Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
mINNy:[q]Oisko voinut enää kivempaa olla!!! *sydän*[/q]
Juu meil oli kyl kivaa!
Tab ei ehkä ihan niin hyvä kuin yleensä kuitenkaan...
Mut Illut ei petä koskaan!
mä olin tässä vaiheessa jo aika lailla nukahtamispisteessä, mutta oli ihan mukavaa joo. ois ollu mukavampaa jos ois ollu vähän pirteempi..
Oli ihanat bileet!!!
Kiitos kaikille tutuille!!!
Kaipa tänne vois heitää että kuvia siis löytyy osoitteesta http://koti.mbnet.fi/joutsenl/2003/nye_2003_hangover/index.htm
Löysinpä itsenikin tuolta, ilme tämä: >>
Ihan mielenkiintonen meininki oli :)
Joo olihan noi ihan kivat bileet....ja toi oli ihan loistava ratkasu että dj:t oli keskellä lattiaa pääsalis ja oli toisenki salin ratkasu ihan jees!!!
mainiota meininkiä koko illan, lukuunottamatta ibrahim "maataloustyökone" alfan luokatonta esiintymistä.
... ja voi niitä jotka ei jaksanu loppuun asti, tuli nimittäin erinomainen aamujarrutteludiippailusetti jussilta. :)
tarjoilu oli poikkeuksellisen monipuolista, myös meille pelkän nestemäisen ravinnon kuluttajille.
danke hytkylle igen, näitä lisää.
Taika:[q]*
Ja ihan spesiaali halaukset ja rutistukset Bilehile (m):lle ja kitiaralle; teitte mun illasta ikimuistoisen!*sydän* *enkeli**sydän* Tiedätte kyllä miksi..
Pian taas nähdään..*ökkö*[/q]
Kiitos sanoistasi, sitä vartenhan me ystit ollaan olemassa
tosiaan oli aika väsähtäneen näköstä porukkaa neljän jälkeen :P mukavaa biittiä tuli ne viimeiset pari tuntia.
Jumankekka mikä meininki *häh*
Ibrahimin setti oli mahtava, mad skillz! Tuon tason
DJ-työskentelyä pääsee seuraamaan valitettavan harvoin;
ehkäpä vain Cynthia Sternin setti Hytkyn 5v-bileissä
yltää samalle tasolle!
Yleisesti ottaen meininki vain parani loppua kohden,
oli herkQ!
Yllättävän negatiivista palautetta siihen nähden, minkälaiset fiilikset itselleni jäivät. Harva paikka toimii täydellisesti ensimmäisellä kerralla, ja tietyillä parannuksilla tuo on erittäinkin bileille sopiva paikka. Totta, Maestro oli parempi, mutta se on poissa laskuista, ja mahdollisiin muihin paikkoihin nähden LaTour on parhaimpia vaihtoehtoja. Ihmiset valittivat tanssilattian pienuudesta, mutta missä muualla Helsingin keskustassa on edes tuon kokoinen tanssilattia? Itse koin paikan puitteiltaan jopa paremmaksi kuin Hesperian.
Muutamia huomioita/parannusehdotuksia:
- Se limitteri / joku muu kummallisuus äänessä. Yleensä olen se, joka toivoisi volyymiä vähän hiljaisemmalle, mutta eilen itseänikin rupesi häiritsemään se ääni. Suvantokohdat biiseistä soivat vielä ihan nätisti, mutta aina nostatuksen tullessa musiikista leikkautui parhain terä pois, ja ääni puuroutui. Ja tuon kyllä huomasi myös tanssilattian fiiliksissä: nostatuksen kiljahdukset vaimenivat aika nopeasti, kun ihmisten huudot jo yksinään riittivät peittämään musiikkia vähän liikaa. Ei tanssilattialla muutenkaan ole kiva kuulla muiden keskustelua ympärillä. Fiilis oli hetkittäin jopa samanlainen kuin E10V:ssä. Aika moni täällä valitti settien tasapaksuudesta - en olisi yhtään yllättynyt, jos tähän myötävaikutti juuri tuo äänen tasapaksuus. Toivottavasti tuo äänen rajoittaminen ei johdu LaTourin määräyksistä. Muuten voi olla aika vaikea saada tuohon paikkaan kunnon menoa aikaiseksi, jos ääntä ei saa tuon enempää käyttää. Ehkä nelipisteääni voisi tuossa tilanteessa sitten auttaa, mene ja tiedä.
- Tanssilattian ruuhkaa helpottaisi, jos sieltä yläkerrasta (sekä parvelta että tanssilattian reunoilta) roudaisi niitä pöytiä ja tuoleja enemmän pois. Nyt esimerkiksi parvelle ei mahtunut tanssimaan ollenkaan, kun siellä oli niin paljon pöytiä. Tosin tässä ongelmaksi saattaa muodostua sen kaiteen mataluus, ainakin siinä keskikohdassa parvea. Ei olisi kiva, jos joku tulee päälleen alas sieltä Glorian tapaan. Mutta ainakin parven reunaosissa korkeuden pitäisi olla riittävä.
- Vastaavasti jos istumapaikkoja vähennetään ylhäältä tanssimisen eduksi, olisi hienoa, jos alakertaan saisi musiikillisen rentoutumistilan. Nyt jo se keskikerros ja sen baaritiski oli ihan kiva, mutta kaikkein paras potentiaali on siinä tilassa, joka nyt oli peitetty kankaalla. Sinne kun saisi loungen, mukavaa musiikkia, kivan valaistuksen ja baaritiskin, niin selvä osa yläkerran ruuhkasta purkautuisi myös alakertaan. Hallut voisivat olla silloin ensimmäistä kertaa(?) kahdella soittotilalla. Tosin tässäkin voi olla jotakin LaTourin vastustuksia mukana.
Itse olin henkilökohtaisesti ihan tyytyväinen Hallujen avaukseen. Ikävässä tilanteessa (edellinen venue menee kesken kaiken alta) tuo oli hatunnoston arvoinen ponnistus jatkaa aiotussa aikataulussa. Tuossa paikassa on potentiaalia, paljon enemmän kuin monissa muissa paikoissa Helsingissä. Toivottavasti se potentiaali saadaan tulevaisuudessa kokonaisuudessaan käyttöön.
hieno reissu!
musiikki, ihmiset, kaikki*sydän* muistaakseni siel oli aika ahdasta välillä, mut onneks se ei tällä kertaa haitannut!
oli kivaa et pääsin vihdoin lähtee turkuun..uusia tuttuja tuli lisää, ja vanhoja oli mukava nähdä pitkästä aikaa..
kiitos kaikille!
toiv. en järkyttänyt ketään hyppiessäni bikineissä ja huudellessani: HALUUN OLLA ALASTI!
Kemut oli ihan kivat.
.. kerranki oli mainiot kekkerit,, alusta loppuun saakka
*sydän* niin muuten paljos piti maksaa että tidyn pojat tuli suomee
yana4000:[q]
nihkeimmät labyt imo.
ekat ja tokat oli kokonaisfiilikseltään parhaat :/
[/q]
jeps, todella nihkeet. mä alotin taipaleeni vasta '99.
paikka oli tosi jees. setit, varsinki maddox aivan mahtavaa mutta liian vähän ihmisiä..kivaa oli kuitenki
Oli kyllä mahtavat pippalot kaikinpuolin! Club Säde roks poks!
mua sitten ei koskaan näy noissa kuvissa tai no kyl mun housuita näky vilaus mutta jokin söötti mimmi oli siinä tiellä *nauraa**plur*
shiva:[q]heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on?
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*[/q]
me ollaan enkeleitä.. ei me mitään suunitella...
*enkeli**pahis**vink*
Sininen L&M