Club Beirut Grand Opening Party 9.12.2005 @ Helsinki
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ja lisään vielä että jatkoilla on ihan käsittämättömän tylsää!!
*sydän*
Mä luulen, että täällä ois pitänyt olla....
Hyvä ja hikinen meininki Ekaa kertaa Birdiessä ja hyvin kyl paikka toimi, tuli ihan Sodan ajat mieleen
Paskan myivät. Ei vaan: kivaa oli!
Kädet katossa ja *känni* ja *ökkö*-jatkot.
musa oli sitä mitä melkiinpä kaikki britannian house dj:it soittaa tällä hetkellä,samoin kuin viime kesänä ibizalla kovassa huudossa oli tuo ns. "ruotsihouse" ja electro.
muhun putos kyllä ihan kympillä.
lisää näitä*iloinen*
toudellakin!!! suuri kiitos. aivan loistavaa setitystä oli. muutaman todellisen nostalgia helmenkin olin tunnistavinani beattien seasta. paikka toimi moitteettomasti ja väen määrä oli täydellisen sopiva. lisää näitä iltoja kiitos!!!
Hoxtonin Gary pisti kyl napakkaa biittiä soimaan ja oli mukava heppu sen lisäks!!! Big up to you mate!!!*jiihaa*
Djit ja musa on vain yksi puoli. Toinen on aina bilettäjät eli kiitos teille kaikkille hienosta illasta! Teemme kovaa duunia jotta tälläisii tapahtumia tulisi lisää Helsinkiin. Kiitos!
Joo ei voi ku kummastella. Ohhoh *sydän*
Silkkaa porrrrrnoooooo...
joku tyttö heilu kameran kanssa täällä.. onko kuvia jossain esillä?
[q]BSE, 20.12.2005 23:12:
[/q]
entä jos hän ei luekaan klubitusta.. Myös sellaisia ihmisiä on tavattu, jopa bileissä ;)
[q]UzU, 20.12.2005 23:47:
---
BSE, 20.12.2005 23:12:
---
entä jos hän ei luekaan klubitusta.. Myös sellaisia ihmisiä on tavattu, jopa bileissä ;)
[/q]
[q]UzU, 20.12.2005 23:47:
---
BSE, 20.12.2005 23:12:
---
[/q]
Mä kuitenkin ajattelin että tää vois olla paras paikka huhuilla. Joku Demin forumi tuskin tuottais sen paremmin tulosta =)
Hola
Kuvia tuleepi heti kun saamme niita kasiin.
Todella siella oli neiti kuvaaja jolta pitaisi saada hyvia kuvia piakkoin.
Hyvaa uutta vuotta 2006! Uusi entista rokkaavampi iltama tiedossa kunhan lumi rupee sulamaan ja aurinko lammittamaan....
Palaamme siis piakkoin asiaan...
-houseamigos-
- « Previous
- 1
- 2
- Next »