MySpace.com
[q]AlexS, 10.5.2007 17:03:
Paras ominaisuus on tuo artistien biisien (joskus jopa demojen) kuuntelu.
[/q]
Ja huonoin se, että se demo pärähtää soimaan kun sivusta on latautunut 2% ja biisi loppuu, kun sivua on latautunut 5%...
[q]ezzy, 10.5.2007 17:13:
---
AlexS, 10.5.2007 17:03:
Paras ominaisuus on tuo artistien biisien (joskus jopa demojen) kuuntelu.
---
Ja huonoin se, että se demo pärähtää soimaan kun sivusta on latautunut 2% ja biisi loppuu, kun sivua on latautunut 5%...
[/q]
No onneksi aika moni artisti, jonka sivuilla olen vieraillut, on osannut laittaa asetuksista autoplayn pois.
Myspacessa eniten ärsyttää nämä dj:t/artistit/yms. jotka yrittävät saada ilmeisesti lisää näkyvyyttä ja "frendejä" jakelemalla näitä frendi requestejä tuikituntemattomille.
[/q]
en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta olen aika varma että jokainen artisti myspacessa hyväksyy kylläkin kaikki friend requestit oli ne sitten tuttuja tai ei. tossa music searchissahan artistien frendithän lasketaan faneiksi.
[q]
No onneksi aika moni artisti, jonka sivuilla olen vieraillut, on osannut laittaa asetuksista autoplayn pois.
[/q]
mun tietääkseni tota autoplaytä ei kylläkään saa pois päältä myspacessa. tuolla asetuksissa on kyllä kohta "autoplay first song when someone views my profile" mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan, koska vaikka kohta on unchecked niin biisit alkaa silti soida automaattisesti.
[q]
mun tietääkseni tota autoplaytä ei kylläkään saa pois päältä myspacessa. tuolla asetuksissa on kyllä kohta "autoplay first song when someone views my profile" mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan, koska vaikka kohta on unchecked niin biisit alkaa silti soida automaattisesti.
[/q]
Et vaan osaa...
[q]Caro², 6.5.2007 19:08:
kesken on, mutta tuossa tunnus: http://www.myspace.com/djcaro2
tarkoitus olis tehdä samantyyppinen profiili kuin irc-galleriassa tai täälä klubbarissa.
[/q]
Ylivoimasti nopein, hienoin ja toimivin myspace-kilke <3 gotta love ya.
[q]ezzy, 10.5.2007 17:44:
[/q]
Tänks *sydän*
Eihän sitä ny o järkee tommosta rumaksi tehdä, vaikka tekijä onkin ruma.
Keskenhän tuo on edelleen, kun en parka osaa koodata, enkä oikein tahdo löytää oikeita määrityksiä noille tietyille kohdille (kutan myspace-osoite -laatikon taustaväri ja sitä rataa) :(
[q]a98, 10.5.2007 17:21:
en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta olen aika varma että jokainen artisti myspacessa hyväksyy kylläkin kaikki friend requestit oli ne sitten tuttuja tai ei. tossa music searchissahan artistien frendithän lasketaan faneiksi.
[/q]
Et ymmärtänyt. Miksi muuten joku dj tai artisti x jota en edes tunne haluaa lisätä minut frendikseen?
En ole artisti tai dj...tai ainakaan siinä laajuudessa että pitäisi tehdä nimeä jotenkin tunnetuksi.
Eikä todellakaan kaikki artistit lisää automaattisesti tuntemattomia frendiksi.
[q]Caro², 10.5.2007 18:05:
---
ezzy, 10.5.2007 17:44:
---
Eihän sitä ny o järkee tommosta rumaksi tehdä,
[/q]
Kyllä se siitä tasoittuu, kun kommentteihin alkaa kertymään megatolkulla jättikokoisia "thx for add!!" -kuvia ;)
[q]a98 mutta olen aika varma että jokainen artisti myspacessa hyväksyy kylläkin kaikki friend requestit oli ne sitten tuttuja tai ei.
[/q]
eikai sentään nyt kaikkia voi hyväksyä.
[q]D, 10.5.2007 19:01:
---
a98 mutta olen aika varma että jokainen artisti myspacessa hyväksyy kylläkin kaikki friend requestit oli ne sitten tuttuja tai ei.
---
eikai sentään nyt kaikkia voi hyväksyä.
[/q]
miksei noita pyyntöjä hyväksyis? jos joku haluaa olla sun kaveri niin olkoot. eihän meistä kukaan tietysti tota voi tietää kun ei kaikkia tunneta, mutta mitä noita kaveri määriä katsoo ja omista, ja tuttujen kokemuksista on todennut niin näyttäis et 99% porukasta kyllä hyväksyy kaikki pyynnöt.
Myspacessa eniten ärsyttää nämä dj:t/artistit/yms. jotka yrittävät saada ilmeisesti lisää näkyvyyttä ja "frendejä" jakelemalla näitä frendi requestejä tuikituntemattomille. [/q]
Laitoin sulle just friend requestin.
[q]AlexS, 10.5.2007 18:44:
---
Et ymmärtänyt. Miksi muuten joku dj tai artisti x jota en edes tunne haluaa lisätä minut frendikseen?
En ole artisti tai dj...tai ainakaan siinä laajuudessa että pitäisi tehdä nimeä jotenkin tunnetuksi.[/q]
Koska sit sillä lukee "Fans: 157" siinä missä eilen sillä luki "Fans: 156".
[q]Eikä todellakaan kaikki artistit lisää automaattisesti tuntemattomia frendiksi.[/q]
Juu ei. Ainoastaan ylivoimaisesti suurin osa.
[q]a98, 10.5.2007 17:21:
---
AlexS, 10.5.2007 17:03:
Myspacessa eniten ärsyttää nämä dj:t/artistit/yms. jotka yrittävät saada ilmeisesti lisää näkyvyyttä ja "frendejä" jakelemalla näitä frendi requestejä tuikituntemattomille.
---
---
---
[/q]
Näkyvyys on kaiken A ja O varsinkin kun ulkomaita ajatellaan! Siis mainos on vain hyvä silloin kun sen joku huomaa!
Ja kyl noi MySpacen omat playerit saa hiljaseks ainakin näil avuil!
Account Settings->Music Settings:->
OMAT: Disable My Player from Automatically Starting
MUITEN: Disable Band Songs From Automatically Startin
Itse diggailen just tost et musa lähtee samantien pyörii koska se antaa osviittaa millä sivuilla liikutaa tai jotai!
[q]Toukka,
Itse diggailen just tost et musa lähtee samantien pyörii koska se antaa osviittaa millä sivuilla liikutaa tai jotai!
[/q]
ahh kiitos paljon, tuo onkin ilmeisesti uusi ominaisuus? vai olenko ollut aivan puusilmä.. (very likely)
[q]Juhgu, 10.5.2007 19:39:
Juu ei. Ainoastaan ylivoimaisesti suurin osa.
[/q]
Jesh, onneks mun suosimat artistit on fiksuja eikä käytä sitä <o/
[q]AlexS, 11.5.2007 00:41:
---
Jesh, onneks mun suosimat artistit on fiksuja eikä käytä sitä <o/[/q]
Ja se on fiksuutta koska?
[q]Juhgu, 11.5.2007 00:45:
Ja se on fiksuutta koska?
[/q]
Jaha, joku ottanut tästä viilaamisesta oikein elämän tehtävän.
Koska kuten ezzykin tuolla aikaisemmin mainitsi...kesken latauksessa päälle pärähtävä biisi ei aina miellytä. Etenkin jos se on kakkaa.
[q]a98, 10.5.2007 22:35:
---
Toukka,
---
ahh kiitos paljon, tuo onkin ilmeisesti uusi ominaisuus? vai olenko ollut aivan puusilmä.. (very likely)
[/q]
Oleppa hyvä! harmi vaan ettei noit saa toimii ulkosii playereihi!
[q]AlexS, 11.5.2007 08:02:
---
Jaha, joku ottanut tästä viilaamisesta oikein elämän tehtävän.
Koska kuten ezzykin tuolla aikaisemmin mainitsi...kesken latauksessa päälle pärähtävä biisi ei aina miellytä. Etenkin jos se on kakkaa.[/q]
Ookoo, mä en tosin tuossa puhunutkaan playeristä vaan frendien lisäämisestä, joten meni vähän hämmentäväksi.
[q]Toukka, 10.5.2007 19:58:
[/q]
niin, ton pitäis auttaa... mut ei toi kyl ainakaan mulla
toiminut. yhä pärähtää musat soimaan jos eksyy ns.
väärään profiiliin :/