ZEN: Solstice 15.12.2005 @ helsinki

Back to tapahtumat O

[iso]ZEN: Solstice[/iso]

Lineup:

Fine (Solstice)
De La Rocha (Quality Time, Setelipinkka)
Milla Lehto (Pussy Club, BreakThatHouse)

Zen opettaa sinulle: hyvää soundia, halvat hanatuotteet (2e koko illan), vieläkin halvemman happyhourin, taagia meininkiä ja ilmaisen sisäänpääsyn!

Tule siis mukaan...

15.12.2005 Zen: Solstice

Time: 21-04
Agelimit: K-18
Price: FREE

Lights: J² (Solstice)

Beer, Sider & Lonkero 2e ALLNIGHT LONG!

Happyhour 21:00-22:00: Beer, Sider & Lonkero 0,5e!

Club Volume,
Pohjoinen rautatiekatu 21B, Helsinki

Täällä*sydän*

Uuuuh, halvat juomat, hyvä seura ja muikeeta housea

HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*

[q]UnityF, 9.12.2005 22:39:

Viime Zeneissä pukeuduttiin mauttomasti ja hassusti, näissä Zeneissä laitetaan toinen ääripää.
Miehet kaivakaa pukunne ja naiset ykkösvaatteene, kimaletta ja glamouria, korkkareita ja skumppaa ja sikareita.. Nyt juhlitaan ykkösissä

Tästä tuleekin kiva iltama kun aattelin laittaa korkkarit senkin uhalla että on polvi paskana.Ainakin siksi aikaa kun on itte bileissä.. Mitä ei tekis Zenien takia *sydän*

[/q]

Jaaha. Mitä ykkösiä mun kaapista muka löytyy Suoraan sanottuna ei mitään Kaikki hävii johonki tai sit mulla vaan ei ole ollukaan sellasia *pepsodent*, koska en käytä niitä koskaan. Korkkarit kyl löytyy hikiseen ku ostin ne viikko sit

Mä en kyl taida edes omistaa samantyyppisiä "ykkös vaatteita" Kun mitä täällä kaivataan, mutta yritetään Taloo kyl tullaan kuuntelee ehdottomasti

[q]Steven Hoaks, 10.12.2005 02:14:
Mä en kyl taida edes omistaa samantyyppisiä "ykkös vaatteita" Kun mitä täällä kaivataan,
[/q]

mut sä ootki vähän pummi :D

mun puolesta semmosta että jonkunverran pumppua tulee, jos jengi jaksaa! electro shit

[q]fine, 10.12.2005 11:31:
mun puolesta semmosta että jonkunverran pumppua tulee, jos jengi jaksaa! electro shit
[/q]

I Love it when you talk dirty to me...

onkohan täällä mahollista kuulla.. setelipinkka.. setelipinkka..

*vink**vink**vink**vink**vink*

joo ei. Tavis vaatteet laitan päälle. Niin ei turhaan stressaa mitään. Anteeks olen vähän tylsä Ikä alkaa jo nyt painaa

Soitto ajat olis kiva!

21.00-23.00: Milla Lehto
23.00-01.15: De La Rocha
01.15-_END: Fine

[/q]

oon imussa pitäs varmaa se edellisen Zenin mauttomin asu topic tehä, kehtaakohan sitä ihan yleiselle foorumille? :)

[q]Kirtar, 13.12.2005 19:12:
oon imussa pitäs varmaa se edellisen Zenin mauttomin asu topic tehä, kehtaakohan sitä ihan yleiselle foorumille? :)
[/q]

ainaskin johonkin meijän ryhmikseen jos ei muuta

ihanaa Milla soittaa ekana niin miekin kerkiin kuulla ennen kuin vika bussi lähtee kotiin... Tai sitten oon loppuun asti ja meen ekalla bussilla hmm...

Jos täällä ei nyt ihan ryyppäis vai ottais sillee kohtuudella..

Pitäsköhän laittaa edes korkokengät jalkaan Ei kumminkaan tanssita niin ne vois laittaa jalkaan. Muuten normaalit vaatteet

[q].:YuniE:., 15.12.2005 10:35:
Ei kumminkaan tanssita niin ne vois laittaa jalkaan.

[/q]

Mä en kyllä lähtis leikkimään korkkareilla, jos on polvi paskana...Sitte ei taas naurata, jos se menee uudestaan.

[q]fine, 15.12.2005 10:43:
---
.:YuniE:., 15.12.2005 10:35:
Ei kumminkaan tanssita niin ne vois laittaa jalkaan.

[/q]

Ku kerta glamoria piti laittaa päälle niin sit laitan vaan kengät ei mitään muuta ku ei ole muuta

TARJOAN bissen sille joka spottaa tän biisin illan setistäni!

http://www.klubitus.org/musiikki.php?id=1524

tänään :)

O