bileleffoja

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]k1mm0, 12.5.2005 16:30:
mutjoo... onhan go ja groove kuitenkin ihan kivaa purkkaa... vaik se
yksi enkelin kosketuksen reivijakso hakkaa ne kummatkin ;)
[/q]

Toi oli ihan loistava. Pikku enkeliki veti nappeja "Rukous pillerin muodossa." :D

sitten on tämä:
http://www.imdb.com/title/tt0323248/
Niinku aikasemmin postasin, että on huono yritys matkia näitä muita bileleffoja, mutta onpa ainakin bileleffa, eikä pelkkä nipsuleffa. Tosin suurinpiirtein ainoa biisi, minkä ovat siihen lisensoineet, on Ferry Corstenin Punk.

[q]Specimen, 14.5.2005 14:47:
---
k1mm0, 12.5.2005 16:30:
... se yksi enkelin kosketuksen reivijakso ...

---

Toi oli ihan loistava. Pikku enkeliki veti nappeja "Rukous pillerin muodossa." :D
[/q]

toi oli kyllä ihan hyvä läppä :D paras oli kuitenki mun mielestä se
skarppi tyttö, joka kävi reiveissä vain lapsenmielisyyttään <3

Että rakas äitini meni ja äänitti mun Bring The Beat Back-dokumentin päälle Strömsömikälielään ja se siitä mun rakkaastaani sitten....voin kertoa että tätä ketutuksen määrää ei voi kuvailla...ei ihan pieni.......*eiei*
Pitänee varmaan lähtee sen perään kun ei taida olla ketään laittanut vhs-juttuja digimuotoon pahaa pelkään...*joo*...ylen arkisto siis kutsuu....
Toivottakaa onnea matkaan....jollei mua 2 vuoteen näy niin olen ilmeisesti vieläkin sen perässä....

"Tanssijat ovat biomekaanisia koneita" -HZ Raivio-

Human Traffic kyllä ikävä kyllä katottu varmaan 6x :) mutta onhan siellä systemf-blue

Onkos kellään tietoa milloin se "It's all Gone Pete Tong" leffa tulisi suomeen??

[q]ruoho akaa. Grass, 20.5.2005 00:26:
Human Traffic kyllä ikävä kyllä katottu varmaan 6x :) mutta onhan siellä systemf-blue
[/q]

Out of the Blue?

Soihan siin muutakin kuin tuo :)

[q]Saara, 20.5.2005 09:57:
---
ruoho akaa. Grass, 20.5.2005 00:26:

---

Out of the Blue?

Soihan siin muutakin kuin tuo :)
[/q]

jep nimenomaan, ei taas aivot pelannut eilen ;) juu soi muutakin, mutta toi jäi päällimmäisenä mieleen

[q]Jace, 20.5.2005 09:40:
Onkos kellään tietoa milloin se "It's all Gone Pete Tong" leffa tulisi suomeen??
[/q]

Maahantuojan,Futurefilmin mukaan alkusyksystä

Tänään tulee neloselta Groove, kantsii tsekata :)

[q]Jace, 20.5.2005 09:40:
[/q]

Eikös se ole tullut jo ajat sitten Mielestäni oli vielä myynnissä makuunissa, kun poistivat jtn leffoja..

[q]JussiS, 14.7.2006 19:20:
Tänään tulee neloselta Groove, kantsii tsekata :)
[/q]

Joo jos oikein muistan ni toi o iha hauska pätkä :)

[q]serotonot, 14.7.2006 22:43:
[/q]
Paras bileleffa IMO, vaikka ehkä vähän liikaa painottuu sekoiluun.

Helmee et nelonen näyttää ton, oon koittanu metsästää sitä, mut ainakin Filmtown on poistanu ton valikoimista jo :/ Jos joku ottaa kovolle nauhalle, niin dvd / divx-kopio kelpaa :)

Poistin joskus Grooven anttilasta 5,95 hintaan, ettei ainakaan sillä hinnalla ole kova budjetti vaje, jos vaikka ostaa ihan originaalin

[q]Specimen, 14.7.2006 22:53:
Poistin joskus Grooven anttilasta 5,95 hintaan, ettei ainakaan sillä hinnalla ole kova budjetti vaje, jos vaikka ostaa ihan originaalin
[/q]
Niin mut mä en oo löytäny, vaiks yleensä kaivankin noita alelaareja...

[q]JussiS, 14.7.2006 22:55:
---
Specimen, 14.7.2006 22:53:

---

Niin mut mä en oo löytäny, vaiks yleensä kaivankin noita alelaareja...
[/q]

Niinno tarkemmin kun ajattelee, niin täst taitaa olla jo 2-3 vuotta aikaa :D

[q]JussiS, 14.7.2006 22:46:

Helmee et nelonen näyttää ton, oon koittanu metsästää sitä, mut ainakin Filmtown on poistanu ton valikoimista jo :/ Jos joku ottaa kovolle nauhalle, niin dvd / divx-kopio kelpaa :)
[/q]
Joo mä oon kironnu tota ihan samaa ku oon koittanu ettiä sitä siitä tietämättömille ihmisille näytettäväks, mut edes film town ei oo natsannu, vaik siel o yleensä kuitenki harvinaisempiaki vanhoi pätkiä.

Mut hyvä et tulee ees nyt. Tosin ton takia jää unet vähä vähille ennen ilosaarirockia mut ei voi mitää :D

The Last Days of Disco - On tullut hiljattain pari kertaa telkkaristakin. Ihan jees diskokauden loppuaikoihin sijoittuva pätkä.

24 Hour Party People - Punkista reiviin, Madchester-vuodet, Factory records, New Order, Joy Division, the Hacienda, Bez... Suosittelen lämpimästi!*joo*

Vanhempia postauksia selatessani en voinut kuin ihmetellä miten ihmiset voivat laskea Trainspotting ja Unelmien sielunmessu bileleffoiksi...*ding* Onko heroiinin piikittäminen ja reivaaminen tosiaankin jonkun mielestä (muun kuin kukkahattumummojen) sama asia..?

[q]John, 14.7.2006 23:27:
The Last Days of Disco - On tullut hiljattain pari kertaa telkkaristakin. Ihan jees diskokauden loppuaikoihin sijoittuva pätkä.

24 Hour Party People - Punkista reiviin, Madchester-vuodet, Factory records, New Order, Joy Division, the Hacienda, Bez... Suosittelen lämpimästi!*joo*

Vanhempia postauksia selatessani en voinut kuin ihmetellä miten ihmiset voivat laskea Trainspotting ja Unelmien sielunmessu bileleffoiksi...*ding* Onko heroiinin piikittäminen ja reivaaminen tosiaankin jonkun mielestä (muun kuin kukkahattumummojen) sama asia..?
[/q]
Bileet ne on kotinarinabileetkin. Ainakin joillekin :D

Mut joo, toi 24h Party People on kans vitun loistava <3

[q]JussiS, 14.7.2006 22:46:
---
serotonot, 14.7.2006 22:43:

---
Mut kyl siin lopussa kun Digweed pistää Heaven Scentin soimaan itellä ainakin nousee kylmät väreet vieläkin.
[/q]

Tuo taitaa olla melko yleistä x) ekasta kerrasta lähtien joka ainoa kerta..

pistä osoite niin voin heittää dvd:n tulemaan ,)

En tiä tuliko jo aiemmin mut "It*s all gone, Pete Tong" o bueno!

O