World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

zomg teh drama !

kosmo: kuis horsemenit? eilen thane 16% ja mograine 49% lagipiikkien matkassa. tänään pitäis tulla rc:lle uutta rautaa.

[q]ALIEN, 30.8.2006 12:06:
---
domi, 30.8.2006 05:46:
http://www.ircquotes.net/?105031 wow on vakava asia.

---

OT, mut seuraava quote oli hassu:

<Silttu^> vittu ylläkerran ukko pisti mulle siimalla parvekkeelle kaljaa :DDDD
<Silttu^> "timanttista laulantaa että nyt on tenavatuokion aika" tollanen lappu ja kaljaa :DDD
<Silttu^> huippua :9
<tuffu> :D
[/q]

hyvä huumori ollut äijäl =P suolailun makua kyll "suolaillee"

plz, älkää viel feidatko, mä en ehtiny viel pistää poppareit :( ja kyl nää ny aina suomen big brother topikit sun muut diibadaaba skenekuviot päihittää

Onko kellään ollu ongelmia battlegroundien kanssa ton uuden patchin jälkeen? AV:sta lennän ulos melkeen aina about 5min peliajan jälkeen...

[q]Mar6, 31.8.2006 23:13:
Fallout 2
[/q]
Taikasana mainittu!

Realm down :(

[q]domi, 3.9.2006 17:20:
Realm down :(
[/q]

Jin'do down toisella :) ilman kuolemia ja iiiiisisti. kivaa :)

saavatko loladinit TAUNTin?

Vaihdettiin serveriä killan kanssa ja käytiin moikkaamassa allyja ;)

[q]hiski, 5.9.2006 15:42:
Vaihdettiin serveriä killan kanssa ja käytiin moikkaamassa allyja ;)

[/q]

[q]ezzy, 7.9.2006 01:22:

Eilen vedettiin Strat Scarlet, joka oli mun eka full runi siellä, ennen (edellisen killan kanssa/pugeilla) ei päästy puusta pidemmälle, nippa nappa portista sisään, kun homma kusi jo totaalisesti x) Nyt olin ainoa healer ja oli 2 pätevää warrua (meidän MT:t) sekä lock ja hunu, jolla vedettiin koko roska 45minuutissa ilman wipejä. Nyt on kyllä mukava pelata taas pitkästä aikaa.
[/q]

Eiks strattia olla nerfailtu aika reilusti siitä mitä se joskus on ollut?

kai te kävitte tappamas sen scarletin vikan demoni bossin jälkeen viel TIMMYN? Timeee on kyl laatu boss =P

Voiha kyrvän kutale sentäs :D
Good news: Sain koneen futaa -> pääsen wowaa
Bad news: Downloading patch... 214mb of 456mb eta 20min
Very bad news: addoniruljanssi ja pätsäämisen ilot

1,5 tuntia random disconnectei, turhia kuolemia, turhia pulleja.... Naxx vittu oikeesti mitä lagia.. :(

[q]Cloud, 11.9.2006 13:12:
no mut oikeesti näyttäkää morppi joka ei pohjautuis Grindaamiseen=farmaamiseen
[/q]

Mikä vaan, itse en farmaa enkä grindaa ja ihan hyvin menee. It's what you make it.

http://www.dailymotion.com/video/29946

Tokaa kertaa AQ20 ja kahdeksan (8) tunnin ja aika muutaman wipen jälkeen kaikki muut down paitsi Ossirian, jossa homma ei vaan lähtenyt liikkeelle, koska jengi alko olemaan niin puhki =)

Ihan mukava saavutus ja hauskaa oli. Mukana oli lopussa jopa pari priestiä, joita normaalisti ei ole messissä ainuttakaan x)

Killan UBRS-runilla tipahti eilen Drakkilta epic-ase, josta en o ikinä kuullutkaan O_o
http://www.thottbot.com/?i=25672

Haluisin sinne Kor'gall realmille siihen legio pro fennia kiltaan.
Tosin ei tässä nyt ole väliä millä realmilla enää on kun BC tulee, ihan hyvä että oma serveri on low population ni saa sit rauhassa levuttaa outlandissa että ei oo kokoajan joku kimpussa. Ja meillä on just sellanen aktiivinen 30 miehen kilta nykyään, niin kun BC:ssä tulee vain maksimissaan 25 miehen instoja, niin eihän tässä oo mitään hätää, vaikka naxxia tuskin tuun ikinä näkemäänkään.

voi olla et tulis sword specci ton jälkee... Nihilum sai ton just

http://worldofraids.free.fr/gressil-nihilum.jpg

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4144&rtn=main-topten&nsfwfs=yes

[q]ezzy, 22.9.2006 23:48:
---
DESPE, 20.9.2006 10:11:
Haluisin sinne Kor'gall realmille siihen legio pro fennia kiltaan.
Tosin ei tässä nyt ole väliä millä realmilla enää on kun BC tulee, ihan hyvä että oma serveri on low population ni saa sit rauhassa levuttaa outlandissa että ei oo kokoajan joku kimpussa. Ja meillä on just sellanen aktiivinen 30 miehen kilta nykyään, niin kun BC:ssä tulee vain maksimissaan 25 miehen instoja, niin eihän tässä oo mitään hätää, vaikka naxxia tuskin tuun ikinä näkemäänkään.

---

Niin siis eihän BC ole mikään autuus, BC:n myötä tulevat instanssit ovat ymmärtääkseni L70:lle ja 25man kaikki, olemassaolevat eivät siis muutu 25-maneiksi. Ja pitää teidän kuitenkin juosta 40-man instat läpi, jotta saatte gearit uusiin 25-maneihin ja sitten hylätä 15 pelaajaa...

Itse en ole nähnyt vielä yhtään hyvää syytä ostaa BC:tä. (ja ei, levutusgrindaaminen healadinilla L60-70 ei ole asia, jota odottaisin ihan heti ja vielä maksaisin siitä...)
[/q]

Oot tossa niin väärässä kun olla ja voi. Luuletsä että mä tartten jotain AQ40/naxxi kamaa välttämättä että voin mennä uusiin instoihin. Ja uudet instat ei tosiaan ole 25 miehen instoja kaikki. Siellä on jokaisessa instassa eri osia niinkun esim Scarlet monastery. Eli saman instan sisällä eri paikkoja, osat 5 miehen ja tsäkällä joku 25 miehen mesta siellä. Ja jos roiskit ittes levelille 70 niin ihan varmasti sieltä saat sellasta level 68+ sinistä kamaa mikä riittää instoihin mistä saat sitten parempaa, ja melko varmasti saman tasoista ellei parempaa ku jotkut naxxin parhaat level 60 epicit.

O