Virallinen "olen krapulassa"-topic
Joo
bäng the box
Mä oon tullu vanhaksi. Ihan hirveet olot ja pahenee vaan. Eilen oli firman kinkerit, tehtiin porukalla ruokaa ja otettiin vähän punkkua, ja loppuillasta mentiin pubiin missä otin ehkä 2-3 siideriä ja yhden GT:n. Omasta mielestäni en ollut edes sanottavasti kännissä, pikku-hiprakassa vaan. Miten VOI olla tämmönen olo tänään?! Ajatus ei juokse yhtään ja heikottaa. Lounaan jälkeen on edessä kehityskeskustelu pomon kanssa :D Jee...
ambientit suhisee korvissa
vaikken oo kaiuttimien
lähelläkää
ei jumalautaaaaaaa. pitäsköhän mennä sairaalaan. huhuuh. pahin darra miesmuistiin.
Kylläpä olin taas humalassa ..... ja meinas ihan yrjökin tulla kylään yöllä, oli pakko mennä makaa vessan viileelle lattialle ku ei uskaltanu pöntön läheltä kauas liikkua
Kyllä taas tietää olevansa elossa, on muuten IHAN VITUN PAHA OLO!!!![code][/code]
Ei herra jumala
3 päivää putkee ja nyt on nii perseestä olo. vatsaanki sattuu aiva mielettömästi ei vittu ja pitäs lähtee takas el santa vitun haminaan
Mä en nyt oikein osaa päättää, et onks tää krapulaa vai sunnuntaita.
Yhtä kaikki, pläähhhh.
Vähän joo darraa pukkaa *hikoil*. Kiva olla duunis.
huhhuh.. päässä ammottaa Texasin kokonen reikä ja ulkona liikkumiskielto on julistettu..
Voi hyvä helvetti. Ei oo aikoihin tullu oltua yhtä hedelmäpelit ku eilen. Ihan käsittämättömän hirvee olo :|
Päähän koskee & panettaa...
Boss Nigger!
vittu mikä hedari firman kemut on vaarallisia
-M
Onhan tässä vähän heikko happi, mut kyllä kaikki korjaantuu ku vetäsee pitsan naamaa
Se iski taas. Epaksa-krapula.
Yhdyn edelliseen puhujaan. Tai siis...*hih*
Ei kyl yhtään niin paha olo kuin eilisestä kunnosta olis voinu päätellä.
pitäs olla hirveä darra, mut onki tosi raikas olo *ding**pahis**pepsodent*
Ihmeellistä, pitäs varmaan tosiaan olla paha olo mutta ei mitään kummempia oloja.
Huomenna voi olla kun tästä samalla taululla Orkidean pippaloihin illalla...