Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Mark, 1.12.2008 10:03:

-Markin palaute-

-M
[/q]

Sun kannattaa kirjoittaa sub tv:n subjeckt yhteisöön tuo palaute
tai BBPlaza sivulle.
sieltä se saattaisi mennä jopa eteenpäin tuotannon korviin asti.

Täältä sen eteenpäin menemiselle on suht pieni mahdollisuus :)

edit: tossa oli kuitenkin ihan hyviä pointteja

[q]Occu, 1.12.2008 12:04:
Sun kannattaa kirjoittaa sub tv:n subjeckt yhteisöön tuo palaute
tai BBPlaza sivulle.
sieltä se saattaisi mennä jopa eteenpäin tuotannon korviin asti.

Täältä sen eteenpäin menemiselle on suht pieni mahdollisuus :)
[/q]

Joo, mä oon spämmännyt jo BB:n asiakaspalaute meiliosoitteeseen tästä :P

-M

[q]MissKoo, 24.9.2008 08:28:
---
anis, 24.9.2008 08:26:
---
MissKoo, 24.9.2008 07:43:
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.

---

Täysin samaa mieltä!

---

Musta on muutenkin epäreilua, jos sellanen ihminen voittaa BB:n, joka ei ole ollut talossa koko aikaa. Voitto mielestäni kuuluu sellaiselle, joka on kestänyt koko 3 kk talossa ja kokenut sen kaiken.
[/q]

Näin.

On kyllä noi BB-tuotannon "yllätykset" jne. paskat niin perseestä ettei kyl jaksa enää innostua.

Lupaa isoo mutta järjestää paskaa.

Blaa.

Toi sami on kyl NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN mun tyylinen etten kestä <3<3<3<3

Ne sen jutut ja kaikki leikit varsinki tuol kierrätystehtäväalueella :D luv it <3

Musta Anniinan voitto oli ihan jees. Onneks se Tero ei ainakaan voittanut.

Ihanaa, että BB on ohi. Alkoikin olla jo ihan kurkkua myöten täynnä sitä. Ens vuonna taas uudestaan

Eikö ne hitto muuta keksi kun tuupata tonne koko ajan lisää jengii

[q]Super-Kerttu, 16.9.2009 07:37:
Ja lisää jengiä taloon..*hmph*

Ensi sunnuntai-iltana Big Brother taloon astelee uusia asukkaita! Vain 24/7-palvelussa näet ennen muita, kun uudet asukkaat marssivat sisään taloon.

Miten talon vanhat asukkaat reagoivat uusiin tulokkaisiin? Joutuvatko uudet Paratiisin vai Slummin puolelle? Montako uutta asukasta BB-talo saa?

Uusien asukkaiden videohaastattelut ja profiilit ovat luettavissa BB-nettisivuilla heti, kun asukkaat ovat menneet taloon.

[/q]

Eihän tässä ole mitään järkeä.. Tuotantotiimi uusiksi!

[q]MissKoo, 1.12.2008 13:02:
Musta Anniinan voitto oli ihan jees. Onneks se Tero ei ainakaan voittanut.

Ihanaa, että BB on ohi. Alkoikin olla jo ihan kurkkua myöten täynnä sitä. Ens vuonna taas uudestaan
[/q]

Kuin miun suusta

[q]Jammailija, 15.9.2009 22:59:
Jeeee-eeeeeeeees, huomisen väläyksestä päätellen EsaJ pääsee purkamaan silminnähden patoutunutta turhautumistaan. Let there be testosterone*uros*!
[/q]

Perus lätkäjätkä, ei vaan kestä pää.

[q]Super-Kerttu, 1.12.2008 08:13:
Ihan hyvä, että Ansku voitti.. Tosin itse odotin voiton menevän Terolle. Ensi vuotta odottelemaan, toivottavasti silloin tosiaan saadaan mukaan myös vähän aikuisempaa jengiä. Tuo pissistely ja sekoilu ei vaan kauheesti jaksa itseä viihdyttää!
[/q]

Oon samoilla linjoilla. Mutta about joka vuosi BB taloon on osattu valita minun mielestä aina vaan "huonompia" tyyppejä.. sillä tavalla "huonompia" että ainut viihde on sitä että näytetää tissit tai vilautellaan kikkeliä.. jotai mielenkiintosia persoonia vois valita sinne.

[q]Vihta, 14.9.2009 10:45:
---
Tiinuliinu81, 14.9.2009 09:59:
Mä en ala, että Jelena lähti. Ei tarvitse kattoo enää koko bb:tä.

---

Tän on pakko olla todella huono trolli. Varsinkin nähtyäni
eilisessä putoamislähetyksessä Jelenan haastattelun. Miten
kukaan voi ihannoida naista joka käyttäytyy "suhteellisen"
idioottimaisesti.

Mä en hirveästi oo seuraillut talon tapahtumia, se mitä oon
nähnyt riittää perustellusti dissaamaan kyseistä ihmistä.

[/q]

Myötähäpeän määrä oli kyllä aika suuri.. aikuinen nainen hihitteli ja pyyteli anteeks koko ajan kun joku pikkutyttö Sanois mielipiteensä ja seisois niiden takana!

Asiaa Riitta 56v taloon :D Nyt tulee äksönii!

Juu ja häädöstä... Hyvä että tellu lähti, eiköhän se ollu jo nähty. Farbodkin on kyl mun makuun aika väritön tyyppi, mutta sitäkin sympaattisempi.

Ja toi äänestys homma alko taas kyrsimään. Alussa farbod oli ylivoimasessa johdossa, sitten taas loppua kohden "yllättäen" vapun mukaan tilanne alkoi muka olemaan jo todella tasainen... Noh lopussa kun näytettiin sitten lopullinen tulos niin ero oli kyl tosi suuri

Oih, onpas nätti.

[q]ianna ei anna!, 2.11.2009 15:36:
Dana ja Saranna häätöäänestykseen sääntörikkomusten vuoksi
[/q]

Hyvä hyvä! Toivottavasti se ällöttävä porsas dänä tippuu.

[q]Super-Kerttu, 16.9.2009 14:33:
Mikäs helvetin järki tässä on, et vanhat laitetaan pihalle ja uutta otetaan sisään?

Häätöäänestykseen huomenna vähintään kolme asukasta, sunnuntaina lähtee kaksi!

Tänään keskiviikkona selviää, ovatko Slummin asukkaat voittaneet nimeämiskilpailun ja saavatko he nimeämisoikeuden sen myötä! Huomenna torstaina asukkaat pääsevät jälleen nimeämään toisiaan häätöäänestykseen. Illalla 24/7-palvelusta voit käydä katsomassa asukkaiden antamat nimeämispisteet.

Häätöäänestys alkaa torstaina suoran BB Extran aikana. Häätöäänestyksessä on tällä viikolla vähintään kolme asukasta, sillä ensi sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa häädetään kaksi talon asukasta!

Sunnuntaina siis jysähtää: kaksi asukasta häädetään ja uusia tulee sisään.

[/q]

Kelasin ihan samaa. Musta BB:n voittokin kuuluu sellaselle ihmiselle, joka on ollut siellä koko sen ajan.

Kohta loppuu ohjelman kattominen prkle Näinkö siinä sitten käy tänä vuonna että vikalla viikolla sisään astellut voittaa koko paskan? :D

En ees pahemmin seuraile koko ohjelmaa, mut on se jännä kun mainostetaan ratikois yms että 100 päivää talos ja viimeisenä ulos asteleva on voittaja.. Meneehän se vähän vääryydeks :D

Marko himaan ja äkkiä. Se jätkä ei tee muuta ku istuu hiljaa tai jos se liikkuu, niin kuuluu niin ärsyttävä puhina! Onko se tehnyt tuolla vielä yhtään mitään?

Alkaa olee aika antikliimaksissa koko ohjelma.. Ei jaksa enää kauheesti kiinnostaa!

Nyt vois lähtee Esa J & Marko pihalle, kiitos.

O