Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
[q]Syder, 23.4.2007 17:09:
Ei valitettavasti lähe toimimaan mun koneel vaikka on yritetty fiksata suuntaa jos toisee^^
[/q]
Imutin torrenttina Collector's Editionin ja hyvin pyörii (satunnaiset kaatuilut annettakoon anteeksi tuon vuosimallin peleille). En tietenkään tiedä mikä ja millane masiina sul on.
Mulla on tommonen perusmallin windows ympäristöinen tehomylly wowittamiseen :) Ite koitin Gold versiota fiksaa erinäisin muistikikoin futaamaa mut kusee graffat jostai syyst aina käynnistäes, koettanu 640x480 resoaki ja pienempää värisyvyyttä mut ei niin ei :(
Kukaa tota LOTRO:a kokeillut?
http://www.pkr.com latasin eilen läpyskälle ja hyvin pelittää! taitaa paf jäädä nyt kakkoseksi auttamatta.
Stalker, Shadow of Tchernobyl <3
[q]0-scar, 26.4.2007 11:07:
Kukaa tota LOTRO:a kokeillut?
[/q]
Open betaa tuli pelailtua hetkisen mut ei siinä ollut sellaista maagista vetovoimaa kuten wowissa. Kaunis peli ja ihan ok kaikinpuolin mut ei vaan saanu sellaista fiilistä, et vielä hetki, ihan pikkasen vielä ennen kuin meen nukkuu ja sit tajuaa, että on aamu :D.
Mut toisaalta jos on Tolkienin maailmaan pimahtanut pahoin niin onhan toi semmonen pakkokokeilu mut en tiedä, että haluisinko kuitenkaan maksaa tosta pelistä kuukausimaksua.
[q]DJ Tomppa, 19.4.2007 17:43:
Pitäiskö perustaa Travianin uudelle 2.servulle ens viikolla Klubbari-liittouma... vois olla aika ylivoimaista, saattais pelaajia ruveta löytymään...;)
[/q]
Ihan hyvä idea. Ite oon luoteessa galleilla s2:lla vielä vailla liittoumaa - ois kiva saada liittolaisia niin ei tarttis panostaa niin paljoa kätköihin.
Action Quake2 \o/ 6vuotta pelannu jo eikä kyllästymistä näy.
spore
victoria - revolutions
EU III
Wizardry 8
Travian aiheutti addiktion
TK3. Aina.
cs.
Sanotaa ny ettei ainakaan toi eiline lätkäpeli.
Heroes of Might & Magic V on ollut viimeisen vuoden ajan SE peli. Kait se lisälevykin pitäis ostaa.
F.E.A.R pitäs kyl koklata. Joku noist call of duty peleistä.
The äijä pelit elikäs : Gears Of War ja CrackDown !!
super kovaa laatua :) siis suurta parhautta ;)
No tällä hetkel tulee pelattua "ylitsepääsemis" pelinä mmrpg:eiden lopetteluun hetkellisesti Top:ia.
Mutta varsinaisesti syyhyttää päästä pelaamaan warhammer onlinea sitten kun sen aika tulee :)
[q]Lost-Soul, 13.11.2009 19:42:
Ootkos ps3:lla testannu sen yhteyden sieltä asetuksista? Tuon kun ajaa läpi ja jos se valittaa jostain asetuksesta, niin ratkaisua ehkä kannattaa lähteä sen vinkin perusteella hakea.
[/q]
Joo, sehän tässä just on outoa kun sekä pleikalla että boksilla yhteyden testaus menee kirkkaasti läpi. Ok, pleikal sanoo että UPnP ei saatavilla mutta sitä ei mun tietääkseni tarvi.
[q]Air, 14.11.2009 11:00:
---
Lost-Soul, 13.11.2009 19:42:
Ootkos ps3:lla testannu sen yhteyden sieltä asetuksista? Tuon kun ajaa läpi ja jos se valittaa jostain asetuksesta, niin ratkaisua ehkä kannattaa lähteä sen vinkin perusteella hakea.
---
Joo, sehän tässä just on outoa kun sekä pleikalla että boksilla yhteyden testaus menee kirkkaasti läpi. Ok, pleikal sanoo että UPnP ei saatavilla mutta sitä ei mun tietääkseni tarvi.
[/q]
Aika monella ongelmat johtuu juuri tosta UPnP:sta, mitä tässä vähän foorumeita on tullu luettua. Osa peleistä siis saattaa toimia ihan normaalisti, mutta esim juuri mw2 ei toimi.