Tee oma South Park-hahmosi
[q]Kuukunen, 9.12.2005 11:49:
Miten tuolta saa tyttöpuoleisen hahmon? Mulle tulee vaan poikia...
Muoks. Nyt vasta huomasin noi nuolet, joilla saa lisää esim. naisellisempia hiusvaihtoehtoja. Tää on ihana!
[/q]
sielt saa tissitki sielt stuff-valikon everything else- osastost..
Sapsu on just tullu tanssimasta ja on nyt kiksutaivaassa
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
trrrr pikku-gootit tulee ja valtaa ihmisten keinomielet ^^
aika näköinen kyllä on :D
Hahaa, aikalailla kyyl..
[q]Trixie,
Mä saan kiittää mun omasta hahmostani Martinaa, se loi täydellisen ärtsypiukero Trixien Thänx Martina, tää on rok
[/q]
hahahhahaha tää on ihan nappiin!!!!!!!!
Meitsi..
hei... tää oli hauskaa.. harmi, etten mä osaa liittää sitä tähän mukaan.. hahmostani tuli todella söötti... *sydän**hymy*
Taas tyhmä kyselee. Onko kellään hajua miten tuon kuvaruutunäkymän pystyy tallentamaan kun käyttää mäkkiä? Selaimena on Mozilla. Nimim. Tietotekniikan opiskelija vauhdissa.
[q]Kuukunen, 10.12.2005 15:16:
Taas tyhmä kyselee. Onko kellään hajua miten tuon kuvaruutunäkymän pystyy tallentamaan kun käyttää mäkkiä? Selaimena on Mozilla. Nimim. Tietotekniikan opiskelija vauhdissa.
[/q]
omppu-shift-3, sitte esikatselussa rajaat sen pelkän kuvan, valintatyökalulla. Sitte otat työkaluista "rajaa kuva", sitte arkistosta "vie" niin se tallentaa sen sulle jpg-kuvana. Sitte vaan valitset sen viestin liitteeksi.Meniköhän se noin...
Toi mun on kanssa mäkillä taiteiltu tohon, meni vähä yrityksen ja erehdyksen kautta..
[q]pirpeli, 10.12.2005 15:28:
---
Kuukunen, 10.12.2005 15:16:
---
omppu-shift-3, sitte esikatselussa rajaat sen pelkän kuvan, valintatyökalulla. Sitte otat työkaluista "rajaa kuva", sitte arkistosta "vie" niin se tallentaa sen sulle jpg-kuvana. Sitte vaan valitset sen viestin liitteeksi.Meniköhän se noin...
Toi mun on kanssa mäkillä taiteiltu tohon, meni vähä yrityksen ja erehdyksen kautta..
[/q]
Minne vitsiin se sen kuvan tallentaa?
Itse en ole ehtinyt tehdä vielä omaa hahmoa, mutta ainakin tuolla yhdellä toisella foorumilla olen nähnyt tosi haukoja ja itsensä näköisiä hahmoluonnoksia. Eli eikun väsäilemään! Allaolevilla ohjeilla pitäis talletuskin onnistua.
http://spstudio.linda.hosting-friends.de/spstudio.html
Vähän joutuu kikkailemaan: ohjeistakin löytyy, että kun hahmo on valmis, paina "Print screen" ja liitä esim. Paintissa. Sitten täytyy vielä leikata ja liimata hahmokuva siitä keskeltä. Ja tallentaa johonkin esim. photobucketiin.
Ps. Nyt kyllä vähän jännittää, kun olen viime aikoina onnistunut aloittamaan täällä ainakin pari olevinaan uutta aihetta ja sitten onkin käynyt ilmi, että niitä on täällä puitu jo moneen otteeseen..
Yritin tutkia hakukoneen avulla, mutta tätä en sieltä löytänyt. Katsotaan kuinka käy.. Tää voi olla vanha juttu, mutta tää oli ilmestynyt ainakin erääseen toiseen foorumiin vasta vähän aikaa sitten, enkä itsekään ollut aiemmin törmännyt.