Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
Iski kauhee himo hankkia uus tatska.*joo*
Olli oli kyl taas niin helmi tossa hommassa.*justjoo*
Musta ois niin asiallist et sit kun Olli tulee ulos talosta et se sen muija olis sitä vastassa ja vetäis suoraslähetykses kunnon litsarin ja mahd. kantanu kamatkin sinne studiolle ja sit BYE BYE. Olli ois sen ansainnut!
Sari ulos talosta ja as soon as possible..
Jätkän, joka ei edes halua olla talossa(Kaarlo), ei myöskään kuulu voittaa!
Sarppa voittoon!
JES JES JES rukouksiini vastattiin, Kaarlo palasi taloon!! *sekoamis*
d80 *sydän*
Nyt pari kutkuttavaa viikkotehtävää ja Kaarlo kipinöimään, ni johan alkaa tapahtumaan*hih*!
[q]Anselmi, 27.11.2006 16:41:
Mä olisin äänestänyt Sorellan ja Mikan takas taloon.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1276785
[/q]
Mahtaa Mikaa harmittaa , että koskaan meni taloon .. Kai tosta tuomio tulee .
[q]-Alex-, 28.11.2006 09:53:
---
Lyylikki, 27.11.2006 23:59:
Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.
---
Aika huono vertaus, koska vaikuttaa siltä et Sarin mielestä Kaki ei oo kauheen näkönen. Mun mielest toi puristelu on suht viatonta leikkii josta ei kannata vetää hernettä nenään.
[/q]
Ei se ny kyl kovin viatonta oo ja kyllähän noi tytöt alkuvaiheessa tosta takaisin sanoivatkin. Valitettavasti jos ihminen on sellainen, ettei se usko ja tajua, että joillain ihmisillä on koskemattomuus, niin sitten se ei vaan tajua. Ja Kakin kohdalla toi käytös on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan.
[edit] ja kutsuhan se useamman päivän saria "pikkupilluksi", joka ei ainakaan mun mielestäni oo kovin fiksua käytöstä, edes ton tehtävän aikana.
Itekki diggailin Kakista alun jälkeen, mutta loppupuolella on ukon teot ja jutut menneet jo ihan överiksi.
Kaarlo koki valaistumisen ku Sari kertoi penisrenkaista. hyvät ilmeet :D
[q]-Alex-, 30.11.2006 20:52:
Jos ton läskin biisi menee läpitte, niin sit alkaa kyllä kristää, Kaarlo mumisi lattialla Ollille.
[/q]
No siis Kaki on niin pelle, ettei mitään rajaa*sars*.
Vähän oli ärsyttävää, kun keskiviikkoisessa jaksossa lauleli Sarin migreenistä ja häiritsi sitä. Varmaan ihan rauhassa haluaisi olla migreenissä.
Kyllä se vaan niin on että jätkillä ei oo huomenna mitään mahiksia Sarin rinnalla!*joo*
aika säälittävä esitys Kaarlolta
edit: enkä nyt meinaa että se ois esittänyt... vaan, no kyl te ymmärrätte
kaarlo seuraavaan solar films leffaan :)
Toivon mukaan Sari vie
Olin suihkussa, enkä kerennyt ihan alkuun siihen extraan. Näyttikö ne ketä oli leijona ja susi? Mä ehdin nähdä vaan sen Lauri Nurksen pandana.
[q]akir0, 1.12.2006 14:43:
---
Sallakat, 1.12.2006 14:37:
no mikäs tää j.karjalainen läppä sitte on? (bb äänenä siis)
---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Karjalainen on siis bb ääni.
[/q]
okei
[q]Galrav, 1.12.2006 13:37:
---
typ0, 1.12.2006 13:18:
---
Twist, 1.12.2006 13:16:
Tänään paljastetaan niiden eläinten kasvot, haistelee vähän et ne on viime vuoden bb-kilpailijoita
---
Mä väittäsin et ne vois olla niitä jotka on lentäny pihalle pelin aikana
---
Itse kelasin aluksi samaa, mutta toisaalta aika hyvin Leijona näytteli roolinsa. Luulisin että ammattilainen on kummiskin asialla.
[/q]
tjoo... mut miks kukaa haluis tietää niitten naamoja? oha siin tietysti oma hauskuutensa jos siel on jotain suomalaisia niminäyttelijöitä ollu... mut kuitenki mun mielestä hauskaa ja media-arvollista siin on vaa se et siel ois jotain pois potkittuja kilpailijoita tai sitte viime vuoden hörhöjä. ei leijonana sekoilu loppupeleis paljoo vaadi
edit: perse
Kai tiesitte, että BigBrotherin ääni on Hausmyllyn jäsen!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!