LAB-4

Back to tapahtumat O

yhyy!!!
vaikuttaa siltä et kaikki muut paitsi minä on jo ostanut liput LAB4'iin!!
varmaan ennakoita on vielä jäljellä!? *täh*
pakko päästä!!

[muokattu 11.8.2002 13:56]

eihän labbii voi jättää väliin!..varsinki ku se kerran on niin harvinaista täälläpäin..vaikka maxoiki ihan kivasti!
sitäpaitsi oon muuttamasa pois
mikä ylläri ovella..?? mitä ootte kuulleet?

*joo**joo*
*joo**joo**joo*
*joo**joo**joo**joo*

Lab-4 odotettu ihan älyttömän pitkään, mutta kun paikka selvis loppu fiilikset sinne lähtöön. Mielessä oli viime vuoden parhaat bileet vr:n konepajalla ja sellaista fiilistä ei ole ollut missään muualla....nyt kun ajattelen että samalla hinnalla JOUTUU polkkaamaan pieneen ja hikiseen paikkaan etenkin näillä ilmoilla käänty suu pielet alaspäin...*eiei*

mitäs ihmettä nyt niille jotka on jo pitkään lyöneet rumpua "vain musiikilla on väliä" ??

sitäpaitsi gloria on loistomesta.

[muokattu 12.8.2002 15:50]

´Lippuja saa multa tilattua myös
Mailaa mullle djsashaf@yahoo.co.uk*enkeli*

Lippuja on myynnissä ainakin 600 ennakkoon ja saa vielä

noniin, lippu on pöydällä odottamassa
Mitä klubituksen miitille kuuluu, tänne on tullut paljon uutta porukkaa ja olisi kivaa tavata!?

nyt näyttää siltä että tänne tullaan taas moikkaamaan vanhaa ystävääni yläkerran baaritiskiä

Ai meet?

minkähän sortin yllätyksen?*purr**ökkö*

Tietääkö kukaan, miten tonne Lab 4 warm uppiin pääsee? Missä toi Pariisin Ville sijaitsee?

vic:[q]Tietääkö kukaan, miten tonne Lab 4 warm uppiin pääsee? Missä toi Pariisin Ville sijaitsee?[/q]

pohjoisespalla, kappelia vastapäätä about eli kauppatorin vieressä melkein

Pariisin ville ei sitte ole paikkana mikään huippumesta,ellet pidä pommisuoja fiilingistä.Ahtaanpaikan kammolle mitä oivin isku kohde....ja se "main" tanssilattia..korkeintaan 5 ihmistä kerralla joraskelemaan.

Huomenna irtoo punkit ja pölyt, pitää ruveta pohjustaan...=)

Jää väliin....*iloinen*

Huomenna vihdoinkin Lab 4!*ökkö*
Gloria on kyl aika syvält, mut ei kai se menoa haittaa...
Tietääkö muuten kukaan saako sieltä ostettuu niiden uutta levyy?

tänään se ois sit bile päivä*iloinen**iloinen*
koht ajelee helsinkiä kohti*joo*

Pitäkeehän hauskaa!!!!!*plur*

Olipas pirskeet...ei kyllä tosin ollut pahemmin yllätyslahjoja,ainakaan mulle asti.Ja olisivat kyllä pojat voineet myydä omaa levyään siellä...Glorian äänentoisto oli kyllä yllättävän korkeatasoinen.....*joo*

Hei!!!!! Kertokaahan nyt vähän minkälaiset bileet oli? Hikistä ja hyvää tunnelmaa täynnä vai kylmiäväreitä ja epäystävällisiä ihmisiä?! Kommenttia kiitos, kun itse en raaskinut sijoittaa rahoja kalliiseen lippuun. Oliko hinta/laatu suhde kohdallaan?!

O