Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Onnitelut viel Samille...
Kyl bileet oli mahtavat... näytti hyvälle, kuulosti hyvälle ja juoma maistu.
Hki bussi oli oikein mukavasti järjestetty kiitokset siitä ja matkaseurasta kanssamatkustajille.
I liked :)
varsinkin Jokke & TAB
Ihmisiä ois voinut olla pikkasen enemmän, mutta hyvä niinkin.
KIITOS KAIKILLE!!!
ihan mahtavaa oli!!!
joo,ja tää taitaa siivoilla keskiviikkona lisää....*uuh*tarvis varmaan sinne vessaan kurkata.....*hih*
kai ne oli jonkun moiset pippalot ku ei vaa muista paljoo jotain tuttuja näky siinäpä ne muistikuvat.*pahis**piru**possu*
siistiä oli ja tulipa oltua enemmän kuin viime vuonna 7 tuntia kahen päivän aikana. perjantai tuli jamiteltua yle x salissa taidettiin vaan jäädä jumiin sinne, molokoa yritin käydä kuuntelee mutta oli aika tungosta ni luovutin. lauantaina tuliki kierreltyä enemmän eka hietsussa giant robottia ja si kaapelille eniten säväytti hima & sali esitanssijat joita näin n. 5min ja kittenillä oli hyviä vanhoja hittejä harmittavasti jäi texas faggot näkemättä mutta onneksi tuli neonia ja sen jälkii eliot nessiä hikoiltua. rahastustahan koneisto on mutta oli siä muitaki jolla oli ylimäärästä ja olihan mun selkääki kuvattu hesariin eli mulla o julkkis selkä. ens vuonna vaan yksi päivä ei jalat kestä kahta päivää tai si o alettava urheilee*hih*
Oakie ei napannut:
- tolkuttomasti (kännistä tai muuten yli kävelevää) populaa ja turkasen kuuma
- se saatanan savusukeltaminen, joka entisestään heikentää hapensaantia Onko sitä savua oikeesti pakko ampua suoraan päin näköä? Miten ois metri tai pari korkeemmalta..?
- strobot ja muut valot aiheutti ahdistusta ja pahaa oloa
- volat niin kaakossa, että vasemmassa korvassa soi edelleen hitusen vaikka oli korvatulpat päässä koko illan
Oakien esiintymistä olisin tosin voinut katsella enemmänkin, koska ainakin alku vaikutti siltä, että mies tekee muutakin kuin vaihtaa levyjä ja leikkii nappuloilla.
Aamut ja Hernan pelasti pitkälti illan aiheuttamaa paskaa fiilistä. *sydän*
Huhhuh mitkä pirskeet *känni*
Ja onnee viel kerran samille
Onneksi olkoon vaan. Tosin mä oon hieman myöhässä näissä onnitteluissa*vink*
HOHO tosta vähän ennakkoo*vink*
toi prkl bugi Youtube on niin hidas ottaa vastaa noita, et pistettii noi tonne Hd-shareen DarkWaarin netillä,meni vitunpaljo nopeemmin tonne.
Linkit tulee, kun videot on käsitelty*hihu*
Laittelen omalta koneelta tonne tubeen nää samat, kun kaikille ei toi HdShare kelpaa.
mulla oli ainaki tosi kivaaaaaa!!!! LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄLLAISTA!!!!!!!
Kiitos, loistavat bileet Musiikki oli hyvää, vähän erilaista ja monipuolista. Ihmiset oli ystävällisiä ja yleinen meininki muuten oli tosi jees! Erityishienosti oli paikkakin koristeltu Näitä lisää
Näistä kommenteista päätellen ei ainakaan harmita ku ei tullu lähettyy. Nyt-liitteen mukaan Pauli tienasi viime vuonna 6miljoonaa euroa. Ei paha. No ehkä se oli vaan niin kännissä, et se ei saanu mitään aikaseks. Saas mitenköhän Armin...
[q]Hotblood:
Saiko tuolta ruokaa?[/q]
ainakin pizzaa mainostettiin....
hienoja kuvia
Kiitos niistä!
HÄHÄ samatvideot nyt myös Youtubessa:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
sit klik sitä HD valikkoa sielt alhaalta*vink*
Mainiot bileet. Oli tilaa tanssia, hyvää musaa, ja volat oli mun mielestä kohdillaan, ei liian kovalla eikä liian hiljaisella. Kiitos ja onnea!
[q]sapeli:
Mielenkiintoista sinänsä muuten verrata näiden jatkojen ja hallujen itsensä palautteita...
[/q]
Niin on. Mutta täällä oli paljon paremmat sounditkin. Tosin väsy alkoi voittamaan, ja aika akaisin lähdettiiin täältä pois, 7-8 aikaan.
öh. liika humala. Ja öö öö. kai mul oli kivaa
[q]pinkki:
miks vitus pitäis vaihtaa diggaamansa tyylin johonki uuteen vaa siks et se ei oo muotii enää tai pukeuduin näin jo 3v sitten??
scheisseee
(ja so out of topic)
[/q]Olis vaan siistii nähdä jotain uutta välillä, nuo luomukset on kovin samanlaisia joka kerta, et siks vitus!
Sininen L&M