TRANCE CONNECTION - Miika Kuisma 8.3.2006 @ kouvola

Back to tapahtumat O

Emmää epäilekään, että musiikis olis jotaa vikaa...

Mut mä oon kyl TOSI huonoo tutustuu uusii ihmisii..*toktok*

[q]Dianah, 8.3.2006 17:18:
Nonii just..Aina ku on bileet, ni mul ei oo seuraa sinne. V*tun hienoo..*toktok*..Saattaa olla, että joutuu jättämää välii.....*ding* ei siel oo yksin kivaa olla..

mut taas toisaalta.......
sit v*tuttaa paljo enemmän, jos jättää välii...

pulma
[/q]

yksin on aina hauskempaa.. ja kyl siel seuraa löytyy

yritän saada poltettua muutamat mixtapet mukaan. eli muutama eka joka nykii mua hihasta saa omakseen sellaisen..*nuotti*

Pitää nyt kyl kattoo..*uuh*

[q]Dianah, 8.3.2006 17:38:
[/q]

Sinne vaan. Mäkin menny monesti yksin. Ja ehkä tänäänkin. Saa tulla juttelemaan

[q]satumetsä, 8.3.2006 17:46:
---
Dianah, 8.3.2006 17:38:

---

Sinne vaan. Mäkin menny monesti yksin. Ja ehkä tänäänkin. Saa tulla juttelemaan
[/q]

Juuri näin. Sekaan vaan...

[q]baty, 8.3.2006 17:33:
yritän saada poltettua muutamat mixtapet mukaan. eli muutama eka joka nykii mua hihasta saa omakseen sellaisen..*nuotti*
[/q]

minkäslaista osastoa siinä teipillä olis tarjolla, oikeen rankkaa vai ei-ihan-niin rankkaa :)

[q]mikkelsson, 8.3.2006 18:04:
---
baty, 8.3.2006 17:33:

---

minkäslaista osastoa siinä teipillä olis tarjolla, oikeen rankkaa vai ei-ihan-niin rankkaa :)
[/q]

kevyttä..

[q]baty, 8.3.2006 19:40:
---
mikkelsson, 8.3.2006 18:04:
---
baty, 8.3.2006 17:33:

---

---

kevyttä..
[/q]

no sittehän se on tultava koppaamaan miksu kouraan

Taitaa jäädä nyt nää bileet väliin, kun ei saanut possea kokoon tältä suunnalta *uuh*. No, toisen kerran sitten.

sanonpa vaan lyhyesti että

tarkempaa palautetta myöhemmin ;)

Harvoin on ollut näin mieletön fiilis soittaessa. nautin joka minuutista!! Kiitos teille!!*sydän*
Miikan ja Nikin setit olivat aivan mahtavia!!*sydän**sydän**sydän**sydän*

Pääsiäisenä jatketaan... kahden kerroksen bileillä
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=8874

[q]baty, 9.3.2006 04:18:
Harvoin on ollut näin mieletön fiilis soittaessa. nautin joka minuutista!! Kiitos teille!!*sydän*
[/q]

Sä oot JUMALA *sydän**plur*

Iso kiitos! Oli mahtavat bileet!!!*sydän*

väliin jäi sittenkin.. meni terveys ja talous edelle..

Oli sen verran leppoisaa musiikkia, että nukahtamisvaaran takia jäi Batyn setti kuulematta (häpeää)

Mieletön tunnelma koko illan ajan! Jos vois yhteenvetona sanoa niin tuntu että kaikki soittajat ylittivät itsensä. Valitettavasti itselläni ei ole soittajista kuin hyvää sanottavaa:

Nikin setti oli ehkä parasta mitä olen livenä Nikiltä kuullut ja se on aina hyvää. Nyt huomasi Nikin päässeen entistä vapaammin oman näkemyksensä kimppuun. Housepohjaista elektrosoundia progeen asti... Soundia joka sopi messevästi alkuiltaan. Niin paljon trancemaisia syntikkariffejä yhdistettynä kurnuttaviin bassolinjoihin. Tykkäsin kovasti.

Miika Kuisma yllätti todella. Olen itse tottunut Miikan omassa tuotannossa hyvin pelkistettyihin ja simppeleihin progemaisiin tranceraitoihin, mutta kokonaisuudessaan setti oli aivan mieletön yhdistelmä eeppisiä soundimaailmoita vocaalein kaikkineen. Todella hyvin rullaavaa settiä ja sopivasti vaihteluakin. Mukaan tipahti myös ainakin yksi raita clubiystävällistä kaupallisempaa materiaalia paremmassa kuosissa, mikä vain piristi tunnelmaa.

Baty puolestaan soitti omaa varmaa linjaansa ja sai kyllä faninsa taas biletunnelmiin. Hyvin rakentunut setti kaikenkaikkiaan.

Tunnelma oli kotoisan leppoisa ja vaati vaivautumisen tanssilattialle jotta pääsi todella mukaan illan draiviin.. Sitä kyllä riiitti ihan alkuhetkistä loppuun asti. Volyymi oli suhteessa tilaan juuri sopivalla tasolla, joten meininki saattoi vaikuttaa nurkissa jopa turhankin chilliltä. Mutta lattialla olijoilla näytti olevan mielettömän hyvä meininki. Oli kyllä kivaa!

mitäpäs tästä nyt osais sanoa.... on vieläkin niin plur-fiilis :) Uskomattoman onnistunut ilta musiikillisesti, Niki soitteli (taas) aivan loistavaa menevää elektröpörinähousea, höystettynä ripauksella trancea ja se Holden & Thompsonin Nothing *plur*.

Kuisman poika soitteli rakenteellisesti aivan loistavaa settiä (niinkun maailmanluokan deejiiltä sopii odottaakin), mukana oli monia omia suosikkibiisejä, mm. Noel Sangerin One Drop, Smoky Room jne jne. Olis kiva myös tietää mikä versio siitä Hang Upista oli kyseessä, oli aika nannaa :) Kuulosti aika hauskalle ne pari mash-uppia, Sonic Kiss vs Eighties ja sitte Call It A Sunrise, todella toimivia tekeleitä, erittäin laadukkaasti tuotettuja ja kivasti piristi ainakin meikäläisen iltaa. :) Todella hienoa oli saada noinkin iso nimi tänne seudulle soittamaan. Kiitoksia Miikalle vielä kerran.

Ja Baty, voi herrantähden mitä piiskausta *pahis*, oli aivan loistava lopetus illalle, herra kyl osaa rakentaa settiä ja soittaa todella hyvin. Itelle ei tosiaan toi polkkakiksuosasto oo aikasemmin kolissu mutta nyt täytyy alkaa muuttelemaan käsityksiä siltäkin osin (olkoonkin että toi ei tainnu olla sieltä ihan rankimmasta päästä;), jotenkin tossa Batyn soittamassa musiikissa on hirveesti energiaa ja draivia, ja kun näkee että deejiillä on hauskaa soitellessa ja hymy korvissa, se tarttuu kyllä tanssilattiallekin. :)

Porukkaa oli mahtunu toki enemmänkin, mutta mun käsityksen mukaan sitä oli kuitenkin siihen nähden ihan kohtuullisesti että oli keskiviikko ja me oltiin kuitenkin Kouvolassa :) Tuli oltua henk. koht aika *känni*ssä, ne viidenkymmenen sentin tuopit teki kyllä tehtävänsä *justjoo**nauru*. Mutta hauskaa oli, kiitoksia siitä kaikille asianosaisille ja erityisesti niille jotka sinne tanssilattialle vaivautuivat. *sydän* Pääsiäisenä sitten tosiaan jatketaan :)

Jeppistä! Kiitokset clubi-isäntä Batylle. Kiitokset Axu-T:lle valoista. Mukavaahan tuo oli.

Mikkelssonille pisteet mun lopetusbiisin tunnistamisesta. Mä aattelin jo että onko kaikki kouvolassa unohtanu tuon tason klassikon.. (en kehtaa paljastaa, ettei axukaan muistanu biisiä..) niin ja se hang up tais olla "Boot inc":n versio..

BTW Onko kuvia illasta??*plur*

aha.. ..

O