ruokaa bileiden jälkeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

Millon mitäkin, välillä tulee haettua jotain räpylä kebabbia ja joskus taas veivaan himassa (tai missä nyt sattuukaan olemaan...) leipää tai jotain muuta pientä mutusteltavaa, silloin tällöin tulee myöskin syötyä hedelmiä jne... mitä nyt sattuu jääkaapista kulloinkin löytymään!

taaltahan sai hyvia vinkkeja, en ainakaa ite saa mitaan melkeen ikina alas ja tarvii sita muutakin kun magnesium-tabletteja estamaan tarinaa... usein myos ihan vaan unohtuu se syominen..

Hedelmät maistuu. Ne on kevyitä, niissä on paljon makua ja ne menee helposti läpi!

mulle kyl maistuu bileitten jälkeen safka. Jos rahatilanne on hyvä hese tai kebabbi mut jos ei niin sit himassa jotain mitä kaapista löytyy. Sitä paitsi kun syö jotain suolasta ja juo vettä niin ei oo krapulaakaan seuraavana aamuna.

[q]jeesboks, 27.12.2005 20:21:
Sitä paitsi kun syö jotain suolasta ja juo vettä niin ei oo krapulaakaan seuraavana aamuna.
[/q]

eikö ?

edit: joo tajusin pointtisi. :) yleensä ei taho vaan mennä bileitten jälkeen mikään alas. tosin se johtuu yleensä ihan jostain muusta kun tanssimisesta.

[q]starbuster, ei taho vaan mennä bileitten jälkeen mikään alas. tosin se johtuu yleensä ihan jostain muusta kun tanssimisesta.
[/q]

HAHA!!!

[q]starbuster, 27.12.2005 22:09:
---

yleensä ei taho vaan mennä bileitten jälkeen mikään alas. tosin se johtuu yleensä ihan jostain muusta kun tanssimisesta.
[/q]

Lisää piriä!*lmao*

sokoksen mäkki!!!

[q]Tronic, 28.12.2005 16:15:
---
starbuster, 27.12.2005 22:09:
---

yleensä ei taho vaan mennä bileitten jälkeen mikään alas. tosin se johtuu yleensä ihan jostain muusta kun tanssimisesta.

---

Lisää piriä!*lmao*
[/q]

joo unohdin mainita että mä EN käytä mitään aineita, toi kuningas alkoholi yleensä on syypää tohon. *blush**nauru*

pitipäs mainita ettei jää mitään epäselvyyksiä. ;)

[q]starbuster, 28.12.2005 16:19:
---
Tronic, 28.12.2005 16:15:
---
starbuster, 27.12.2005 22:09:
---

---

Lisää piriä!*lmao*

---

joo unohdin mainita että mä EN käytä mitään aineita, toi kuningas alkoholi yleensä on syypää tohon. *blush**nauru*

pitipäs mainita ettei jää mitään epäselvyyksiä. ;)
[/q]

Niin mä vähän arvelinkin. Oli vaan ihan pakko tarttua tohon.

Tuomaksen grillin Natku

Hesarii vastapäätä oleva stadin kebab On ollu vakio jo useiden bileiden jälkeen

Meitsi ainaki syö aina ku mahollista. Oli bileet tai ei. Kännissäkin tulee usein syötyä.. myös muiden ruuat

kun sattuu asumaan Eerikin Pippurin yläkerrassa, niin on se vaan jotenkin luonteva valinta jälkitilaruokailulle. nyt tosin muutetaan korttelin päähän, mut kyl se viel on tarpeeksi lähellä!

Hollannissa vaihdossa ollessani muuan Suomi-ukkeli opetti kokkaamaan kännireissuilta tulemisen yhteydessä. vähän efforttia pistää niin saa loihdittua vaikka mitä! itse duunaillut lähinnä voikkareita mut kerran pistin gourmeeks ja rupesin tiristelemään jättikatkarapuja valkosipulissa ja voissa. toimi.

Yleensä ei bileiden jälkeen tuu syötyä mitää, aamulla paljon vettä ja paljon makeeta. Karkkia, leivonnaisia yms. Iltapäivällä sitte tulee kokkailtua jotain tai haettua valmisruokaa.

Yleensä bileitten/keikan jälkeen pikaruokaa tai sämpylää/paninia huolttikselta. Jos menee jatkoiluiks, mielummin duunaa itte jotain pientä (nuudelit, rankalaiset+lihapullat, jne.), pizzojen tilaamisesta on tullu huonoja kokemuksia "4 t odottelua ja väärät pizzat"-tyyliin.

[q]xl8r, 28.12.2005 20:19:
Yleensä bileitten/keikan jälkeen pikaruokaa tai sämpylää/paninia huolttikselta. Jos menee jatkoiluiks, mielummin duunaa itte jotain pientä (nuudelit, rankalaiset+lihapullat, jne.), pizzojen tilaamisesta on tullu huonoja kokemuksia "4 t odottelua ja väärät pizzat"-tyyliin.
[/q]

Tietty jos tilaa pizzat aamulla kasilta ja mesta aukee puoliltapäivin, ni onha se odotteluu ;)

Itse aiheeseen: McChicken. Ei vaihtoehtoja.

[q]Caro², 28.12.2005 19:42:
Meitsi ainaki syö aina ku mahollista. Oli bileet tai ei. Kännissäkin tulee usein syötyä.. myös muiden ruuat
[/q]

Tuo oli kyllä hyvä!! Myös muiden ruuat; niin sitä pitää..

Kaikki rasvanen ruoka Yleensä vedän aamulla pari pekonileipää&Tuoremehua sit taas jaksaa säätää.

eli joo ajattelin tälläistä asiaa kun bileiden jälkeen ruoka maistuu yleensä aika kehnosti..

niin mitä te syötte ja suosittelette liian paljon bilettäneille syötäväksi?

itse hiffasin hetkiä sitten että esim. valion juotava jugurtti uppoo aika hienosti, tai sitten noi valion vanilja jugurtit..
toki ne eivät kauhean suolaisia ole (sitäkin pitäis kai jostain saada?)
noi nestemäiset vaikuttaa toistaseks olevan paras ratkaisu, poikkeuksina ne kerrat ku on pakko saada jotain grilliroisketta..

ideoita? ehdotuksia?

O