Testaa mikä automerkki olet?
Täällä myös yksi Opel Vectra.
Sinä olet... iloinen ja kupliva luonne , joka ihmiset ympärillään iloiseksi
...VOLKSWAGEN BEETLE
Hälyttävää! Olen yksi kolmesta tänne ilmoittautuneesta Ford Mustangista, ja kaikki kolme ovat turkulaisia. Ei ihme, että turkulaisia haukutaan mulkuiksi
Vittu mä mikään vectra ole. Ilmiselvä Aston martin, komea herrasmies Testi ei kyllä tiennyt mitään
Vectrahan meitsi... Pooppeli rulezzzz!
Opel Vectra täällä myös.
Jotenkin tuntuu siltä kun lukee näitä vastauksia että tuolla quiz-sivulla ei ole kovinkaan montaa eri auto vaihtoehtoa.
[q]mange, 16.8.2005 15:18:
Jotenkin tuntuu siltä kun lukee näitä vastauksia että tuolla quiz-sivulla ei ole kovinkaan montaa eri auto vaihtoehtoa.
[/q]
Ainakin testin tekijän mukaan erilaisia vaihtoehtoja on yhdeksän.
opel vectra
VOLKSWAGEN BEETLE! Ilonen ja kuplikas luonne, joka saa ihmiset ympärillään iloisiksi.
....Yleensä ainut joka nauraa ja ilostuu mun jutuista olen minä itse. *nauru**blush*
Mä oon Porsche*super*
LAND ROVER
Viihdyt itseksesi, olet reilu ja nautit elämän yksinkertaisista iloista.
Opel Vectra...
opel vectra....aika tylsä
olisin Land Rover
Opel Vectra...Eiiiiii!!!!!
Onneksi olkoon, testin mukaan olet LADA... mitäköhän onnittelemista tuossakin oli.
"Ihmiset pitävät sinua luotettavana ja tasaisena, joskin hiukan yksinkertaisena."
Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE!*heiii*
Olet vauhdikas ja rento persoona, jonka seurassa ihmiset viihtyvät.
Onneksi olkoon, testin mukaan olet FORD MUSTANG!
[q]Xelfer, 16.8.2005 14:42:
Hälyttävää! Olen yksi kolmesta tänne ilmoittautuneesta Ford Mustangista, ja kaikki kolme ovat turkulaisia. Ei ihme, että turkulaisia haukutaan mulkuiksi
[/q]
Onneks en oo syntynyt Turussa ja toivottavasti jo pian muuttan pois sieltä Suckerzzzzz!
Onkohan tää ollut täällä jo?
Anyway, testaa mikä automerkki sisimpääsi kätkeytyykään:
http://www.rikos.net/quiz/quiz.htm
"Sinä olet Land Rover. Viihdyt itseksesi, olet reilu ja nautit elämän yksinkertaisista iloista."
Hmm, onhan se kait noinkin...
EDIT: Gallup lisätty, kun vaihtoehdot nyt tiedossa.. Kiitos ideasta ~silencelle~!