Afternoon in the Sun 2006 13.8.2006 @ Helsinki
Mie tuon ainakin yhden kiekon viskeltäväksi... siis frisbeen
Rakas oma pikkukiekko *sydän*
[q]Caro², 12.8.2006 11:03:
Mie tuon ainakin yhden kiekon viskeltäväksi... siis frisbeen
Rakas oma pikkukiekko *sydän*
[/q]
Eilen viimeksi ollaan treenaattu firman bileissä sekä frisbeen heittoa, että mölkkyä, joten varokaa.
[q]Jna, 12.8.2006 10:41:
Twisterin metsästys ohi.. Mä tuon..
[/q]
Loistavaa! En kyl tiedä sujuuko toi enää vanhalta, mutta pitää kokeilla.
[q]Individual, 12.8.2006 11:09:
Eilen viimeksi ollaan treenaattu firman bileissä sekä frisbeen heittoa, että mölkkyä, joten varokaa.
[/q]
Mölkyssä mä olen ihan täyspaska, mutta frisbeen heittelyä on tullut skidisti treenattua tänä kesänä PuuhaOskun kanssa. Pitääkin ottaa astetta löysemmät byysat jalkaan, niin voi taas harrastaa mitä omituisimpia kiinniottotyylejä.
Jotenki tuntuu, että näistä kekkereistä saattaa saada mitä mielenkiintosenpaa kuvaa.. Onneks on lainassa isoveljeltä muutama koje kun oma kamera on huollossa
[q]mayah, 12.8.2006 11:22:
---
Caro², 12.8.2006 11:16:
Jotenki tuntuu, että näistä kekkereistä saattaa saada mitä mielenkiintosenpaa kuvaa..
---
Mä aattelin kanssa näissä bileissä olla bilekuvaaja
[/q]
Jea *sydän* Sit meit on varmaan aika monta paikalla
[q]Jone, 12.8.2006 11:15:
Pitääkin ottaa astetta löysemmät byysat jalkaan, niin voi taas harrastaa mitä omituisimpia kiinniottotyylejä. *hihu*[/q]Jos laitat shortsit, niin muista teipata toinen lahje ettet saa syytettä kun siellä kuitenkin pyörii niitä lapsiperheitä ,)
Kestäispä kunto tänne tulon. Keli näyttäis ainakin tänään vielä eri kivalta, vaikka tuulta pukkaa.
Huvittaisi tulla
[q]Freja, 12.8.2006 15:20:
Huvittaisi tulla
[/q]
No mikä estää?
Vitun kuume toivottavasti selviin huomiseks :|
Jos huomenna on nätti sää ni tää on paras mahollinen paikka tulla paistattelee
duunivuoroa puskee päälle, eli valitettavasti jää väliin tänäkin vuonna :(
mutta pitäkeehän kivat karnevaalit!
[q]Jone, 12.8.2006 18:52:
No mikä estää?
[/q]
Eipä oikeestaan mikään enää
Kelasin olla meges.
[q]josbe, 12.8.2006 20:34:
Kelasin olla meges.
[/q]
*joo*Sama kela täällä.
mä vähän epäilen että en tuu tänne.. mutta saa nähä..
Homot pilas tänki päivän duuneilla, eli huominenki kärsitään. Täältä siis poisjäänti :<
[q]domi, 12.8.2006 22:18:
Homot pilas tänki päivän duuneilla, eli huominenki kärsitään. Täältä siis poisjäänti :<
[/q]
[q]domi, 12.8.2006 22:18:
[/q]
Vitun homot*hmph*
http://www.flammabul.com/temp/aits_flabaetu2006.jpg
AITS nyt jo viidettä kertaa. Tapahtuma järjestetään säävarauksella, mutta sateessakin on juhlittu - It can't rain all the time! Musiikin soittelun, kuuntelun, hengailun, fiilistelyn, tanssahtelun ja sen sellaisen ohella tarjolla myöskin pihapelien pelaamista. Olisi toivottavaa, että yleisön edustajat toisivat tällaisia myös mukanaan, mutta orgin puolesta mestoilla ainakin mölkkyilyä.
Paikalla on todennäköisesti ihmisiä vauvasta vaariin ja päihdepolitiikka suositellaan mukauttamaan siihen. Älkää siis tuoko paikalle laittomia päihteitä, älkää tulko paikalle sellaisten vaikutuksen alaisena ja pysyttäytykää alkoholijuomienkin suhteen kohtuuden rajoissa. Järjestävä tahokin aikoo kyllä ottaa muutaman bissen, mutta pahoittaa mielensä mikäli Alppariin tullaan ördaamaan.
Lineup ja soittoaikataulu:
11.00 - 13.00 | Skai B2B Anqh
13.00 - 14.00 | Caro²
14.00 - 16.00 | Milla Lehto, OlliS & Genki (Break That House-collective)
16.00 - 17.00 | Simon Templar
17.00 - 19.00 | pHaze B2B Jussi Soro
19.00 - 20.00 | Mayah
20.00 - 21.00 | Tres