Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Hitto, huomaa kyl et esmes Mixmagin viimevuotiset tribalkokoelmat on agitointinsa tehneet. En kyl tost tribalista oottanukaa mitää massahehkutusta. Aattelin silloin et nuorista dj:stä ne eklektismin taakse näkevät ja house levyjä kaapissa raapivat ottavat omakseen
eli viksut! Housumiestä hykerryttää!*joo*
Mitä silloin kuunneltii, ku ei ollu tribalia?
Vittu, haloo! Taloo!
Nyt kyl nappaa ku ei päässy mestoille, punkan pohjalla kipeenä, ois ollu aamut ja kaikkee
*nuha*
Saix äksessinposse ees mun vittuilut perille?*vink*
- housuhymiöheimo -
01.30-04.30 FERRY CORSTEN (NL)
04.30-06.00 JOHN OO FLEMING (ENG)
*plur**plur**plur*
huhu, ois ollu kyllä iha kokemisen arvonen reissu vaikka vähä hintava ois ollukki!
Toivottavasti vastaava järjestetään joskus viel ja sinne sit kyl on pakko mennä makso mitä makso! eikä toi lopult nii pahan hintanen oo ku miettii ketä tuol on soittamas!
[q]pr0ton:
Eikö Japani ollutkaan intro? Muistan varmaan taas väärin. Pää on pahvia, ainakin näin perjantaisin
[/q]
Niinpäs olikin, no virheitä sattuu...
shiva:[q]otin gloriasta ja illuista yhteensä kolme rullallista kuvia, joten niitä tulee varmasti lisää.
hetki vaan menee kehityksessä ja skannailussa..[/q]
Kandee ostaa digi kamera :)
olisinkohan kovinkaan väärässä, jos sanoisin, että kyseessä olivat yhdet suurimmista metsäbileistä Suomessa Ever? Ainakin suurimmat missä itse olen saanut kunnian olla mestoilla.
Todella toimiva PA, mainiot decot, kivat valot, mainio fiilis, vaikka en pahemmin jalalla laittanutkaan koreasti, mutta fiilistelin sitäkin enemmän mainiota musiikkia ja porukan energiaa.
Juno Reactor - High energy protons iski kyllä jälleen kerran kuin 1000 volttia way to go ProtsQ.
ps. roskikset oli mainio idea, propsit siitä. Mahdollisimman pian uudet kemut pystyyn.
pps. kiitsat sinisen VW Golffin omistajalle, joka parkkeerasi automme taakse, joten emme päässeet pois ennekuin hän näki parhaaksi poistua paikalta.*dissaa*
[q]Imukuppilapsi:Mitä tulee illan emännän spiikkeihin, niin eivät ne niin eniten maailmassa munkan mieleen ole, mutta kyseessä on kuitenkin koko klubin perustaja, joka on varmaan jo ties kuinka kauan samoja spiikkejä heittänyt ja vielä kauemmin ollut kuvioissa mukana, tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn. *justjoo*[/q]
Mä en oikein ymmärrä sun ajatusten kulkua, vaikka se olis maan presidentti niin yhtä paskalta ne spiikkaukset kuulostaa. Ei se anna yhtään anteeksi oli se kuka tahansa jos vain ne eivät sovi musiikkiin tai tunnelmaan. Ei voi ymmärtää kyllä.
Niin piti lisätä et tietysti puhun omasta puolestani jos joku ei sitä nyt tässä tajunnu
[muokattu 19.8.2003 19:47]
[q]Pygmi:
Päästiin taas aiheeseen että alle x -vuotiaat ei osaa mitään (tai korkeintaan oksentaa) ei tunne ketään eikä tiedä mistään mitään Ainoa ero on se, että välillä tapellaan alle kakskymppisistä, alle 22- tai kuten nyt, alle 24 -vuotiaista. Tärkeintä tietysti jokaiselle on sellainen ikäraja josta oma perse (ainakin just ja just) kiipee yli.
[/q]
(ja missäköhän kohtaa päästiin tämmöiseen aiheeseen? *ding*)
Tyhmäkin sen tietää, että bileissä käy vaatimattomempia (nuoruus - kokemattomuus - vaatimattomuus) ihquilijoita, joille on ihan sama mitä siellä soi kunhan fiilis on katossa *justjoo*. Mut eihän se paska setti nyt niiden vika tietenkään ollut, vaan Oakeyn.
[q]flaikku:
---
Possessed:
ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*
---
muista sitten ottaa jäykkäkouristusrokotus etukäteen, ainakin 2 jääkaappia ja 1 auto ton kokosessa lätäkössä ei välttämättä tee hyvää :)
.m
[/q]
2 jääkaappia pitää vodan sopivan viileenä ja autolla voi ajella pitkin lätäkköä jos on liian flegu uidakseen: siinä lampi mun makuun!
It's amazing how you can dance even when your foot is broken, makes you wonder what else you can do.
Jooh tapsan setti oli hyvä. Niistä parista rankemmasta biisulista lähti hyvät vibat.Tabin setti tuntu vähän tasapaksulta.
Mut muuten pitkästä aikaa loistokemut omalta fiilispohjalta =).
[q]unik:
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.
[/q]
aina ei voi voittaa
Toi lanpi näyttää ihanalta.
Menisin uimaankin.
Harmi vain että se ei vaikuta kovin puhtaalta paikalta
Loputkin Sonar-kuvat nyt antenniosastolla - pääsosassa Björk
http://www.antenniosasto.net/kuvasivu.asp?kansio=sonar2003
OLIPAHAN SETTI LOPUSSA!*slurps**joo**plur**ding*Muutenkin oli kivaa kun oli tilaa liikkua....tarvitsenhan vähintään 3x3 metriä*nauraa*
[q]howdy:
Hyvät oli .. vituttaavaan kun ne loppuu aina liian aikasin ... *igor**ding*
[/q]
Äijä
Mä kyl tykkäsin kun tuli kixuu aluks mut kyllä lopussa maistu kans namilta
Tosin joutu lähtee 2.10 et ehtii junaan, jäin mä sit jutteleen jonkun kuoron kanssa mitkä lauloi kaivokadulla jotain uskonnollisia biisejä, oli hauskaa
GoA:[q]Ja sit joku nimeltä mainitsematon Dj ei tullut paikalle... Harmi, ois voinu tulla kunnon settii. *pettynyt*[/q]
Koska ko. Dj ei pyöri sitäkään vähää Klubituksella mitä Plattarilla, niin cut pastena hänen viestinsä Platinumin bilepalautteista:
"Suunnattomat pahoittelut kun en päässyt keikalle!!!! Todennäköisesti joku henkilö, jolla on jotain minua vastaan, oli laittanut tyrmäystippoja tai jotain vastaavaa ainetta juomaani alkuillan keikkani aikana. Kaikki oireet viittaavat siihen, sillä en ollut juonut itseäni liian humalaan ja koska en myöskään käytä mitään muita päihteitä. Hengissä ollaan, mutta erittäin surullista että tällaista tapahtuu!
-Proteus"
[muokattu 12.5.2003 07:55]
radiaksen osuus oli jjotai tälläst..
mark otten: tranquility
yks siideri
quicksilver:rising up
toinen siideri
outback : minds in motion
lisää siiderii
kuffdan & plant : seduction
hui helvetti
filo & peri : elevation
redbull jääkkis
matt darey : electro buzz
hollen siiderit
signum : second wave
mis mun puhelin on ?
euphonic : state of evolution
ainaki melke noini...
IHANAA *sydän*
Mulla oli ihan luxor ilta alusta loppuun..
Sade oli pahoiteltavaa, mutta ei toki kenenkään syytä.. eli ei voi torua.
Musiikki oli just niinku piti..eka Ihanaa hausee ja sit trancea perään.
Taxeja hesassa vaan jotenkin aina kaipaa sinne missä on.
(kävely teki kyllä ihan hyvää sen tuntien tanssimisen jälkeen*poks*)
kiitos (kumartaa)
[q]siveys:
En ole erityisen iloinen, että joku on skannaillut lippuja, vaikka se tuskin oli pääsyy sille miksi sisällä oli niin suunnaton tungos. Enemmän kuitenkin ehdottomasti vituttaa narikan henkilökunnan toiminta. Yksinkertaisesti vaan EI VOI HYVÄKSYÄ, että narikkahenkilökunta katoaa paikalta ja jättää tavarat kaikkien saataville sateeseen, olivat olosuhteet sitten lähes mitkä tahansa.
Itseäni tämä ei suoranaisesti koskettanut koska paikalle saapuessani narikka oli jo täynnä ja kantelin koko bileiden ajan omia ja tyttöystäväni tavaroita mukanani, mutta vituttaa jo se ajatuskin että maksaisin narikasta ja saisin tuollaista palvelua.
Ei kyllä voi oikeen muutenkaan hirveästi kehua järjestelyjä. Luonnollisesti säälle nyt ei mahda mitään, mutta kyllä siihen vähän paremmin olisi voinut varautua.
Nämä olivat ensimmäiset Unityni ja vaikka lähinnä oman asennoitumiseni takia kekkereissä oli ihan kivaa sen aikaa kun jaksoi olla, niin taitavat kyllä jäädä viimeisiksi Unityiksi ikinä ainakin omalta osaltani, ellei tästä narikkafiaskosta tule jotain julkista anteeksipyyntöä Unity-possen suunnalta.
[/q]
olet siis sitä mieltä että unityposse vedetään hirteen tästä? Osaako joku sanoa olivatko poket unityn palkkaamia / ravintolan omia? Vaikea uskoa nimittäin että unityn palkkaamat poket päästäisivät ihmisiä sisään lahjuksilla (jep, niinq angelus totesi, myös massilla pääs sisään). Mä ainaki odotan selvitystä tilanteeseen ennenkuin rupean heittelemään syytöksiä kenenkään niskaan..
-M
on unohtunut lisäillä.. lisäyslistassa on myös viime pussysta ja illusta kuvia, yritän muistaaehtiä tällä viikolla :)
Oli ihan mahtavat bileet!!! todella hyvää settiä heitti kaikki, mut proteus ja neon oli kuiteski mun suosikki.