Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
No voi pieru. Lykkäs jo kuvat kaikista uusista asukkaista ruudulle... :P
Tuli tääki hommattua sitten*hih* 15 min päästä sit kyttäilemään uusia ihmisiä kanavalta 247.
Ois nyt voinu panostaa pikkasen noiden asukkaiden valintaan.
On kyllä aika jäätävää porukkaa. Siis aivan kauheeta skeidaa suoltaa noi mitkä on tullu jo taloon.
jaa no heti pistää silmään, ett kaikki näyttää olevan taas tylsästi tuota samaa ikäluokkaa lukuunottamatta tota vanhaa muijaa. taitaa olla taas tuotannon "monipuolistamista" ikävalikoiman suhteen = yks vanha ja muut 19-25 vuotiaita. tosi tylsää semmonen.
aika kassialman näköinen toi vanhus :P
edit:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/big_brother_2009/kilpailijat/778108.jpg
hyi yök. miten toi karvakäsi voi olla mr. finland? kunnon aksentti ja kaikkee. toi kuvakin on huolella kuvottava hahah
edit: öö miksei toi linkki näy oikein hmmm evo??
Dodi hyvin lähtee, yks ei oo koskaan kuullu et sellane paikka o ku Kouvola! great! I like this shit!!*plur*
Viinaakin saivat jo ekana iltana :P
En spotannut yhtään suosikkia vielä. Blaah
[q]Substanced, 26.8.2009 21:41:
---
alek szahala, 26.8.2009 21:37:
Aika limanen heppu toi Aso :D Hyvät ilmeet aina ku tiirailee uusien akkojen tissi ja perseet läpi :D
---
Katoin kans samaa. :D
[/q]
+1 :D
Aika limanen heppu toi Aso :D Hyvät ilmeet aina ku tiirailee uusien akkojen tissi ja perseet läpi :D
Nyt alko todellinen viihde, kun toi aso on kännissä. Saa nauraa. :DD
Mä niin lopetin oman elämäni pariks-kolmeks kuukaudeks ja keskityn täst lähin vaan noiden ongelmiin tuol ruudus.
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä Turku edustaa!
Ei huoh *eikä*
Meen tästä kulmakorviani nyppimään -->
[q]Super-Kerttu, 27.8.2009 10:51:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:46:
Kerttu: Siis noiden tyyppien roolitkin on täysin käsikirjotettuja. Tää on tieto :)
---
JEP JEP! Ihanko tuottaja sen sulle kertoi? Sun mielestä varmaan muidenkin tositv-ohjelmien roolit on käsikirjoitettu. Aikamoinen näyttelijälahjakkuus saa olla, että jaksaa roolia vetää 3 kk putkeen! Ja vielä sen jälkeenkin..?
[/q]
No mä tunnen viimeseltä kolmelta kaudelta suurimman osan asukkaista (valokuvannu yms) ja tiiän miten kuvio toimii :)
Ekan jakson perusteella, Aso on tosi rasittava! Muista ei vielä sen suurempia huomioita... Paitsi että Jelena on ihan ku viime kauden Minna!
Kätlin <3
....ja taas ollaan heti antamassa lähtöpasseja niille, ketkä sitä actionia tuo taloon - ihmiset, haluutteko te oikeesti katella sitä stanan hissuttelua?? Aso & Jelena todellakin sais pysyy talossa, jos ekan päivän aikana tunteet käy noin kuumina, tulee loppukaudesta kunnon viihdettä ja yks popparipussi per ilta ei riitä. Nauroin mahani kipeeks ku Aso tilitti kännissä päiväkirjahuoneessa Urpo mikä urpo, mut parasta viihdettä <3
-M
[q]Mark, 27.8.2009 09:47:
....ja taas ollaan heti antamassa lähtöpasseja niille, ketkä sitä actionia tuo taloon - ihmiset, haluutteko te oikeesti katella sitä stanan hissuttelua?? Aso & Jelena todellakin sais pysyy talossa, jos ekan päivän aikana tunteet käy noin kuumina, tulee loppukaudesta kunnon viihdettä ja yks popparipussi per ilta ei riitä. Nauroin mahani kipeeks ku Aso tilitti kännissä päiväkirjahuoneessa Urpo mikä urpo, mut parasta viihdettä <3
-M
[/q]
Ehdottomasti samoilla linjoilla. Asohan vaikuttaa siis todella limaselta spedeltä, mutta juuri sen takia sitä onkin viihdyttävä seurata! "Siis hei DAA en mä oo homo vaikka mä nypinki mun kulmakarvoja" Sana "kulmakarva" tuli muuten aika monta kertaa eilen tuutista ulos =D Ja juurikin ko herran sanomana. Hyvää viihdettä! Katsotaan mitä jatkossa tapahtuu. Varmaan tulee jonkun verran sarjaa seurailtua.
[q]SyndroDome, 27.8.2009 10:16:
---
Mark, 27.8.2009 09:47:
-M
---
Ehdottomasti samoilla linjoilla. Asohan vaikuttaa siis todella limaselta spedeltä, mutta juuri sen takia sitä onkin viihdyttävä seurata! "Siis hei DAA en mä oo homo vaikka mä nypinki mun kulmakarvoja" Sana "kulmakarva" tuli muuten aika monta kertaa eilen tuutista ulos =D Ja juurikin ko herran sanomana. Hyvää viihdettä! Katsotaan mitä jatkossa tapahtuu. Varmaan tulee jonkun verran sarjaa seurailtua.
[/q]
Joo ehottomasti noi "pellet" pysykööt talossa.. koska sitä hissuttelua ei jaksa katsoa. Katsojatkin sais pelata tota peliä.. mut mureneeks teidän illuusiot beebeestä jos kerron et käsikirjotettua ja noi asukkaat on tavannu ajat sit ekan kerran? :)
[q]lohikarme, 27.8.2009 10:21:
Joo ehottomasti noi "pellet" pysykööt talossa.. koska sitä hissuttelua ei jaksa katsoa. Katsojatkin sais pelata tota peliä.. mut mureneeks teidän illuusiot beebeestä jos kerron et käsikirjotettua ja noi asukkaat on tavannu ajat sit ekan kerran? :)
[/q]
No ei oikeestaan, onhan toi ollu käsikirjotettua joka kausi ;) Ja huomas kyllä et noi tyypit tuns toisensa. IMO käsikirjotettu ihmiskoehan toi on, sillä erotuksella saippuasarjoihin et tyypit eioo ammattinäyttelijöitä :)
-M
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!