23.3 Zen: Surprise @ Club Volume / HKI

Back to tapahtumat O

[q]Jää~*, 23.3.2006 07:42:

Eli jos haluan tietää millainen yllätys tää on,
niin mun (ja kaikkien muiden!) ON TULTAVA
paikanpäälle katsomaan
[/q]

Eiks ookkin ihan umpikieroa?
Hähähähää...

Pientä päivitystä:

21-23:00 Zen Allstars
23-01:30 TomTom
01:30-end Kylian b2b Actos Dei

kiitos ja anteeks jo etukäteen!!1

mä joudun varmaan kaivautumaan maan alle tän setin jälkeen pariksi vuosikymmeneksi

että voikin löytyä kamalanihania rallatuksia ajoilta jolloin itsekin oli vielä pieni..

[q]SA-TomTom, 23.3.2006 13:42:

mä joudun varmaan kaivautumaan maan alle tän setin jälkeen pariksi vuosikymmeneksi

että voikin löytyä kamalanihania rallatuksia ajoilta jolloin itsekin oli vielä pieni..
[/q]

soitatko ehkä tällaistakin? ;)

[q]Wert, 23.3.2006 13:47:
soitatko ehkä tällaistakin? ;)
[/q]
tää on ehkä kovin ikinä! jessus. täytyy kaivaa jostain

[q]SA-TomTom, 23.3.2006 13:42:

[/q]

Soita nylonbeattia!

[q]sts, 23.3.2006 14:07:
---
SA-TomTom, 23.3.2006 13:42:

---

Soita nylonbeattia!
[/q]

Soita jotain hyvää *tanssittel*musaa

[q]kylian, 23.3.2006 14:47:
---
sts, 23.3.2006 14:07:
---
SA-TomTom, 23.3.2006 13:42:

---

Soita nylonbeattia!

---

Soita jotain hyvää *tanssittel*musaa

[/q]

Löytyskö sitä Madonna, tai britney tai tai sitä sean paulii?

[q]sts, 23.3.2006 14:50:
Löytyskö sitä Madonna, tai britney tai tai sitä sean paulii?
[/q]
madonnaa vuodelta miekka ja kirves tietty! kuka on britney ja sean paul? ei taideta olla samalla vuosikymmenellä

*sydän*

Ihanaa leijonat, Ihanaa, Barbie Girl, Coco Jambo, Modern Talking, Raptori...*lmao* Jopa "illan viiminen" hidas

Ilta oli aika sopiva mun fiilikseen. Tommin setti ei tainnut mennä odotetusti, mutta ihan mielettömän hyvä setti! *tanssittel**nauru* Scooter jäi kyl kuulematta...

Tämmönen spessusetti on aika pop aika ajoin

Harmittaa hiukan, ettei Kyliania ja Actos Deitä voinut jäädä kuuntelemaan...

Huhu mikä setti tommilta.

Oli muuten aika päälikkö setti tommilla :D *sydän* AI ETTÄ erästä naista lainatakseni :)

Oli kyllä oikein muksa ilta
Tommille; sanon tänäänkii sen, minkä sanoin eilen, ja lupasin sanoo tänään uudestaan; tommonen vaihtelu virkistää

oli hitsin hassua ja muksaa kyl *sydän*

mopo karkas viimeistään siinä vaiheessa kun mulle annettiin mikrofoni

kylian ja actos dei rokkas aika huolella loppuillan eikä steven hoaksilla ja puistokemistilläkään ne laulut olleet sieltä huonoimmasta päästä

kiitos zen-posse ja kaikki mukana kärsineet!

joku päivä ehkä vielä uudestaan..

oli kyl todella muksaa <3 kiitos illasta kaikille ^_____^

Huh

Oli eri hauska ilta Kiitos kaikille kavereille Meidän setti kemistin kanssa meni kyl aika häröilyks mutta se oli tarkoituskin Oli pakko laittaa "ihanaa leijonat, ihanaa" kipale vikana kun sen tuolta pölyjen seasta kaivoin

Kiitos

Todella kivaa..huhhuh..
Näitä lisää

EHG PARHAAT BILEET IKIN! 1111

Voi hitto että oli kivaa :D. Kuten aikasemmin jo todettu, vaihtelu virkistää, tommin setti oli kyl aivan mahtava

Kiitoskiitoskiitoskiitoskiitoskiitos

O