Dj Sasha suomeen!
woohaa, 12.9 hesperiassa.. pääseekö hesperiaan 19v'nä? (tietääkseni k20 yleensä)
mmm saska!
i think if you're 19 you will pass, no problem!
Jihaa! *plur**pihkassa**plur*
I'll be there! *ökkö*
mINNy:[q]Jihaa! *plur**pihkassa**plur*
I'll be there! *ökkö*[/q]
Näinköhän ? Toihan on torstai ja SULLA pitäis olla kouluu pe:na ???
Noooh, jospa ottais kevyemmin ton partyn eikä killuis aamuun saakka
tonppa:[q]mINNy:Jihaa! *plur**pihkassa**plur*
I'll be there! *ökkö*
Näinköhän ? Toihan on torstai ja SULLA pitäis olla kouluu pe:na ???
Noooh, jospa ottais kevyemmin ton partyn eikä killuis aamuun saakka *plur*[/q]
Heiiiii!!!! Kun koulu alkaa, alkaa arkibiletyskin! Koulustahan voi aina skipata, toisin ku duunista...vaik on sekin joskus tehty...autz...
Joo, tänne ois pakko päästä!!!!
Onko kellään varmaa tietoa mikä on hesperiaan ikäraja kun kyseessä on torstai?? *ökkö*
paikalla
Paikalla vaikka oisi maanantai!!!
*sydän*
minä,minä,minä,minä!!!!!!!!*sydän**sydän*sinä,sinä,sinä,sinä myös!!!!*joo*
hmmm.. hämärää, et toi on torstaina*täh*
..mutta pakkohan sinne on saapua paikalle... perjantaina ollaan sitten kip-kip-kipiänä poissa duunista
[muokattu 27.8.2002 22:36]
Salien:[q]hmmm.. hämärää, et toi on torstaina*täh*
[/q]
harmillisesti noiden isompien starojen tuominen suomeen ei oo niin helppoa, varsinkaan viikonlopuiksi kun niillä on mahdollisuudet huomattavasti suomalaisia maksukykyisempiin bileisiin.
mielummin torstaina kuin ei ollenkaan...
Pitäisiköhän minun jaksaa tänne iltatöiden jälkeen... Kyllä se varmaankin on pakollista! *sydän*
jeez, tulee pidennetty viikonloppu, voi jäädä perjantaina aika hiljaseks kouluun meno, ja sehän ei mua haittaa ollenkaan
Vitun k-20.
TuoppI:[q]Vitun k-20.[/q]
eipä ole kovin tiukka.
patis:[q]jeez, tulee pidennetty viikonloppu, voi jäädä perjantaina aika hiljaseks kouluun meno, ja sehän ei mua haittaa ollenkaan *nauru*[/q]
Sama täällä mut sehän on pelkästään positiivista
Lippu hommattu. Auts, taas 17 egee, mutta laadusta kannattaa maksaa. Jos Sasha vetää normaalisetin, hinta-laatusuhteella näiden pileiden pitäisi maksaa 40-50 euroa jos vertaa muutamiin viimeaikaisiin virityksiin - Renaissance poislukien.
TuoppI:[q]Vitun k-20.[/q]
Ennakkolipussa lukee muuten sitte "age 18" et sillai.
varmistin ton järjestävältä taholta. se on tosiaankin k18 virallisestikin
Kappas, lipun hintakin ilmestyi tuonne - 20!