Virallinen "olen krapulassa"-topic
JOO ja olis ihan kiva nukahtaa ennenku pitäs taas herätä.
ae *känni*
ja koht siirrytää varmaan kohti keskustaa ahdistelee ihmisii
[q]Fyraett, 29.10.2006 18:24:
Tää on taas tätä, perjantaina kaverin synttärit, eilen leffailuu kotona ilman bissee ja vielki kapula!
[/q]
vielki..
tosin nyt olis tää pinnankireys meneillää <3 *inhoil*
ei saatana, nojoo kyl tää tästä
kunnon buffalo
ei vittu, piti jäädä kotii eilen mut toisin kävi :C
ps. töissä on kivaa
kuvaton.com/kuvei/viruvalge.jpg
mo
alkaa olee aika hapokast..
jospa nukkuis viel hetken ainaski.
eilinen 8 tunnin yönuotiohetki rankasee!
minimaalinen krapula, mut ei sellanen mitä kärsis.
tänään vast kunnon tumut! >:)
huomen ehkä vast krapulas, viel täydes humalas.
ei vittu mitä sekoiluu taas, päätin ottaa mustan taksin kotii ja meinas loppuu seki reissu huonosti.
Jepjep. Duuniporukalla etkoilemassa, Senaatintorilla ja jatkoilemassa. Jepjep. Olo on sen mukainen
not again!!!!!
Tänään luulin, että kuolen. Ei ollu ees yrjöttävää niin ei muuta kuin sappinesteet pihalle vai mitä se nyt oli.. Ruokaa en pahemmin oo saanut alas vasta kun hetki sitten kun söin näkkileivän. Mulla ei oo ikinä ollu tällanen krapula. Joskus monta vuotta sitten oli lähes yhtä paha, mutta sillon menin silti jopa futisharkkoihinkin, nyt ei ollu ees istumaan nousemisesta toivoakaan.
Join eilen ihan liikaa.
Oppisinkohan joskus ottamaan sitä viinaa niin, ettei ikinä enää tarvis yrjöö seuraavana pvänä?
Oli mul hauskaa siihen asti kunnes viina kilahti oikeen kunnolla. En kyllä ees tajuu miten oon selviytynyt kotiin kaiken järjen mukaan ja mun kunto mukaanlukien en ois yhtää ihmetelly jos oisin heränny jostai kasun kulmasta aamulla
Hyi hemmetti.
Ehkä elämä silti voittaa
[q]Freja, 23.4.2006 23:44:
vuodatus ja paha olo
[/q]
..Jatkuu edelleen *pökr*
On. Kaiken lisäks vaatteet ja iho ja hiukset haisee röökille. Yök
Vitun röökiredrumi.
[q]Natural Skeletor, 2.11.2008 18:57:
Irma. litra limukkaa naamarii ja kalia tai pari perää...sit ne kamomillateet ja pitkän suihkun jälkeinen sänky ja lämmin peite ja tittirii!
[/q]
Irma Kanttuvei (nimimerkin vaihdos ei pettänyt, olin sen veroinen) kävi kaupas joo mut ei sit ostanu limukkaa sit yhtään. Puol litraa vissyä :D
Onneks jääkaapis oli ananasmehua.
Itkettää! Onneks pian on nukkuaika. Ollutkin ihan tarpeeks hereillä tänään.
Mul on kyl ollu ihan "hirvee" pvä tänään. Ei oo oikee tullu muuta tehtyä ku nukuttua. Kyl sentäs pitsaa käytii hakees, mut siinä se si oliki. Nukkua nukkua paupaa ja nukkua. Pikkuhiljaa alkaa hellittää.
*poks**poks* ja