Virallinen "olen krapulassa"-topic
tipaton tammikuu,here i come...
Tär-tär-tärinävapinaheikotus
Ei oo taas helppoa, mut oli kyl kivaa.
bläääh
Mä en tajuu, mua vaivaa krapulassa aivan järjetön unettomuus. En saa unta vaikka edellisenä yönä en nukkuisi juuri lainkaan, tai vaikka ottaisin nukahtamis lääkettä. Ainoa jonka olen huomannut auttavan on pieni tasottava. Tänäänkin on varmaan pakko ottaa...
Muuten krapula saattaa olla aivan ihana olotila, jos on hyvässä seurassa. Seksi on silloin aivan jumalaista...
Tuli sit eilen käytyy terassilla ja nyt pienessä darrassa ja väsyneenä töissä, möh*blush*
[q]Coleman, 3.8.2008 09:59:
Ei pitäisi lähteä tapaaman serkkuja pitkän ajan jälkeen, tässä tulos...
[/q]
Hahah. Kuulostaa hyvin tutulta. Mä pidin eilen serkulle helsingin yöelämä-kierroksen ja tässä tulos.
Niin ja asiaahan ei yhtään helpota se tieto, että mun pitää lähteä tänään laivalle.
Pientä vapinaa näyttäis pukkaavan...
Kyl se krapula kohta tulee!
kapulaan sopii ihana kasvoihoito ja piiiiiiiitkä suihku *sydän*
nyt jo paljon parempi olo
Olen krapulassa ja olen jossain New Jerseyn perukoilla.
Tama siita seuraa kun lahtee extempore pelaamaan flip cupsia.
Silmät on pikkasen valonarat, niska jumissa ja ohimoilla jomottaa vähäsen. Lasketaankohan tää krapulaksi? Ei kyl.
Joo, olen! örh, miksi mulla on sellainen olo, että ennen mulla ei ole ollut näin pahoja darroja *igor*, emt, tai näin helposti tuu näin paljon...
Ja illalla pitäis viel jaksaa bilestää, täytyyp kattoa, tuleeko siit mitää
olen.
Enpäs olekaan. Eilen join terveelliset kaksi lasillista punaviiniä.
En oo ollu varmaan vuoteen Ja kuitenki vähintään kerran kahdes viikos *känni* Taitolaji (vinkki: juokaa sitä vettä paljon ennen nukkumaan menoa)
[q]Jean-Baptiste, 21.1.2006 14:50:
mut ku ei oo uudes kämpäs ammetta
[/q]
sama vika mullakaan ei oo kylpyammetta joten toi suiku saa kelpaa vaikka toi kylpy oli aika
Ei hyväää päivää mikä fiilis
Pakko lähteä kebabille tai pizzalle :D
[q]Zenni, 1.5.2009 15:32:
Hyi vittu, tää on kyl yks pahimmista evö.
[/q]
http://www.hurmio.org/~ville/nii.html
olen :D kuuluu kategoriaan "hauskimmat darra päivät evör"
*poks**poks* ja