaileen mitään muit muijjii ku mä oon ihan down, fiiliksetkin on haihtuneet se myrkytti mun lipton teen!....!!!
"meil on massii naisii ja nopeit autoi allasjuhlat vosut hengaa ilman paitoi
tänne vaan jake
[q]ELÄIN:
Enmä pysty tsiigaileen mitään muit muijjii ku mä oon ihan down, fiiliksetkin on haihtuneet se myrkytti mun lipton teen!....!!!
[/q]
[q]LiLa:
Ollaan sit täällä
[/q]
Oi onnee Sanoinhan mä
Seukkaanhan minä nykyään mutten silti nyt mihinkään hemmetin "luukkuihin" kuulu!? *poks**dissaa**iihhih*
Ollaan sit täällä
[q]mureena:ihanaa jaakko mä oon niin onnellinen teidän puolesta voi vitsi ku MULQ JOSQ natsais
[/q]
No voihan video.. Mä sain just tekstarin et toi saatanan lapanen on löytäny kuulemma jonku paremman. Eli meil meni niinq bänks.*eiei**poks**hmph**kivatsulle**piru**nyyh**uuh**igor**hikoil**possu* Voi helevettiläiine. Voinkohanmä koskaan enää rakastaa...?
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!! *sydän**sydän**hali**jiihaa**aplodit**sydän**enkeli**plur**pihkassa* Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.*nukkuu*
[q]ELÄIN:
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!! *sydän**sydän**hali**jiihaa**aplodit**sydän**enkeli**plur**pihkassa* Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.*nukkuu*
[/q]
*blinks*
...ja hän ei enää koskaan valittanut sinkkuudestaan...
[q]ELÄIN:
[/q]
ihanaa jaakko mä oon niin onnellinen teidän puolesta voi vitsi ku MULQ JOSQ natsais
Toistaiseksi ainakin vielä tuolla toisessa luukussa, eikä taas harmita yhtään niin paljon ku vilkaisee touhua täällä
Eilen tuli 2 vuotta täyteen, ihmeen nopeasti on aika mennyt. Ihan kuin kaikki olisi tapahtunut vasta viime viikolla. Olemme kasvaneet yhteen, enkä voisi olla onnellisempi. Kulta toi minulle eilen superison kukkakimpun ja vei ulos syömään. Ilta siis oli kerrassaan täydellinen...samoin kuin nämä kaksi vuotta *sydän*
[q]ELÄIN:
[/q]
[q]
No voihan video.. Mä sain just tekstarin et toi saatanan lapanen on löytäny kuulemma jonku paremman. Eli meil meni niinq bänks.*eiei**poks**hmph**kivatsulle**piru**nyyh**uuh**igor**hikoil**possu* Voi helevettiläiine. Voinkohanmä koskaan enää rakastaa...?
[/q]
Oliko tää nyt sit hauskaa? Noo, kukin tyylillään..
[q]ELÄIN:
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!! *sydän**sydän**hali**jiihaa**aplodit**sydän**enkeli**plur**pihkassa* Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.*nukkuu*[/q]
[q]ELÄIN:
No voihan video.. Mä sain just tekstarin et toi saatanan lapanen on löytäny kuulemma jonku paremman. Eli meil meni niinq bänks.*eiei**poks**hmph**kivatsulle**piru**nyyh**uuh**igor**hikoil**possu* Voi helevettiläiine. Voinkohanmä koskaan enää rakastaa...?[/q]
[q]Nexus__69:
Oliko tää nyt sit hauskaa? Noo, kukin tyylillään..
[/q]
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
(vanhoja suomalaisia sananlaskuja, osa 1)
Ämmää ainakin höhötytti toi rakkaustarina niin maan perkeleesti.
Mul ei täs nyt oikeen oo ketään ollu jo vähään aikaan...*nyyh* Sitä ei tiedä koska se kävelee taas vastaan... Jos kävelee..*täh*
[q]äm:
---
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
(vanhoja suomalaisia sananlaskuja, osa 1)
[/q]
Eipä tuo kalahtanut muhun millään tavalla