Miten aiot juhlia vappua?

Back to häröily O

Mä ainakin hippaan arset olokapäelle täällä: -->

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9037

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9038

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9039

Puffii... ;)

29.4. kaverille grillailemaan ja nautiskelemaan alkoholipolia.
30.4. Kouvolaan Kruuwin wappua soittamaan ja sieltä sitten takasin kotkaan kaverin kotikekkereihin nautiskelemaan rauhallisempaa wappupappua.. näin ainakin oletuksena

Eiköhän se kavereiden kanssa aika perinteisesti.

Lauantaina aamupäivällä muutto, iltapäivällä koulukaverin luokse saunomaan ja *känni* Siitä jossain välissä isolla porukalla Hervantaan riehumaan teekkareiden sekaan Sunnuntaina ylös mahdollisimman aikaisin, ja riehumista tarkoitus jatkaa seuraavaan aamuun asti.

Ainoa mikä risoo, on musiikkipuoli. Joudun kuuntelemaan ties mitä *igor*. Mutta seura on loistavaa ja humalatila varmasti aika tukeva, enköhän mä kestä *pepsodent*. Yleensä dissaan koko vappua, mut nyt jotenkin opiskeluporukan myötä oon etunenässä menossa (ja järkkäämässä etkot sun muuta...kaverin kämpässä kylläkin). En kyl valita, parempi näin

Mä en kyllä nyt yhtään tiedä mitä sunnuntaina tapahtuu. En mä kyllä toivo muuta kuin aurinkoa, niin että vois hengailla ulkona :)

[q]salaisinko?, 26.4.2006 09:58:
---
Pirjo Yrjönen, 25.4.2006 22:16:
Pirjon Pirutmatkat starttaa jälleen

---

saanko oman osani?
[/q]
Saat, sillä Pirjon Pirtumatkoille mahtuu aina!

[q]Pirjo Yrjönen, 26.4.2006 14:58:
---

Saat, sillä Pirjon Pirtumatkoille mahtuu aina!
[/q]

ihanin tanjuliini ^__^

Mä en mitään vappua vietä, eli töissä olen

Aion olla kotona koko vapun seudun. Tarkoitus oli olla hyvinkin iisisti, mutta vaimo kutsuikin koko tienoon meille bileisiin. Perinteisestihän joutuu sitten näyttämään vieraille viinanjuonnin mallia. Pe-Su-aamu teen remonttia minkä jaksan.

Juhlin sitten vappuaaton illan, jos intoa riittää. En siis tee rahaa, vaan tuhlaan sitä.

Pysyn todennäköisesti traditioissa: Vappuaamuna on sellanen kanuuna, ettei kykene lähtemään mihinkään piknikille.

Mielummin kyllä skippaisin koko härdellin. Paska pakkojuhla.

edit: Lähes koko tienoo perui. Eli iisit "juhlat" tulossa sittenkin. :)

Kun vappu on kerran ylioppilaiden ja työläisten juhla, ja olen tehtaassa duunissa ja omaan valkolakin, niin tarkoittaako tämä sitä että voin ottaa ilojuomaa kaksin käsin?

Säde! Säde! Säde! eiq.

Grilliherkkuja nautiskellen parvekkeella ystävien seurasta nauttien. Onneksi on tarpeeksi kaapeli saa musa vehkeetkin vedettyä mukaan Eiköhän se siinä mene ihan lepposesti. Ai niin simaa ja tippaleipää pitää vetää sri hari:n tahdissa

Kaverin mutsin 50-vuotissynttäreillä musiikkivastaavana a.k.a Deejiinä *vink*.
Eli levy soimaan repeatilla ja tutustumaan juomatarjoiluihin.

Äitille grillaa-> kaupungille-> etkoille-> Säde *sydän* Hyväksi koettu jo viime vuodelt

Saatanpa jopa skipata koko paskan ja katsella leffoja kotona, tai sitten meen jollekin kaverille vetämään nakit silmille. Mutta aika näyttää. Turha suunnitella mitään, niin tulee paljon kivempaa Extempore kunniaan!

edit: niin ja lauantaina varmaan junkkailee

Vedän kalsarikännit yksin himassa...

skippaan täl kertaa kyl täysin.

vois vetää vaik perseet mut se on ihan hanurist ni ei kai sit*joo**nauru*

Lauantaina kaverille grillailee ja ryyppäämään*slurps*
sunnuntaina jatketaan jos kunto kestää*känni**pepsodent*

Jaa-ah... huominen (ja pankkitilin saldo) näyttää suunnan viikonlopulle ja samalla sille, että miten viettelen vappua...

O