Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]Vice:
---
Wegez:
Mitäs siel sit tapahtu?

---

Mä tahon tietää kans! *täh*
[/q]
Poliisi sedät tuli siinä 5-6 aikaan lopettamaan. Oli kuulemma jostain läheltä valitettu melusta.
Bileistä sen verran että oli aivan loistavat oli. Oli kiva soitella pää areenalla ja chillissä.

olipas bileet.. ja mulla ainaskin oli todella hauskaa.
ei ollut pitkään aikaan tullu soiteltua pellen kanssa b2b ja niit helmi biisejä viel.. todellakin hauskaa!!

suuret kiitokset kuskille<3, mlnm porukalle, ihmisille ja kaikille

Kyllä, bileet oli kerrassaan loistavat *sydän* Tunnelma oli katossaan jo alusta asti ja sitä riitti siihen asti kunnes poliisit päättivät lopettaa season finals:it.
Oli myös upeaa nähdä miten moni kunnioitti edes menneen ystävämme RogerRoger:in muistoa kynttilöiden loistaessa niemennokassa.
Kiitokset Matille, Jukalle, Goa-hipeille ja muulle tausta ryhmälle vaivannäöstä bileiden vuoksi.
Keep the uG going

Paikat oli kyllä pistetty hienoon kuntoon ja setit oli kunnossa

Järjestelyjen eteen oli selkeästi nähty paljon vaivaa ja tulos oli sen mukainen. Soihdut ja kynttilät pimeässä metsässä myös muodostivat aika mielenkiintoisen tunnelman.

[q]dco:
Paikallisen poliisin terveiset: ”älkää kapinoiko yhteiskuntaa vastaan!”
[/q]

Oli kyllä mahtavat kapinat Kiitokset kaikille.
Ensi kesään...

[q]dco:
---

Mua taas harmittaa, kun ihmiset keskittyvät pätemiseen aidon keskustelun sijasta. Mutta ehkä mäkin sit _joskus_ <3
[/q]

Olisin varmasti poliisien kanssa 20% päteny , ja 80% keskustellut poliisien määräyksistä ja näkemyksistä ;)
Tälläkin kertaa taisi paikalla olla ystävällinen poliisi ja vittumainen poliisi. Alan jo olettaa että toi roolijako on tarkoituksellista psykologiaa. :)

[q]T0mbstone:
---
dco:
---

Mua taas harmittaa, kun ihmiset keskittyvät pätemiseen aidon keskustelun sijasta. Mutta ehkä mäkin sit _joskus_ <3

---

Olisin varmasti poliisien kanssa 20% päteny , ja 80% keskustellut poliisien määräyksistä ja näkemyksistä ;)
Tälläkin kertaa taisi paikalla olla ystävällinen poliisi ja vittumainen poliisi. Alan jo olettaa että toi roolijako on tarkoituksellista psykologiaa. :)
[/q]

Niinhän sä luulet ;)(;

Eli nyt on aika antaa oma kiitos kaikille käviöille ja toivottaa hyvää syksyä. T.A.T vetäytyy nyt vähäksi aikaa ottamaan lepoa ja miettimään tulevaa. Ja omasta mielestäni se poliisi jupakka oli mitä paras tapa lopettaa tämän kesän bile sessio. Mutta tatti tulee viimestään ensi kesänä isompana ja parempana takaisin..(Eli lappeenrannan poliisit varokaa).

kivat pippalot oli joo,ois viihtyny pidempääki.Poliisit oli kuulema tullu sen takii ku Kaukaan tehtaan porttivahti oli ihmetelly miks porukkaa menee ja tulee koko aja.onneks kaveri soitti ja sano et kytät on nanosekuntin pääst siel ni joutu sit kovaan äänee karjasee et jetsonit hyökkää!!!

Oli kivaa..alussa vähän mietitytti, että mihin sitä tultiin tapettavaksi, mutta illan mittaan fiilikset parani ja chilliteltassakin olotila kohos ihan uusiin sfääreihin. Henkalle/Lindalle tattis kyydistä + iso

Juu, myös minun mielestäni mitä passelein tapahtuma, vaikka osa yleisöstä eivät tarjontaa oikein sisäistänytkään. Kotipedistä aamusaunaan ja saunasta linnunradalle. Vaikka skobe kannella ei (itseäni) haittaisikaan, on kajuutan hämärässä miellyttävä lymyillä. Kiitoksia, mr. Yks1. :)

Tuli yllätettyä itsensä ja päädyttyä ihan ex-tempore "Alluihin" about tunniksi n. 0100-0200. Mukavan napakkaa biittiä poijjaat pudotteli. Ei välttis ollu vika kerta, kun tuli toi meininki tsekkattua oiva hinta-laatusuhde.

[q]kei:
Yana kovasti Pussyssa kyllä väitti vieneensä tittelin jo toistamiseen...
[/q]

was? en nyt sentaan. en ehtinyt ekaan kisaan, mutta tokassa lahdossa voitin ekan lahdon voittajan anyways. tuli vahan liian monta kaatumista autolle niin tuli harmillisesti vain kolmas sija vaikka jatinkin muut kuin nallit kalliolle heti hyppyrin jalkeen ;)

[q]yana4000:
luulis kanssa et jos hyppää tarpeeks korkeelle voi lentää kuuhun
[/q]

Totta!

Mut laivahan on normaalisti käytössä ja kun se lähtee ruotsista niin siellä on populaa jotka on tullu jo suomesta mukaan ja kun ne poistuu on taas tilaa suomesta tuleville? Ellei ”järkkärit” ole buukannu ruotsi-suomi-ruotsi väliä kokonaan ittelleen (laiva tulisi suomesta tyhjänä ruotsiin).

Tää olikin sit ehkä viimeviikonlopun friikein kokemus.

Odotin ihanaa ja kaunista chilliä ja ambienttia, siideriä kauniina syyskesän päivänä laivan kannella auringonpaisteessa, kavereiden kanssa rauhoittumista viikonlopun riennoista...

Todellisuudessa paukahdettiin keskelle meitä pälyileviä päiväkaljoittelijoita ”tavallisia Hakaniemeläisiä” laivan kannelle (seurueemme herätti hiukkasen huomiota *nauru*), jossa mikään ei antanut viitettä elektronisen kulttuurin läsnäolosta. Löydettyämme pimeään ja pieneen alakertaan (laivan ruuma?) jossa kuului avaruusromun kolinaa, nousi ahdistus huippuunsa. Poistuminen oli välitön.

Tapahtumassa ei kai sinällään ollut mitään vikaa, odotukset ja tarjonta eivät vaan kohdanneet, tarkempi mainostus olisi säästänyt hukkareissulta ja oltais voitu mennä suoraan puistoon ja mankkakin olis tullut mukaan...

Odotuksieni mukaiselle tapahtumalle olisi ollut tilausta ja olisin siitä ilomielen jopa maksanut

Pitkästä aikaa hc:ta/hardstyleä. Aaaah..Olipas kemut. Musiikki puri alkuillasta älyttömän hyvin mut alko vähä puuroutua kahden vikan setin aikana. Neon ja Sasha F pisti kyl ehdottomasti illan parhaimmat setit...sasha pisti sellasta ”nyrkkipano teknoa” et meinas tukka lähtee päästä. Helmee. Porukkaaki oli iha sopivasti paikalla ja tuttujaki pääs jututtaa pitkästäaikaa.

Sitten muutama sana rakkaudesta. En haluis niuhottaa, mutta ne kattovalot mitkä oli parvella ja siel tanssilattian alkupäässä ois voinu olla pois päältä. Valas iha liikaa tanssilattiaa ja se vei pikkasen fiiliksiä pois.... itseasiassa puolet henkilökunnastakin ihmetteli et miks ne ees on päällä mut vissii joku nimeltämainitsematon älynjättiläinen näki fiksuna ideana pitää ne päällä jotta näkis jos joku vaikka sattuis tekee kuolemaa siel..... get a fuck out of here. Eihän se välttämättä kaikkia häirinny, mut kyl siel aika paljo porukka tuntu sitä valittelevan. Toivottavasti ei jää tavaks.

Olin siellä ja se oli sairas risteilly*iloinen*. Kyllä musa oli hyva naiset oli kauniita ja hymy on viellä huulessa.
Katsokaa vaihka kuvia mitä otin siellä. http://www.al3x.nu löytyy MondayBar Cruise in alla.

[q]patis:
Kansa tahtoo nimiä!
[/q]

eeh, en nyt viitti alottaa julkista teurastusta

-M

[q]_niXon_:
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa
[/q]
Musta 4 bissestä on liikaa (Gloria), sen takia kävin vielä Kermassa tankkaamassa 2 tuoppeja ennen puoltayötä.

[q]jUSSi:
musiikin täyteiseen iltaan ei kuulu muotinäytökset tai muu turha höttö.
[/q]

Yhdyn.

Ja sorry, tää nyt on ihan off topic, kun en edes kyseisissä kemuissa ollut. (Ja myönnettäköön, että en ole koskaan aikaisemminkaan käynyt Pussyissa, koska tuntuu ettei ne musiikillisesti tai muutenkaan ole mun juttuni.)

Just tällaiset muotinäytökset ja muut turhat show´t bileissä ei vaan nappaa yhtään. Ihan kiva, että Suomessa on nykyään näitä bilevaatteisiin erikoistuneita liikkeitä ja ymmärrän, että niiden täytyy näkyä ja mainostaa jne.. Itse en kuitenkaan kaipaa näitä ”kaupallisia” juttuja bileisiin. Koen ne pikemminkin negatiivisena ilmiönä kuin innostavana tekijänä, kun oon katsomassa mihin bileisiin oon lähdössä. (Mut onneks tääkin muotinäytös oli Pussyssa, missä en käy muutenkaan...*vink*)

O