Milloin olet viimeksi saanut kukkia?
Yli vuosi sitten New Yorkissa, sitä ennen sit yo-juhlissa 2002..
ei oo kauheen kukkarikasta ollu.
Ei mulle voi ostaa kukkia tai kasveja ku tapan ne :/
Mun synttäreinä viime marraskuussa :)
Lisääkin sais tulla!
Ai nii ja äiti toi mulle syklaamin joulun alla joka kesti ehkä viikon hyvänä kunnes kuoli. Ja mä oon oikeesti aika viherpeukalo..
en kai ikinä...mut en ole kyllä itsekkään ostanu, mikä harmittaa =( Siihen kyllä tulee muutos kuten moneen muuhunkin asiaan*plur**joo*
-minä ex-idiotic*toktok**eiei**sars**igor*
Siistii!!!! MÄÄ OON SAANU RUUSUPUSKAN! siis onks tää ny joku miniruusu vai mikälie semmone pitkäikäsempi iha mullassa kasvava.
[q]SmiLE, 9.2.2007 09:24:
Siistii!!!! MÄÄ OON SAANU RUUSUPUSKAN! siis onks tää ny joku miniruusu vai mikälie semmone pitkäikäsempi iha mullassa kasvava.
[/q]
Näitä lisää! En henk. koht. ihan tajuu mikä kaunis ajatus on sen takana, että annetaan ihmisille kuolleita kukkia.. onhan ne pari päivää kauniita, vaikka ne on jo tapettuja mut...
Ruukkukasvissa on tosi paljon enemmän ideaa!
mä/me saatiin 4 huonekasvia viime lauantaina kihlajaisissa! Ihanaa! aattelin skarpata ja koittaa pitää ne hengis!=)
[q]mariq, 9.2.2007 09:30:
Näitä lisää! En henk. koht. ihan tajuu mikä kaunis ajatus on sen takana, että annetaan ihmisille kuolleita kukkia.. onhan ne pari päivää kauniita, vaikka ne on jo tapettuja mut...
[/q]
Täytyy nyt kyl myöntää ettei mul ollu yhtää mitää hajuu mitä ostin mut hyvä et kävi tuuri ja kelpas
[q]mariq, 9.2.2007 09:30:
---
SmiLE, 9.2.2007 09:24:
---
[/q]
Joo tää on muuteski kiva ku tost noit nuppuja aukee ni tälläsenä viherpiiperönä on kiva kattoo ku ne aukee*piis*
[q]Jusna666, 9.2.2007 09:33:
---
mariq, 9.2.2007 09:30:
---
Täytyy nyt kyl myöntää ettei mul ollu yhtää mitää hajuu mitä ostin mut hyvä et kävi tuuri ja kelpas
[/q]
[code]olette läpäisseet raadin tiukan syynin[/code]
[q]mariq, 9.2.2007 09:36:
[code]olette läpäisseet raadin tiukan syynin[/code]
[/q]
[q]Jusna666, 9.2.2007 09:33:
---
mariq,
---
[/q]
Ei kulta kaikkee aina tarvii tunnustaa!!!*hih*
Perjantaina. Kulti toi iiiiiison ruusupuskan ja panadol hot:ia mulle kun sairastelin.
ylppäreissä. Ja seuraavat varmaan lasketaan haudalle.
toivottavasti sais pitkästä aikaa aihetta antaa kukkia.
Viikko sitten, eilen ja tänään *joo*... Varmaan onkin tullut muutaman vuoden kukat etukäteen
3 viikkoa sit takaperin tuli synttärikukkia, punaisia neilikoita ja kimppu tulppaaneja
Just äsken *sydän*
tänään... tosin lähetys oli tarkoitettu naapurilleni eli ilahdutin mummoa kukilla...
Eilen *sydän*