Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]zaler, 11.10.2008 10:26:
Yes! onneks se niko poistettiin. Ehkä maailman ärsyttävin ihminen.
Harmi kyllä että missasin eilen bb:n ja ne sen kilarit
[/q]

[q]SyndroDome, 11.10.2008 00:11:
---
Zenni, 11.10.2008 00:09:
---
"Siis mä en kestä ku toi vitun lesbo tuli sanoo kui hyvin mulle sopii pinkki paita!"

Ööööö..
---

SIIS MÄ EN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

wtf :D
[/q]

Pakko puollustaa Nikon toimintaa sillä että: Öööööh

Näittekste ton (koko)tilanteen 24/7sta. Ne(/tai se) uudethan kuumotti Nikoa ihan sikana ja sillä oli muutenkin tosi paska olo niitten 3-4 vko (evt *pepsodent*) tuotannon "oikeesti" dissaamisen jälkeen. Synttärit jäi jne ja sit tulee (just Nikon vihanaiselta) tommonen sammakko suusta et voi jeesus Siihen päälle viel Marinari"sarana"annEn kitinä -continious-enterprise-huudatus-valitus päälle niin kai siinä kaikki muutkin järkevät ihmiset olis kilahtanu. No, Niko ei kestäny, mutta Tero olis voinu tehdä saman (syystäkin), mut onneks lappalaisilla on hermot tallella ilman S-market/KK-prisma/Iso-Omena/whogivesashit - einespaskan ADHD kolumbus shitin jälkeenkin.

Mut tuotanto on ollu hereillä. Kiitos Sami Aaltoselle. Ja ens kaudella Sami voi olla sitten pois näistä kuvioista - TAKKKKKKKKKKKKKKK

[/q]

Kilari-klipin pitäis nähdä ilmaiseksi Subin big brother sivustolla.

Harmi, kun Niko lähti ja nimenomaan hänen viihdyttävyytensä takia. Mut ihan perustellusta syystä lähti. Oon pettyny siihen, ettei viihdyttävyyttä tuu kuin muita nälvimällä. Mis on hyvät läpät, ideat ja tempaukset ilman muiden dissauksia?

Ymmärrän kans Nikon purkautumista. Synttärit oli sille todella tärkeet ja niihin oli ladattu paljon odotuksia ja tunnearvoo, ja sit kaikki pieni tapahtuma siihen päälle... Ikävällä tavalla vaan purkautui. Meni kerral överiksi ja pelottavalla tavalla.

Nyt kun "läyhääjät" on pikkuhiljaa häädetty talosta niin katsotaan irtooko muusta jengistä positiivisempaa läppää tai läppää ollenkaan, vai otetaanko siel läyhääjän roolia. Vai tuleex täst ny oikeesti ihan hemmetin tylsä ohjelma ny.

No olihan toi arvattavissa että lisää jengii menee kun ei ne muuta keksi Onneks tuolla talossa on alkanut nyt vähän tapahtumaankin, on tää kausi ehdottomasti mielenkiintoisempi kun esim. viime vuonna.
Danan kun sieltä sais ulos tosin taitaa olla mahdotonta, on muuten pikkasen raivostuttavan ärsyttävä.

Suosikit Aso ja Esa A.

Jos ja kun Ade lähtee menee talosta ei jää niin mitään.

Siinä vaiheessa mä alan oikeesti odottelee sitä voittajasuosikkia taloon.

[/q]

Ihan taatusti löytyy esim. youtubesta, ehkä jopa subin sivuilta.

[q]subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään!
[/q]
Se kyl vois lähtee kans joo, mut mielummi Cheryll

Kukaan noista ei ansaitse voittoa. On kyl nii urpoo jengii taas et pois alta.
Niko oli paras(höh ku joutuu lähtee. viihdearvo 10) ja Cheryl toka.
Jos noi on vaihtoehdot nii voi vaa miettii mikä on valikoima...

[q]Sunshine^82, 24.11.2008 13:40:
ihan mahtava finaalinelikko! harmi että jarmo tuli vasta näin myöhään taloon, muuten olisi vaikka aineksia vaikka kuinka pitkälle. jarmo on hyvä tyyppi!

go johan!
[/q]

Musta se Jarmo on ihan kauhee. Ällöt lävärit ja muutenkin tyyppi on jotenkin limainen ja jutut sen tasoisia.

Ade ulos tänään!

[q]tws, 12.10.2008 15:26:
---
subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään!

---

[/q]
Mun mielest ihan suoraan sais lähtee nää uudet, hyi saatana!

[q]subu, 12.10.2008 15:28:
---
tws, 12.10.2008 15:26:
---
subu, 12.10.2008 15:23:
Ade ulos tänään!

---

---

Mun mielest ihan suoraan sais lähtee nää uudet, hyi saatana!
[/q]

No joo, kyl ne taitaa olla sit seuraavat tippujat

[q]Gleba, 24.11.2008 13:30:
mitä helkkaria tuo jarmokin tuolla tekee...toivottavasti lähtee sunnuntaina ekana.
[/q]
Eiköhän se noist neljäst tuu se eka lähtijä olemaa

JEE!! onneks andreas lähti :)

[q]zaler, 12.10.2008 22:17:
JEE!! onneks andreas lähti :)
[/q]
jeh, oikein!

JEE!

^

Samaa mieltä.

[q]zherry, 13.10.2008 21:06:
Marianne ulos talosta!!! Ärsyttävä ihminen*eiei*
[/q]
Yhdyn sinuun*hih*!

Musta on ikävää, että Andreas lähti. Andreas keksi kaikki tempaukset talossa, nyt on odotettavissa tosi tylsää BB:tä. Voidaan kattoa kun Jari-Matti ja Tuuli istuu hiljaa sohvalla.

O