World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]ezzy, 27.6.2006 02:52:
kaipais snadia päivitystä ehkä jo :(
[/q]
Ainakin aseen suhteen :D Mun lvl 40 roistollakin on parempi mace kun tolla :D Sen entinen miekkakin on parempi jota en oo raaskinu kyl myydä vaiks en sitä enään tarvitse :D

Aika paljon muuteskin vihreet gearia, ei oo ah:sta viittiny ostaa mitään? Itse ainakin suruttanu laittanu jo nyt satoja kultia rahaa pariin epiciin ja sinisiin itemeihin ja mounttikin tuli heti kun dingas 40. Tosin mä oonkin porvari ;)

[q]perkele, 28.6.2006 17:41:
tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.
[/q]

ja kas kummaa ku näkee "OOM FFS!!" :D

[q]ezzy, 27.6.2006 02:52:
---
ALIEN, 26.6.2006 22:48:
---

tankki ei tehnyt tarpeeks lämää? jos se sitä tankkas battlestancessa niin ei ihme ettei pysynyt aggro. Tai vielä pahempi jos se lämällä yritti pitää aggroa ja oli berserker stancessa niin sehän meinaa et se saa +10% lisää otettua damagea itseensä (=oomitus maximus). Defencive stancella se tuottaa 10% enempi threattia ja dmg taken on -10% *hihu**vink*

---

eiköhän sinisissä ja parissa epixissä tankkaavan warrun luulis tekevän enemmän lämää kuin vihreissä liitävän paladinin...mut joo en o warrua pelannut, joten en tiedä. Vielä vähemmän se osaa pelata, koska häviää duelissakin 58 warrulle (molemmat fury) jolla on lvl50 gearit (mm. thrash ja shatterer) ja joka osaa asiansa.

ja DING 60.

6h scourge grindausta mukavan porukan kanssa. joku 90k-100k xp, 4-5k AD rep...

noobadinin profiili http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409364

[/q]

Voi elämän kevät. Tankin ei oo tarkotus tehä lämää vaikka se siihen pystyiskin. Sen hommana on pitää mosuri itellä ja muut hoitaa sen paukutuksen. Parhaiten homma toimii def stancessa (yllättäen), tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.

[q]hallucinogen, 29.6.2006 07:24:
---
ezzy, 27.6.2006 02:52:

---

Ainakin aseen suhteen :D Mun lvl 40 roistollakin on parempi mace kun tolla :D Sen entinen miekkakin on parempi jota en oo raaskinu kyl myydä vaiks en sitä enään tarvitse :D

Aika paljon muuteskin vihreet gearia, ei oo ah:sta viittiny ostaa mitään? Itse ainakin suruttanu laittanu jo nyt satoja kultia rahaa pariin epiciin ja sinisiin itemeihin ja mounttikin tuli heti kun dingas 40. Tosin mä oonkin porvari ;)
[/q]

Toi 1h on vaan hiilauskeikoilla käytössä, jos niilläkään, yleensä on priest mukana nykyään kun kiltaan moinen palasi, niin saa mätkiä ice barbiella surutta.
AH:ssa ei vaan ole mitään healadinille (noi vihreet ON ah:sta) ja toisekseen eniten mitä mulla on ollut koskaan kultaa on 90g, jolla ei juhlita.

[q]ezzy, 29.6.2006 08:31:
Toi 1h on vaan hiilauskeikoilla käytössä, jos niilläkään, yleensä on priest mukana nykyään kun kiltaan moinen palasi, niin saa mätkiä ice barbiella surutta.
AH:ssa ei vaan ole mitään healadinille (noi vihreet ON ah:sta) ja toisekseen eniten mitä mulla on ollut koskaan kultaa on 90g, jolla ei juhlita.
[/q]
Mulla on ainakin ihan surutta mining ja skinning vaikka skinningillä ei rahoiksi oikeen lyö kun niin paljon nahkaa myynnissä mut mining tuottaa ja sit välillä pitää ostaa "liian" halvat raret ja epicit pois ah:sta ja laittaa uudestaan myyntiin kalliimmalla :D nyt vituttaa se et peliaika menny umpeen (en muista koska) mut pistin ah myyntiin ainakin kaks rarea joista molemmat löysin + muuta kamaa paljon ja ne vissiin katoo postista 30 päivän jälkeen :( pitäs tsekkaa et koska viimeks pelasin ja ehkis viikonloppuna ottaa 1kk peliaikaa =D

jahas tasan kuukaus sit viimeks logannu ineen joten paipai roinat :D

[q]perkele, 28.6.2006 23:51:
---
ALIEN, 28.6.2006 22:33:
---
perkele, 28.6.2006 17:41:
tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.

---

ja kas kummaa ku näkee "OOM FFS!!" :D

---

joku brd menee aivan komeesti epix dd-warrulla :)
[/q]

berserker stancella tankaten ilman kilpeä? tarttet kyllä myös epixx healerit siihen ettei tuu OMFG UUM IM OOM!! :)

[q]perkele, 29.6.2006 01:49:

Ootko sä ikinä BRD:ssä edes käyny? siellä on niin kuramosia tälläselle lämäkoneelle että oksat pois ja kypärät päähä. :D

[/q]

http://f5.putfile.com/6/17820542330.jpg

[q]hallucinogen, 29.6.2006 08:41:
jahas tasan kuukaus sit viimeks logannu ineen joten paipai roinat :D
[/q]

now that's just BS right there... :(

Itsellä menee kaikki mainattu roina omaan käyttöön enimmäkseen, kun engineer olen. Sekin tosin niin nerffattu ammatti, ettei mistään saa rahaa edes, kun tuotteet on ihan vitsejä.

Eikä huvita minkään veinien farmaaminen jonkun arcane crystalien perässäkään, ihan järjetöntä touhua, kun dropdrate on luokkaa muutama prosentti. Niillekin olis tarvetta mm. sagebladea varten ja palan epic mounttiin. Mielummin vaan pelaan ja kato mitä peli tuo mukanaan, kun kulutan viikkoja farmaten jonkun tietyn itemin perässä tai mainaan itseltäni aivot pellolle.
Meen AH on niin päin vittua, ettei sielläkään jaksa tehdä tota osta halvalla myy kalliimmalla juttua, kun hinnat vaihtelee ihan järjettömästi. Hyvä esimerkki oli Grimoire of Shadow Ward IV (putosi stratista), jolle auctioneer antoi suositushinnaksi 110g ja sillä hetkellä AH:ssa oli 2kpl joiden hinnat oli 175g ja 300g. Halusin omastani eroon, koska en jaksanu yrittää myydä sitä viikkojen ajan ja jäädä tappiolle (kuten aina käy), joten laitoin 80g bo ja meni heti.

Vois kyllä pelaa wowia koko lauantain ja sunnuntain :) Ei oo pahemmin tullu häärittyä instoissa tai muita elite questei väännettyä stormreaverillä kun ei oo missään killassa ja sit huonoja kokemuksia ollu osasta jengiä minkä kanssa sit menny jotain tekee. Yleensä organisointikyky jengillä on päin vittua et puol päivää raavitaan ensin munia ennen kun päästään ees liikkeelle ja sit keskitytään enemmän whineemiseen kun pelaamiseen :D

[q]hallucinogen, 29.6.2006 09:20:
Vois kyllä pelaa wowia koko lauantain ja sunnuntain :) Ei oo pahemmin tullu häärittyä instoissa tai muita elite questei väännettyä stormreaverillä kun ei oo missään killassa ja sit huonoja kokemuksia ollu osasta jengiä minkä kanssa sit menny jotain tekee. Yleensä organisointikyky jengillä on päin vittua et puol päivää raavitaan ensin munia ennen kun päästään ees liikkeelle ja sit keskitytään enemmän whineemiseen kun pelaamiseen :D
[/q]

Mulla on tällä hetkellä aikalailla tollanen ongelma. Kilta yrittää vetää ZG:tä, mut niin iso osa membuista ei vaan jaksa tulla linjoille et se ois mahollista, ja priestejä on liian vähän. Killan sisältä on mahdoton koittaa grouppia järkkää, ei kukaan ikinä lähde, ja tosiaan niitä priestejä ei ole.

Ja nyt 75% serverin pelaajista on lähtenyt lookingforgroup-kanavalta kun se on niin hirveetä spämmiä nykyään, et sieltäkin on ihan mahdoton löytää grouppia.

PvP:tä vedän sen verran ku jaksan, että sais ainaki sen 7 rankin ja ne pari armorpalaa (nyt rank 5). Oisko mitään hyviä ehdotuksia jossa vois farmata rahaa yksin lukolla, SM/Ruin buildilla ? Eli pitäis pystyä fearaamaan/seduceemaan suht vapaasti..

Kertokaas mikä ois levelin 40 roguelle hyvä paikka questaa yksin?

[q]ezzy, 29.6.2006 09:59:
lisäyksenä postiini, että ainoa mistä tulee jonkin verran rahaa on Sniper Scopet, joiden kaupan pilaa yleensä joku joka myy niitä 4g:llä ah:ssa...
[/q]

Osta ja pistä uudelleen myyntiin paremmalla hinnalla.

[q]Avernian, 29.6.2006 11:51:
---
ezzy, 29.6.2006 09:59:
lisäyksenä postiini, että ainoa mistä tulee jonkin verran rahaa on Sniper Scopet, joiden kaupan pilaa yleensä joku joka myy niitä 4g:llä ah:ssa...

---

Osta ja pistä uudelleen myyntiin paremmalla hinnalla.
[/q]

ei o ikinä varaa :)

[q]ezzy, 29.6.2006 12:14:
ei o ikinä varaa :)
[/q]
Oot varmaan köyhin lvl 60 jonka tiedän Mun ei sen palladiinin rintapassarin kiillotus mitään halpaa ole, edustavuus ennenkaikkea ;D

[q]kosmo, 29.6.2006 13:48:
Eiköhän Tyr's Handi ole edelleen ykkösmesta. Ainakin itse kyseisellä buildilla (+400dam geari) saan juosta melko vaivatta, n. ~15-20g / tunti jos ei liikaa ole Nihilumin jannuja paikalla.

Tosin huomasin tuossa kun nostelin AD repua reveredistä exaltedille että scourgea niitettäessä tulee ihan kivasti tienestiä myös JOS palauttelee droppina tulevat kirjeet (ts. questit) ja myy ne 61lvl eliitti mobeilta droppailevat raret.
[/q]

Njuu, no itellä vasta vähän vajaa 200 +damaa, mut pitänee tänään koittaa.

[q]kumimuumi, 29.6.2006 13:53:
---
kosmo, 29.6.2006 13:48:
Eiköhän Tyr's Handi ole edelleen ykkösmesta. Ainakin itse kyseisellä buildilla (+400dam geari) saan juosta melko vaivatta, n. ~15-20g / tunti jos ei liikaa ole Nihilumin jannuja paikalla.

Tosin huomasin tuossa kun nostelin AD repua reveredistä exaltedille että scourgea niitettäessä tulee ihan kivasti tienestiä myös JOS palauttelee droppina tulevat kirjeet (ts. questit) ja myy ne 61lvl eliitti mobeilta droppailevat raret.

---

Njuu, no itellä vasta vähän vajaa 200 +damaa, mut pitänee tänään koittaa.
[/q]

Se on sitten vähän hitaampaa mut pitäisi yhtälailla onnistua. Vettä ja leipää mukaan jotta regeni-aika muodostuu mahdollisimman lyhyeksi.

[q]kosmo, 29.6.2006 14:36:
Se on sitten vähän hitaampaa mut pitäisi yhtälailla onnistua. Vettä ja leipää mukaan jotta regeni-aika muodostuu mahdollisimman lyhyeksi.
[/q]

Vielä pakko kysyä, että missä toi paikka on ? :P En oo viel kotiin päässy et pääsis peliin, mut ainakaan thottbotista eikä allakhazamista löydy karttaa

Ei näillä säillä oikeen mikään peli jaksa maistua. Ei kyl huvittais koukuttaa itseensä uuden Cataclysmin tullessa, vaik aika mielenkiintoista eventiä yms. on tiedossa, varsinkin tämä -> SPOILER!!

Yks hyvä veto Blizzardilta tähän lisäosaan näyttäis olevan tuo, et epixei ei enää jaeta runkuille vailla skillzei. Eli sinisillä raidaamaan ja sieltä toivottavasti vain 1 tai 2 epic per boss ja vois tieritkin olla 9 palasia, mut mut.. ffffuuuuu- :D

O