SEUKKAUSLUUKKU
Täällä edelleen ja joka päivä ihastun entistä enemmän *sydän*
[q]dncr, 8.6.2006 23:36:
---
Tontsis, 28.8.2002 18:15:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen. -klip-
---
-klip-[/q]
Multa lähtis kyllä tästä aiheesta sellaset tilitykset että oksat pois, mutta ikävä kyllä mun poikaystävä lukee tarkkaan mun joka postauksen. Terkkuja sulle kultsi*nauru*. Mut joo, mä oon semmonen että jos mua jokin juttu vaivaa, niin mä haluun jauhaa siitä kunnes helpottaa. Nää ei oo semmosia päähänpinttymiä, jotka menee ohi kun koittaa vaan miettiä muita asioita, tai on puhumatta niistä.
Mä en mitään muuta vihaa niin paljon kuin lausetta: Älä jaksa jauhaa tosta samasta aiheesta enää, tai: Anna jo olla.
En anna olla ennen kuin toinen osapuoli on edes koittanut ymmärtää ja miettiä asiaa munkin kantiltani.
[q]kap-pu, 2.10.2006 22:59:
---
Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?
---
pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.
[/q]No ei se välttämättä huonostikkaan mene, voi olla vaan jotain ongelmia, ja huomauttelu voi olla myös eräänlainen pahan olon ilmaus ja avun huuto, jos sitä apua ei osaa muuten pyytää.
Mun mielestä parisuhteessa toinen on sitä varten että sille pitää kiukuta tai vittuilla jos on huono olo ja toinen ei siitä suutu vaan yrittää ymmärtää ja auttaa. Tietty jos pitempään tuiskii tai pahoittelee toisen mieltä, siinä voi olla jo muutakin tekeillä...
Tosin mitä mä täälä ohjeita annan, ku kuulun tonne vitun sinkkuboxiin... Sori eksyin..
Tämä on kieltämättä todella hyvä paikka olla *sydän*
Tänne oon taas vasten tahtoisesti ilmaantunu*poks**nauru*
aika tuore juttu tosin viellä, mutta tuntuu hyvältä and that's all that counts
Mun mielestä on ihan loistoa et tänne messiin putkahdit .. ko tootte vaan niin söpöjä!
... ai niin, piti päästä jonnekin hehkuttaan: tuo mun mururakasurpoihanin Jeikmaister on vaan jotain niin käsittämätöntä parhautta
Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*
Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..
[q]Cera, 15.3.2007 17:00:
Joo morjens.
voisin ihan hyvillä mielin siirtyä nyt tänne
[/q]
onks sun nimi Rtiva?! :----------DDDDD
ps. ai vasta? sähän wowitit vuos kaks sit jo :)
[q]lohikarme, 28.3.2007 00:22:
ja näin asiasta avaruuteen... kohta 3v täynnä
[/q]
omg, onneks olkoon!1!
http://img220.imageshack.us/img220/4446/superokkofz5.gif
ihan siis oikeesti, onneks olkoon :)
Avioero astui viimeinkin voimaan joten nyt I like to move in here
@ ana & serotonot
taalla ollaan vuoden ja 9kk:n kokemuksella. tukevasti.
Minä muutan tänne!
Täytyy tämäkin topic nostaa sinkkuluukun rinnalle
toteamalla, että 8kk tuli lukemaksi mittariin toissapäivänä.
8kk täyttä onnea & *sydän*
vuoden täälä pyöriny ens perjantain jälkeen *sydän*
[q]Lana83:
Jatkan, koska en ole varma. En halua tehdä virhettä ja heittää kuuden vuoden seurustelua hukkaan. Tilannekkin on sellainen, että äijäni on toisessa kaupungissa tällä hetkellä töissä, emmekä näe enää usein. Sekin voi vaikuttaa asiaan.
[/q]
mä en käsitä miten voi sanoa että aika on mennyt hukkaan jos se on ollut onnellista?
jos se taas ei ole ollut onnellista aikaa niin mita vittua siina suhteessa sit on tehnyt?
Niin tosiaan nyt uskaltaa jo tähän luukkuun ilmoittautua kun on ensin vähän seurannut tapahtumien kulkua... Ja hyvin tyytyväinen kaikkeen olen, enemmän kuin toivoa voisi.
Ja kiitos siitä kuuluu IHANALLE Petrilleni *sydän*
[q]bubbelgum:
---
alien:
---
Hmm.. Mitäs se alien oikeen juonittelee? *täh*
[/q]
[q][Nuclear]:
---
fanatic:
No en kyllä tarkoittanut sitä.*ding* no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey
---
No sittenhän asia on niinkin harvinaisen selvä, että käsitin väärin. Ei toi mun viesti ollu mitään disdis, v*ttu oot hirvee jätkä!-tyyliä. =D
[/q]
juu ei mitään*hymy* täällä vaan on joillain tapana rupee pätee asioista niin ajattelin että ei jaksais alkaa kiistelee taas*hymy*
pöh. täällä sit tullu vihhdyttyä kovinkaan kauan.. mut lämmitelkää mulle paikka valmiiks, ku ei sitä koskaan tiedä
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*