GOOM '06
Kukaan tulos?
vai oonko ainoa joka lähtee?
------
jos on lahest päin lähtiöit nii vois kyydeist kertoa jotain! :D
goomy goomy goom goom
Onhan täällä ainakin muutamia lähdössä
Meikäläisellä on maanantailähtö ja varmaankin jää siihen kunnon pettäessä
sunnuntailähtö itsellä ja tiistaihin asti taitaa laivalla remuaminen venyä. :D (sitä odottaa nyt jo kauhunsekaisin tuntein :S)
Jää kyl väliin, kun ei budjetti repeä mitenkään tohon reissuun (eikä varmaan persekään ;)
Tänä vuonnahan laiva on Silja Festival, ei mikään loisteliain purkki. Ja aamulähtö vielä. Taitaa jäädä väliin.
Mä oon kaverin kans päättänyt tehdä Turun reissun tällöin. Jos huonosti(?) käy nini päädytään laivalle. Eli mennään satamaan tsekkaileen jos saa jonkun puoli-ilmaisen lipun niin sit laivaillaa. Jos ei onnaa niin sit turkuillaan. Aikaisempina vuosina olen huomannut että aina siellä joku myy lippuja pois, joten tänä vuonna tämmöinen ratkaisu.
Niin koska nää on oikee?
Ei jaksais googlettaa ku täält pitäs selvii :E
[q]Fyraett, 15.1.2006 18:17:
Niin koska nää on oikee?
Ei jaksais googlettaa ku täält pitäs selvii :E
[/q]
su 5.2 on eka lähtö.
silloin heti mäkin sinne suuntaan.
[q]Encoder, 15.1.2006 16:11:
Tänä vuonnahan laiva on Silja Festival, ei mikään loisteliain purkki. Ja aamulähtö vielä. Taitaa jäädä väliin.
[/q]
Ellei erikseen oo säädetty mitään, niin sillon laivana toimii tänävuonna Silja Opera, se risteilee Festivalin tilal turku <-> ruotsi, kun taas Festari on tuuraamas Symphonyy ja Serenadee (Hki <-> Stokis) ku ne käy telakal vuorotellen..
"heilutaan läpi Su 05.02. - To 09.02.06 jo 13. kertaa. GOOM on kaikkien opiskelijoiden (K-18) yhteinen risteilyzembalo ja valtakunnan suurin opiskelijatapahtuma. GOOMlaivana toimii M/S Festival (lähtöpaikka Turku)"
Vanhaa tietoo veikkaisin..
Edit. huh muistin väärin, Europa siirty helsinkii eikä festari. Säikähdin jo :D huh <3
[q]UzU, 15.1.2006 18:04:
Mä oon kaverin kans päättänyt tehdä Turun reissun tällöin. Jos huonosti(?) käy nini päädytään laivalle. [/q]
Uzu, be there or be square! :D
Pakkohan sinne on lähteä. Maanantai-lähtö ja yks vuorokausi saa luvan riittää. :)
Taitaa jäädä tänävuonna goomit välistä... finanssipolitiikka (lue lompakontäyte) ei oikein tue tätä reissua... noh, jos ensi vuonna sitten..
Kai muuten laivalla pystyy pelaamaan pankkikortilla, ettei kaikkia rahoja tarvi nostaa maissa mukaan?
lauantai-yönä on sitten lähtö edessä kohti turkua..
[q]anniini, 30.1.2006 08:52:
Kai muuten laivalla pystyy pelaamaan pankkikortilla, ettei kaikkia rahoja tarvi nostaa maissa mukaan?
[/q]
Pankki- ja yleisimmät luottokortit käy, electron ei.
Edit: siljalla kävi 1½ vuotta sitten myös Stockmannin maksukortti.*joo*
Sunnuntain lähtö ja kaksi päivää *hih**joo*
[q]anniini, 30.1.2006 08:52:
[/q]
Sä luultavasti onnistut kadottamaan sen korttiskin ennen iltaa ja jos on rahaa, nekin ovat poissa. Who knows, ehkä olet kuitenkin vielä laivassa ja raahaudut pihalle juuri ennenkuin kuin me ollaan kyytiin nousemassa :D
[q]John
Edit: siljalla kävi 1½ vuotta sitten myös Stockmannin maksukortti.*joo*
[/q]
Kyllä se käy vieläkin.
Jossain vaiheessa kävi myös Tukholman NK-tavaratalossa *hihu*. En tosin tiedä käykö enää, kun ei ainakaan näkynyt ostopaikkojen seassa...
omg!!
onks joku oikeesti sinne lähössä?
teenage & teekkari massif!!
feat. paska poppi ja... halvat naiset..
ok nyt ymmärrän ;D
Tyttöystävä voitti liput joten ehkä tuun/meen tänne ^___^