Virallinen "olen krapulassa"-topic
[q]larzizi, 9.12.2006 12:44:
Alkoi jo aamuyöstä (ennen kuin menin nukkumaan) hiipimään ihan puskasta pientä krapulan poikasta ja aamulla (kaks tuntia nukkumaan menon jälkeen) ei ollut mitenkään erityisen hyvä olo
Enpä olis uskonut, että olis tullut krapula noin vähästä juomisesta. Mutta ehkä se monien eri juomien juominen sitten vaikutti vähän asiaan...
[/q]
Joo ei kannata sekakäyttää*ankka**lmao*
[q]Indiboi, 9.12.2006 16:34:
En ees. Onkos tää nyt sitä vaihetta, että kun on selvinpäin on paha olo ja sitten kun ottaa viinaa, niin tulee normaali olo?
[/q]
On on
[q]kullannuppu, 12.12.2006 22:35:
---
Taika, 9.12.2006 17:23:
tosin tätä olotilaa osasi jo odottaa siinä vaiheessa kun eilen illalla aluksi luultiin ottoautomaatin jonoa dtm:n jonoksi :D
---
Ai "luultiin"? Niinkuin oikeen monikossa? Mut toisaalta, siitähän olis päässyt niille Matin jatkoille..
[/q]
no hyvä on..MÄ luulin.
mutta mulla on ihan varmasti paljon huonompi näkö kuin sulla!*justjoo*
ja olisihan niillä jatkoilla ollut Lipakin Matin lisäksi*vink*
ihme että ollaan ylipäätään molemmat löydetty yöllä vielä kotiinkin
No hemmetti.. tietty sitä oli pakko käydä ekaa kertaa elämässään Bottalla, ettei sinne sit vahingossa eksy uutena vuotena. Ja tietty me juotiin jotai snapsei joita sit sytytettii suussa palamaan. Ja tietty joku urpo oksensi mun rakkaan ystävän päälle niin että meinattiin hermostua, mut onneks siel oli aika loistavan osaava henkilökunta mikä aika nopeesti hoiti tilanteen kaikkien osapuolten kannalta ihan kivasti kuntoon.
Mut siis.. Sen eilisen seikkailun jälkeen, mul on mun röökit hukassa, päähän koskee, tili on melkovarmasti aika tyhjä, ja siis vittu mikä kapula aluillaan. *känni*
[q]Lyylikki, 18.12.2008 09:31:
Tuntuu myös vähän siltä, että jos illalla on ihan superkivaa, niin ei se seuraava päiväkään voi olla niin paha. Jos taas vähän vastentahtoisesti hengaa "tottumuksesta" jossain, niin ei ole mukava seuraavana päivänä myöskään olla töissä.
[/q]
Täysin totta!
Täällä sitä nyt yksin hihittelen eiliselle ja sille kuinka sitä oltiinkaan viisaita ja keskusteltiin syvällisesti kaikenlaisista asioista xP
No huh huh Olot on kyllä mielenkiintoiset ja vaihtelevat Mut joo, alkaa jo hieman helpottamaan, taisin kyllä aamulla olla vielä hieman päissäni..
..oltiin eilen duuni illallisella ja parasta tässä on et tästä olosta saan kiittää meidän palvelupäälikköä joka sitä juomaa pöytään koko illan tilas, se on kyllä ihan huippu daami!
Kohta kultaseni, kohta.
[q]Kit^, 24.2.2007 11:54:
---
Rujo Mutantti, 24.2.2007 11:49:
Hö, ei rapulaa.
---
mitä? et sä tosissas voi väittää olevas harmissas aiheesta..! voidaan vaihtaa olotilaa
[/q]
No kyllä voin. Krapula on huippu olotila, karskia äksöniä ja huonoa tunnelmaa mutta on kiva olla remontissa. Krapulabisselle kattelemaan kavereitten naamareita, parasta hupia kun sakki vaan huokailee ja tekee kuolemaa.
Join eilen illalla "vartin" sisällä sellaiset 6shottii jalluu raakana, eli 24senttii. Täytyy sanoo ett tollasen pikaisen puolikkaan pullon jälkeen on aika auvoisa olo tälleen puol viiden aikaan aamulla kun vahingossa heräilee.. Ei muista oikein muuta siitä tilanteesta kuin sen baarimikon ilmeen siinä kohtaa ku pyydän siltä kolme jallua raakana ja oluen..
..Mä tärisen.
Miks mä oon niin tyhmä *toktok*
[q]cjet, 8.3.2007 04:34:
Join eilen illalla "vartin" sisällä sellaiset 6shottii jalluu raakana, eli 24senttii. Täytyy sanoo ett tollasen pikaisen puolikkaan pullon jälkeen on aika auvoisa olo tälleen puol viiden aikaan aamulla kun vahingossa heräilee.. Ei muista oikein muuta siitä tilanteesta kuin sen baarimikon ilmeen siinä kohtaa ku pyydän siltä kolme jallua raakana ja oluen..
..Mä tärisen.
[/q]Hyi sua!!*soosoo*
Huh.. Nyt kai voi virallisesti tähänkin topiciin kirjoittaa. Kävelin bussipysäkille, jengi vaan tuijottaa.. tyttö tulee kysyy "onks darra?".. Meitsi oksentelee bussipysäkin taakse.. ei tietenkään ole. Ihan normaali olotilahan tämä. *hikoil**nuha**eiei**uuh*
[q]Bellezaaa, 25.3.2007 15:36:
samis*nauru*
hmmmm....mul ainaki ilm. skumppa tehny tehtävänsä....*igor*
[/q]
Joo Kämp clubin kolme skumppa pulloa meni överiks..
[q]Freja, 25.3.2007 15:12:
Anteeks, ei sais nauraa.. Sanon vain: Tiedän tunteen
[/q]
...tuli sit eilen viel vedettyä tiukat sunnuntai-päiväkännit.. Mul on siis vieläki krapula.
no mulla on puhdas omatunto sikäli että mut hälytettiin duuniin vasta aamulla... Mutta olo on kyllä aika kauhee, ja ihan mulkkuja asiakkaita ollut vaihteeksi. Kohta meen byyttaamaan. Hyi vittu mikä olo.
kokeilin hetken hetken istua mutta tuli niin huono olo että pakko oli käpertyä takaisin peiton alle. ja olla liikkumatta milliäkään.
eikä toi kuumuus ulkona ainakaan helpota oloa.
hyi helvetti*sars*
[q]Taika, 23.6.2007 09:50:
hyi helvetti*sars*
[/q]
sillä se lähtee millä......
*poks**poks* ja