Kenestä seuraava presidentti?
Kyllä on tasasta ja yhtä tasasta varmaa on illallakin =)
Ompa tasaista :)
Mun veikkaus tulee tässä. Niinistö ja Halonen menevät rinta rinnan kumpikin vuorollaan toisesta vähän ohi. Viimeisenä lasketaan Helsingin äänet ja Niinistö voittaa täpärästi 50,5% kannatuksella.
Aika varmaan Halonen lähtee paalulta ennakkoäänien jälkeen. Sitten tilanne alkaa tasottua ja nähtäväks jää kääntyykö se missään vaiheessa Niinistön voitoks. Uskon, että ei, mutta toivon että kääntyy.
Joo, aika jännäksi menee. Tällä hetkellä ei kyllä osaa sanoa, että kumpi vie voiton, kerta niin paljon tuli ns. takkiin Halosella edellisellä kierroksella vaalipäivänä jätetyistä äänistä.
heh, vaalivalvojaiset on jännempää seurattavaa kuin useimmat tv-sarjat :)
Lähdenpä tästä antamaan äänen Haloselle.
tasasta on myös tässä klubbarin gallupissa... saa nähä saa nähä...
toivottavasti Halonen
*jännittel*
Ei oikeastaan vielä kiinnosta että kummasta tulee, mutta olen aika varma siitä että Tarja se on.
Äänestetty on ja varmasti tulee tasaista olemaan Katsotaan illal pääseekö hurraamaan vai ei*hih* No mut eiköhän kuitenkin molemmat oo ihan hyviä vaihtoehtoja...
Jokohan tässä uskaltais huoahtaa helpotuksesta... :)
[q]Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:44:
[/q]
Eiköhän pikkuhiljaa...*hikoil*
On sä väärin kun joutuu tota ämmää kestää seuraavat 6v :(
[q]Riku Jungell (pHaze), 29.1.2006 20:44:
[/q]
Tottakai :)
Yhtiö kiittää ja toivottaa Halosen tervetulleeksi allekirjoittamaan jatkosopimuksen
Tää oli kuin elokuvat.
Jännitävä, mutta lopputuloksen (tässäkin tapauksessa valitettavasti) tiesi etukäteen.
Mä meen lakkoon, en vaan kestä tollasta pingviinä suomen päämiehenä!
:(
Ja taisi Halonen voittaa myös Klubbarin varjovaalitkin.
Alea jacta est
Jipii!!! Nyt voi olla taas aika rauhallisin mielin seuraavat kuus vuotta
tää on tosi tosi huono juttu suomelle. Mut se on ollu huomattavissa viimesien vuosien aikana jo, että suomi ja suomalaiset alkaa tippuu kelkasta ku ei osaa elää muutoksissa niinku nykymaailma vaati. Noh, seuraavat 6 vuotta samaa pysähtyneisyyden aikaa ja sen jälkeen jännätään ollaanko vielä Kenian edellä kansaivälisissä kilpailukykymittauksissa.