ClubZero - reloader 6.1.2006 @ Lappeenranta

Back to tapahtumat O

[q]0-scar, 6.1.2006 13:08:
---
Pauha, 6.1.2006 13:03:
---
Voi pojat, mitäköhän tästäkin tulee??
--
KIVAAA tulee :D
[/q]

Kenen kustannuksella

[q]0-scar, 6.1.2006 13:08:
---
Pauha, 6.1.2006 13:03:
---
Wegez, 6.1.2006 12:59:
Mä oon viel eilisis huurteis...ja kohta ku päästää järkkää paikkaa nii uudet huurteet päälle...
*kännissä on kiiiva olla - kännissä kaikkia naurattaa* *känni*

---

---

KIVAAA tulee :D
[/q]

Kenen kustannuksella

[q]Pauha, 6.1.2006 13:03:
---
Wegez, 6.1.2006 12:59:
Mä oon viel eilisis huurteis...ja kohta ku päästää järkkää paikkaa nii uudet huurteet päälle...
*kännissä on kiiiva olla - kännissä kaikkia naurattaa* *känni*
---
[/q]
Ne kuuluisat sanat, "ei mitään?"

No voihan hitsi, Täähän alkaa kohta :D pitää vissiin ruveta pistämään vaatteita päälle että kerkee menoon mukaan.

Tällä kertaa jää väliin koska on hirvee ja tuun vasta huomenna lpr...

Missäköhän tää paikka sijaitsee?

Ravintola Tiglion/Poliisiaseman/Postin vieressä, ei kovin kaukana kirjastosta. Jos en ole väärässä niin "vanhan makuunin" paikalla on tällä hetkellä tietokirjakauppa.

kohta pitää alkaa hipsii bileisiin päin

jeh, sellaset tällä kertaa...

Sellasta sellasta.....

[q]Nikke, 7.1.2006 12:52:
Sellasta sellasta.....
[/q]

oli siel kivaa, sit lopus ;)

Oli kyl, hyvihä siellä viihtyi

Tod näk melko häröjä kuvia tulossa

Kivat bileet oli! ..tais tulla ennätyski..2kertaa kytät ja silti bileet viel jatku..
Mut hauskaa oli! Ja anteeks kaikille lähimmäisille se mun pien känni tila..

Meil oli nikon kans muksaa soitella ja hyvi biisei tuliki..playlist julkastaa täällä piakkoin...

[q]Wegez, 7.1.2006 14:08:
Kivat bileet oli! ..tais tulla ennätyski..2kertaa kytät ja silti bileet viel jatku..
Mut hauskaa oli! Ja anteeks kaikille lähimmäisille se mun pien känni tila..

Meil oli nikon kans muksaa soitella ja hyvi biisei tuliki..playlist julkastaa täällä piakkoin...
[/q]

Ei se mitää, ollaan jo totuttu

Ihan ok bileet, tosin, teinejä olisi saanut olla vähemmän, musiikki olisi voinut olla kovemmalla(*täh**justjoo*), ja vellu olisi voinut olla vähemmän kännissä

[q]nipsukiksu,
ja vellu olisi voinut olla vähemmän kännissä
[/q]

mut mites illan "päätähti"..vinha..hyvä et kaveri pysy edes tolpillaa ku bileet vasta alko.. *känni*

Joo hauskaa todellaki oli...ja teinei oli se normi zero bileiden määrä..

ClubZero kiittää ja kumartaa!

ClubZero posse kiittää kaikkia illan dj:tä, paikalle saapuneita bilettäjiä, tausta-apujoukkoja ja kaikkia jotka olivat jollain tapaa mukana bile järkkäilyissä. Myäs erikois kiitos Lpr:n poliiseille jotka ymmärtivät clubi-kansaa ja antoivat toisenkin vierailunsa jälkeen jatkaa bileitä!

Näin on totaalisesti viimeiset ClubZero ug-bileet ohi...on ollut loistavaa katsoa miten ug-dj:t ovat kehittyneet tässä kahden vuoden aikana ja miten paljon tullut uusia potentiaalisia clubbaajia!

ClubZero kiittää ja poistuu takaovesta pois...

[pieni]..ehkä vielä joskus palaamme tai ehkä emme..who knows..[/pieni]

[q]nipsukiksu, 7.1.2006 15:07:
Ihan ok bileet, tosin, teinejä olisi saanut olla vähemmän, musiikki olisi voinut olla kovemmalla(*täh**justjoo*), ja vellu olisi voinut olla vähemmän kännissä
[/q]
Aamuyöstä se suunnilleen olikin noin... paitsi Welmu toki oli yhäkin juuri sopivassa kännissä.

Aloitanpa tässä kauheen valituksen ja nillityksen
- Soittojärjestys oli aika syvältä, ite tykkäis jos ois vähän nopeempaa ja tansittavampaa kamaa soinut silloin kun sitä ääntä sai vielä olla ja kun ylipäätään jaksais vielä tanssia.
- Teiniedustus oli joo vähän liian vahva, jotkut näytti vähän siltä että olivat ekaa kertaa kännissä ja että tarviisivat tangon siihen tanssiinsa.
- Muutenkin oli kyl ihan ankeet bileet :( Ei voi syytä ainakaan 100% iskee kyl järjestävälle taholle, kun ois vissiin kuitenkin ollut halua käyttää sitä äänenvoimakkuutta tilaisuuden vaatimalla tavalla.
Anton Sonin & Yoshi ois varmaan minun & kavereitten jalan saanut liikkumaan ihan hyvään tahtiin loppuiltaa kohti, mutta eihän siitä mitään tullut kun voluumi niin hiljaisella ettei bassoa kuullut ollenkaan ! :(
Thanks for nothing, eipä onneksi mennyt rahaa paljon hukkaan. Harmittaa tosiaan järkkäreitten puolesta, kun en usko että meni ihan teidän odotusten mukaan ?

Onneksi en ole EMO-kid ja tää pilas vaan miun illan, ei koko loppuelämää joten eiköhän pistetä sitten Lappeenrannassa taas Club Y:ssa kovat bileet pystyyn ;)

[q]syfilisx, 7.1.2006 16:45:
joten eiköhän pistetä sitten Lappeenrannassa taas Club Y:ssa kovat bileet pystyyn ;)
[/q]

Jeah todellakin

O