Virallinen "Olen saunassa" -topic

Back to häröily O

tänään jää sauna väliin

Saunan tyyppi: Sähkösauna 6kilowattisella kiukaalla ;)
Löylyn laatu: kisalöyly
Asteita: n.90-125
Juoma: kylmä cola
*hihu**hikoil**iihhih*

Mä haluun kans oman saunan

Sauna on lämpiimäs <3

Saunan tyyppi: sähkö
Löylyn laatu: mikä tuntuu hyvältä ^^
Asteita: n.70->
Juoma: mitä sattuu olemaan ja mikä maistumaan ^^

Saunan tyyppi: puu
Löylyn laatu: mikä tuntuu hyvältä ^^
Asteita: n.60-90
Juoma: mitä sattuu olemaan ja mikä maistumaan ^^

tosin nuo sijaitsee porukoilla... tääl mun omassa kodissa ei oo saunaa mut tuolt kellarista löytyy yks...sähkö sellanen, mussu sano et se on siisti sauna =D

Saunominen on tosimiesten puuhaa, joten mun kaltaisten maitoperseiden on parasta suosiolla skipata.

[pieni]Mulle tulee aina uskomattoman tukala olo saunoessa ja ihokaan ei diggaile[/pieni]

[q]Jone, 3.9.2005 21:20:
Saunominen on tosimiesten puuhaa, joten mun kaltaisten maitoperseiden on parasta suosiolla skipata.

[pieni]Mulle tulee aina uskomattoman tukala olo saunoessa ja ihokaan ei diggaile[/pieni]
[/q]

Meillähän oli puhetta siitä sauna illasta, se vielä pidetään*vink**hikoil* ;)

[q]illusion, 3.9.2005 21:26:
[/q]

Parasta sit et käyn hakemassa kopan keppanaa ja litran kosteusvoidetta ennen kuin toi joskus toteutuu.

Olin saunassa:

Saunan tyyppi: puusauna (tietenkin!!)
Löylyn laatu: aivan loistava
Asteita: n. 60 ->
Juoma: kylmä olut

olin taloyhtiön pihasaunas, 80-asteiset löylyt koppas niin vitusti, kaljaa tietenkin join samalla.

Siis onko teillä kaikilla saunankestävät läppärit tai jotain Kun kerran "olette saunassa"

Ahh saunafriikin unelma topic*sydän* Ehdottomasti paras on puusauna ja n 70-90 astetta. (myös nk jälkilöylyt on pop)*vink* Ja äskön olin sähkösaunassa lämpöä n 110 astetta, löylynlaatuna tappolöyöyt ja juomana oli vesi*hikoil*

Jeps ollaan huomattu et kaverin saunas paras astemäärä on n+-70 saa parhaat löylyt ja jaksaa olla kauemmin ku kaks minsaa...yllättävän hyvä sauna sähkösaunaks.

Paras on kyl semmonen kertalämmitteinen puusauna.

ja juomaks olvin 3:sta*slurps*

Toimii just tulin saunast ja koht taas uudestaan.

Yleensä tulee käytyä saunas about kolme kertaa päiväs.

taloyhtiös ei oo saunaa koska tääl on asunu purjehtioit joskus, ja he eivät sauno, he halusivat saunan tilalle huoneen jossa voi kuivatella purjeita

/me tahtoo saunomaan!

Kovimmat löylyt otin lapis, kiuas oli helkkarin iso, ja onnistuttii lämmittää se sauna liikaa -> 120 astetta, hyvät virneet oli jokaisen naamas ja joessa uiminen ei tuntunu missää

Paras sauna löytyy vaarin mökilt, aito vanha savusauna kauniin järven rannalla.
lämmittämiseen menee kokonainen päivä (vedenkanto, polttopuitten hakeminen , saunan peseminen) mutta löylyt maistuu sen jälkee

Meidän oma sauna (mökil)

Saunan tyyppi: puusauna
Löylyn laatu: Paras
Asteita: 70 - 90
Juoma: Kylmä olut, ja/tai kaivosta vettä.

hikoilen kuin olisin saunassa ja juon vettä.

AKA vituttaa.

Oma sauna on kyl *sydän*

Parasta jatkotekemistä, ja kyllähän toi ihan yksinkin on aika helmi. Harvoin tulee tosin yksin käytyä. Ehdoton saunajuoma on bissee tai jääkylmää skumppaa.

[q]styrOx, 3.9.2005 22:05:
Paras on kyl semmonen kertalämmitteinen puusauna.

[/q]
Poltatteko te sen saunan vai miks se on kertalämmitteinen..

Joo, kun 2 ekaa kämppää oli saunallisia niin nyt harmittaa kun ei saunaa ole. Se on varsinkin krapulassa niin luksusjuttu, että ei mitään rajaa. Ja sit voi pitää kunnon saunailtoja (:D) kun on sauna.

edit: ainiinjoo, en ollut saunassa, eli vähän offtopic.

[q]illusion, 3.9.2005 21:26:
---
Jone, 3.9.2005 21:20:

---
[/q]

En suosittele. Illu on ihan hullu saunoja

nim.merk. kokemusta on

Olin saunassa, ja ajattelin jakaa kokemuksiani!

Saunan tyyppi: Sähkösauna
Löylyn laatu: Keskinkertainen
Asteita: n.90-100
Juoma: Karhun keskiketterää

Että lisää vain sit kommentteja illusion ainakin pitää topicista :D

Vaihdettiin viralliseksi, kun saunojia löytyy

O