Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
Eripuraa saa ja pitääki aiheuttaa mut voisko sen tehdä jollain muulla lailla kun tollasella limasella ahdistelulla jne...
Mä seuraan tota joka iltaista koostetta mutten silti lue bb sivuja enkä haluis niitä paljastuksia täältäkä lukee. Silti en haluis jättää tätä topiccii, koska tääl o just hauska kommentoida niit ihmisii ja lukee muiden mielipiteitä niistä. Oliskoha mitenkä mahollista et noist tapahtumist puhuttais vast sen jälkeen ku tää kyseinen juttu on tv:stä ulos tullut? Tota Heidin lemppaamist ei nyt o voinu mitenkä välttää ku lehdissäki puidaan, mut esim. noit viikkotehtävien paljastuksii jne ei tarttis heti täällä kailottaa.
Eihän täällä muistaka sarjoista heti kirjotella juonipaljastuksia vaik oliski katsomisen suhteen jo pari tuotantokautta edellä kun muut katsojat... *kiukuttel*
[q]TonySt, 14.9.2006 23:01:
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla
[/q]
Useeseen otteeseen jouduttu huomaan et viina ei noille asukeille sovi sit pätkääkään...*eiei*
Voisko ton Miran laittaa tuolt muualle nillittämään. Ja sama toi Henan asenne ku joutu tonne slummiin. Kestäkööt nyt ite saman paskan mihin muut laitto.
[q]JayVee, 14.9.2006 22:48:
henalla kyl asia asenne !
[/q]
Mun mielest asia asenne aika kaukana ku käyttäytyy eka pari päivää ku eläin ja sit ku ite joutuu tekeen samaa ni ei kestä sitä yhtään...
Mä haluun 24/7:n! Ja nyt meen päivittään tietojani tonne sivuille koska tuleva vloppu menee mökillä eikä näe yhtään jaksoo...*tirsk*
melkoset ilta/yö siis ollu... *pökr*
Ansku on lähes kuin G.W. tai jenkkilän missit.
Nigeria is an important continent, mmkay
-G.W.
[q]Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?
eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?
[/q]
Tuskinpa meidän BB:n tuijotusaika on sun elämästä pois. Mee ite lukeen kirjaa tai lenkille ja anna meidän olla.
[q]Super-Kerttu, 22.9.2006 11:45:
Juuh..kerron kaiken erittäin yksityiskohtaisesti..Vai otanko nauhalle?!
[/q]
Niinno voisit sä kyllä ottaa nauhallekin ku mielenkiintosta juttua tulossa... Onhan mulla itelläki videot muttei yhtään nauhaa enkä osaa käyttää ajastinta.
[q]locoster, 27.9.2006 22:45:
Se, millainen itkupilli tuo Sorella muuten on, ei liity tähän mitenkään.
[/q]
Enkä siitä tässä yhteydessä puhunutkaan. Totesin muuten vaan et melkonen draamaqueen ku se tuolla ruudussa koko ajan jostain vinkuu.
[q]Zenni, 25.9.2006 23:21:
Toi leijona viittaa ainaki siihen viikkotehtävään, en tiiä tarkottaako toi mainos sit ens viikon maanantaita vai tätä päivää..veikkaisin että ens viikkoa, ei toi viikkotehtävä nii päräyttävä ollu.
[/q]
Ens viikon maanantaita siinä käsittääkseni tarkotettiin.
En ala! Sorella kans pihalle jos kert tutkinnallisista syistä Mika lähti. Nyt entist enemmä kiinnostaa et mikä on se ens maanantain jymy-yllätys...
Mä myös yksinäni tyrskin sille leijonalle täällä. Ihan paras.
Onks toi Sorella vähä draamaqueen...
Älkää nyt jaksako enää jeesustella samasta asiasta. tarkotin tota draamaqueeniä ihan joka asian suhteen. Hirvee nillitys koko ajan kaikesta.
Häätöäänestyksessä Tero ja Henna.
Eipä hirmunen ylläri etenkä Hennan osalta...
Joo ei ollu Akikaan ehkä fiksuimmasta päästä, mut pitiks Kadinki oikeesti haastamalla haastaa riitaa ja hirvee provoominen muutenki päällä. Jos sanottiin ettei sinne huoneeseen saa mennä ni eiköhä se ollu sillä selvä, mut mimmin oli pakko nurista just kunnon uhmaikätyyliin et mä ainaki meen jos haluun diipadaapadaa...
Mua alkaa ehkä vähäsen nyppii toi Kadin jatkuva nurina. Mimmi käyttäytyy ku uhmaikänen kakara. Muutenki se keskittyy lähinnä vaan nukkumiseen tuolla.
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!